Žingsnis po žingsnio

Neįmanoma tampa įmanoma

Esame įsitikinę, jog judėjimo laisvė atveria beribes galimybes. Mus visuomet motyvuoja troškimas padėti žmonėms pranokti savo pačių lūkesčius. Kiekvienas padarytas mažas žingsnelis priartina prie šio tikslo.

Tačiau mes turime ir savo tikslą, kuris dabar atrodo nepasiekiamas, – tai ekologiškai švarioje aplinkoje gyvenanti visuomenė. Pirmuoju žingsniu siekiant šio tikslo tapo mūsų Mirai automobilis, į aplinką išskiriantis tik vandens lašus.

Ši istorija apie tai, kaip neįmanoma tampa įmanoma, mažais žingsneliais, lašas po lašo.

AUTOMOBILIS, IŠSKIRIANTIS TIK VANDENS LAŠUS

 

/

Iš išorės Mirai atrodo kaip bet kuris įprastas ketverių durelių sedanas. Jis toks pat praktiškas, saugus ir lengvai valdomas, kaip ir tradicinis automobilis. Jo degalų baką galima pripildyti per kelias minutes, o pripildžius iki galo jis nuvažiuoja iki 500 km. Vienintelis skirtumas tas, kad Mirai varomas ne benzinu, o vandeniliu.

/

Mirai viduje įrengta pažangi kuro elementų sistema, kuri paverčia slėgio veikiamame bake laikomas vandenilio dujas elektros energija. Vandenilio kuro elementais varomi automobiliai panašūs į naujausios kartos elektromobilius, išskyrus vieną unikalią jų savybę – iš šių transporto priemonių išmetimo vamzdžio išskiriamas tik vanduo. Į aplinką nepatenka nė gramo kenksmingų medžiagų – anglies dvideginio, azoto oksidų ar kietųjų dalelių. Be to, šių automobilių nereikia įkrauti – pakanka pagal poreikį papildyti jų degalų baką, kaip ir naudojantis tradiciniu automobiliu.

/

Mažais žingsneliais Mirai neįmanomus dalykus paverčia įmanomais. Visame pasaulyje bendrovės, taksi bei pavėžėjimo paslaugas teikiančios įmonės ir net policijos tarnybos, siekdamos sumažinti neigiamą savo automobilių parkų poveikį aplinkai, jau įvertino jokių teršalų neišskiriančio novatoriško Mirai privalumus.

EKOLOGIŠKAI ŠVARIOJE APLINKOJE GYVENANČIOS VISUOMENĖS KŪRIMAS

/

Mūsų pasauliui reikia naujo energijos šaltinio, tvarios sistemos, kuri pakeistų iškastinį kurą. Koks būtų sprendimas? Vandenilis. Vandenilis gaminamas iš atsinaujinančių saulės ir vėjo energijos šaltinių ir visiškai nepalieka anglies dvideginio pėdsako. Be to, vandenilį, kitaip nei kitus energijos šaltinius, lengva laikyti ir transportuoti dideliais kiekiais. Tačiau svarbiausia yra tai, kad vienintelis jo išskiriamas šalutinis produktas yra vanduo.

/

Tai nėra greitai įgyvendinamas sprendimas. Tačiau vandenilis pamažu keičia transporto sektorių ir jo paklausa tik didės. Iki 2050 m. vandenilis gali sudaryti beveik vieną penktadalį visų suvartojamos energijos išteklių. Nuo transporto priemonių ir gamyklų aprūpinimo elektros energija iki namų ir įmonių šildymo – mes nenuilstamai dirbame, siekdami realizuoti savo viziją – kurti vandenilio visuomenę, gyvenančią ekologiškai švarioje aplinkoje.

Dabar mums tai – misija neįmanoma. Tačiau esame pasiryžę mažais žingsneliais siekti, kad ji taptų įmanoma.

