1. Environmental sustainability
Spartusis pasirinkimas

Aplinkosauginis tvarumas

Mūsų aplinkosaugos misijos esmė
Tvarumas – mūsų veiklos pagrindas. Norime kurti vis geresnius automobilius, kurie leistų žmonėms švariau ir saugiau gyventi, daugiau bendrauti ir patirti mažiau įtampos. Stengiamės kurti ateities mobilumo produktus, kurie padėtų sujungti žmones, transporto priemones, miestus ir gerokai sumažintų spūstis bei taršą. Siekiame užsiimti pelningu ir tvariu verslu, prie kurio žmonės noriai prisidėtų.
  • Tvarumas – Toyota verslo pagrindas, kaip nurodyta mūsų 2011 metų pasaulinėje vizijoje (ENG)Opens in new window  . Mūsų tikslas gaminti tokius gaminius ir teikti tokias paslaugas, kurios tausotų planetą ir praturtintų žmonių gyvenimą tose bendruomenėse, kuriose vykdome savo veiklą. Siekdami kurti bendruomenę, kurioje žmonės ir automobiliai yra harmonijoje su gamta, 2015-aisiais pristatėme Toyota aplinkosaugos iššūkį 2050. Jame išsikėlėme šešis uždavinius. Vadovaudamiesi šūkiu „Nulis – tik pradžia!“, tikimės ne tik sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, bet ir pagerinti jos kokybę.
  • Šiandien automobilių pramonei tenka didesni iššūkiai nei bet kada anksčiau. Tvarumas yra vis svarbesnė sprendimo dalis. Didėjanti miestų tarša paskatino kurti griežtesnius tarptautinius ir nacionalinius reglamentus, kuriuose reikalaujama, kad eksploatuojami automobiliai būtų ekologiškesni. Tuo pat metu bendruomenė ir reguliavimo institucijos tikisi, kad automobiliai bus saugesni, gerės jų jungiamumo technologijos ir galimybės palaikyti ryšį su aplinka. Toyota priima verslui mestus iššūkius. Juos matome kaip galimybę diegti naujoves ir tobulinti savo veiklą.

Teiginys „Nuolat gerėjantis mobilumas visiems“ atspindi mūsų požiūrį į tvarumą. Norime pasiūlyti klientams atrasti naujų galimybių, naujų dalykų ir pagerinti savo gyvenimą. Tikime, kad turint judėjimo laisvę įmanoma viskas. Mūsų kampanija „Start your impossible“Opens in new window apima Toyota viziją – visus įtraukianti mobili visuomenė, įskaitant ir pagyvenusius bei ribotų gebėjimų asmenis. Galimybė judėti turėtų būti prieinama visiems.

Įgyvendindami Toyota mobilumo planą Europoje ir siekdami tiekti naujoviškus gaminius, kurie vis geriau tenkintų nuolat kintančius visuomenės poreikius, niekada neužmirštame savo vizijos ir ilgalaikių tikslų. Plėtojame tvaraus augimo verslo modelį, nepamiršdami savo atsidavimo regionui.

Toyota Motor Europe jau daug metų remia vietinę gamybą, kuria gerovę, rūpinasi darbo vietų steigimu ir plėtoja bendruomeninius įgūdžius. Šiandien su pasididžiavimu galime teigti, kad 53 Europos valstybėse esame teisėta vietinės rinkos dalyvė – bendrovė, kurioje dirba 20 000 žmonių, veikia 9 gamyklos, vykdoma tyrimų, plėtros ir dizaino veikla, įtrauktos 29 pardavimo ir rinkodaros organizacijos. 8 iš 10 Europoje parduodamų modelių pagaminti vietoje.

Puoselėjame savo bendruomenės viziją ir kartu suprantame, kad bendruomenė turi lūkesčių mūsų atžvilgiu. Siekdami juos patenkinti ir netgi pranokti, įsiklausome į visas nuomones, bendradarbiaujame su įvairiais žmonėmis, kad geriau suprastume jų poreikius. Su savo bendruomenėmis kuriame ilgalaikius partnerystės ryšius. Bendraudami su savo darbuotojais ir tiekėjais, siekiame nuolat tobulinti savo veiklą ir tiekimo grandinę. Grįsdami santykius abipusiu palaikymu, atviru bendravimu ir geriausios praktikos bendrinimu, stengiamės užtikrinti, kad mūsų tiekėjai veiktų aukščiausiu lygiu ir išliktų konkurencingi.

Tikime, kad išnaudodami savo talento potencialą tęsime tvarų augimą ir prisidėsime prie Europos ekonomikos. Siekiame gerinti bendruomenės ir visuomenės aplinką. Žmonės – mūsų veiklos pagrindas. Norime sukurti išties tvarią visuomenę, kurioje žmonės gyventų harmonijoje su gamta.

Mūsų aplinkosaugos istorija

Toyota savo prioritetu laiko pastangas mažinti gaminių ir veiklos poveikį aplinkai. Ištisus dešimtmečius siekėme kurti ekologiškas technologijas. Tai – mūsų naujovių pagrindas. Nuo 1997-ųjų, kai pristatėme pirmąjį pasaulyje masinės gamybos hibridinį automobilį Prius, sumažinome CO2 emisiją daugiau nei 100 mln. tonų. Tikime, kad nėra vienintelio teisingo būdo ekologiškam automobiliui sukurti.

 

Štai kodėl kartu su hibridinėmis elektrinėmis transporto priemonėmis kuriame įkraunamuosius hibridinius elektromobilius, įkraunamuosius elektromobilius ir elektromobilius su vandenilio degalų elementais. Siekiame sumažinti neigiamą CO2 poveikį aplinkai iki nulio kiekviename transporto priemonės gyvavimo ciklo etape. Naujoviškai žiūrime į transporto priemonių eksploatacijos nutraukimą, rūpinamės, kad beveik visos jų medžiagos būtų pakartotinai panaudotos, perdirbtos ir atkurtos.

 

Pasinerkite į mūsų aplinkosaugos istoriją ir sužinokite, ką jau nuveikėme, ką darome dabar ir ką planuojame daryti siekdami žmonių, gaminių ir planetos harmonijos.

 

Sužinokite mūsų aplinkosaugos istoriją
  • Toyota aplinkosaugos iššūkis 2050


    Dėl mūsų vykdomos veiklos pobūdžio esame labai priklausomi nuo įvairių vertingų išteklių. Laikome savo pareiga juos tausoti ir valdyti poveikį aplinkai, atsižvelgdami į ateities kartų poreikius.

    Siekiame maksimaliai apriboti savo veiklos poveikį aplinkai, o kur įmanoma – paversti jį nuliniu. Rengiame priemones, skatinančias tausoti planetą ir kurti tvarią visuomenę. Štai kodėl 2015-ųjų spalio mėnesį Toyota pristatė 2050 m. aplinkosaugos iššūkį. Tai – mūsų ilgalaikių aplinkosauginių tikslų pagrindas, paremtas ankstesnėmis aplinkosaugos iniciatyvomis.

    Įvardiję šešis iššūkius, apimančius visus mūsų verslo aspektus, veikiame ir už automobilių rinkos ribų. Ateinančiais dešimtmečiais drąsiai imsimės ryžtingų žingsnių, siekdami ne tik nulinio CO2 poveikio aplinkai, bet ir naudos jai gyvavimo ciklo emisijos, gamyklų emisijos, vandens sąnaudų bei kitose srityse.

ŽIūrėkite daugiau