Kaip neįmanomus dalykus paverčiame įmanomais

/
Kuro elementais varomi autobusai Koncepciniame kuro elementais varomame Toyota Sora autobuse pritaikyta Mirai sukurta Toyota kuro elementų sistema. Nepriekaištingais ekologiniais rodikliais pasižymintis Sora autobusas, kuris neišskiria nė gramo CO2 ir pavojingų medžiagų, gali būti naudojamas net kaip avarinis energijos šaltinis katastrofų vietose. Iki 2020 m. Tokijo olimpinių ir parolimpinių žaidynių atidarymo Toyota planuoja pristatyti per 100 Sora modelių, daugiausia Tokijo metropolinėje teritorijoje.
/
Kuro elementais varomi sunkvežimiai Nuo 2017 m. balandžio mėn. kaip bandomasis modelis pradėtas eksploatuoti Project Portal Alpha sunkvežimis įveikė daugiau nei 10 000 mylių (16 000 km) važinėdamas ir gabendamas krovinius realiomis sąlygomis Long Byčo ir Los Andželo uostuose bei jų apylinkėse. Šis sunkvežimis į aplinką išskiria tik vandens garus. Naujos sunkvežimio versijos, kurią bendrovė pavadino Beta, nuvažiuojamas atstumas su pilnu baku padidėjo iki daugiau nei 300 mylių (apie 480 km). Taigi iki apsilankymo degalinėje šis sunkvežimis gali pervežti daugiau krovinių uostuose neišskirdamas nė gramo teršalų ir taip dar labiau sumažindamas neigiamą krovos darbų poveikį aplinkai.
/
Kuro elementais varomi šakiniai krautuvai Tojotos mieste veikiančioje savo Motomachi gamykloje Toyota pradėjo eksploatuoti 20 kuro elementais varomų šakinių krautuvų, kuriuos pagamino Toyota Industries Corporation. Gamykloje taip pat įrengta specialiai šakiniams krautuvams skirta vandenilio stotelė. Kuro elementais varomomis versijomis Toyota planuoja pakeisti ir daugiau dabar naudojamų tradicinių šakinių krautuvų: iki 2020 m. Motomachi gamykloje turėtų būti eksploatuojama iš viso 170–180 vandenilinių krautuvų.
/
Kuro elementų jėgainė Siekdama visiškai panaikinti anglies dvideginio keliamą taršą Toyota Logistics įmonėje Long Byčo uoste, Toyota stato pirmąją pasaulyje vieno megavato karbonatų kuro elementų trigeneracinę jėgainę (Tri-Gen) su vandenilio stotele. Visiškai atsinaujinančios energijos jėgainėje iš žemės ūkio atliekų bus gaminamas vanduo, elektros energija ir vandenilis Toyota Logistics Services (TLS) įmonės Long Byčo uoste poreikiams patenkinti.

Daugiau apie vandenilį

Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalios atsarginės dalys gali vienodai atrodyti ir puikiai tikti, kaip ir originalios, tačiau negali prilygti joms savo kokybe. Dėl prastos konstrukcijos ir nekokybiškų medžiagų jos neatitinka reikalaujamų standartų. Mes esame įsipareigoję rūpintis Jūsų saugumu ir užtikrinti nepriekaištingą Jūsų automobilio veikimą, todėl rekomenduojame visuomet naudotis Toyota atstovybės paslaugomis ir rinktis originalias Toyota atsargines dalis. Toyota garantija Toyota garantija Mūsų automobiliai pagaminti pagal išskirtinius kokybės standartus, tačiau norėdami, kad jų savininkai jaustųsi visiškai ramūs sėdėdami už vairo, siūlome 3 metų gamyklinę garantiją mechaniniams komponentams (išskyrus nusidėvinčias dalis) ir 12 metų garantiją nuo korozijos (negalioja komerciniams automobiliams). 2019 m. Dakaro ralis atnešė pergalę! 2019 m. Dakaro ralis atnešė pergalę! Pietų Afrikoje pagamintas „Toyota Hilux“, vairuojamas „Toyota Gazoo Racing SA“ komandos ekipažo Nassero Al Attiyah ir Mathieu Baumelio, iškovojo pergalę. Susipažinkite su Toyota Corolla hibridų šeima Susipažinkite su Toyota Corolla hibridų šeima Corolla Hybrid pradeda naują jaudinantį raidos etapą. Revoliucinė modulinė TNGA platforma leido atnaujinti Corolla sedaną, hečbeką ir Touring Sports modelį pažangiais hibridiniais galios agregatais, kurie užtikrina neprilygstamą vairavimo patirtį.
Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate: