Naujasis Auris

Naujos kartos hibridinis automobilis.

2018 m. Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas trečiosios kartos Auris, pasižymintis dinamiškesniu išorės dizainu ir turintis visiškai naują variklių liniją papildantį 2,0 litrų hibridinį galios agregatą, kuris žymi Toyota dvigubo hibrido strategijos pradžią.

Toyota dvigubo hibrido strategijos pristatymas

Toyota, kuri jau 20 metų užima lyderės poziciją hibridinių automobilių rinkoje, yra pasiryžusi toliau tobulinti hibridinius automobilius ir didinti jų populiarumą tarp naujų klientų. Dėl šios priežasties pagrindiniai Toyota modeliai, pradedant naujuoju Auris, nuo šiol turės du hibridinius galios agregatus.

1,8 l galios sistema atitinka visus Toyota hibridiniam galios agregatui keliamus klientų lūkesčius — ji yra tyli, intuityvi, jautri ir autonomiškai veikianti elektrinių transporto priemonių technologija, nereikalaujanti didelių išlaikymo sąnaudų, savaime įsikraunanti, puikiai taupanti degalus ir išskirianti mažai CO2. Be to, jo dėka iki 50 proc. kasdien nuvažiuojamo atstumo galima įveikti naudojant vien tik elektros energiją.

2,0 l sistema išnaudoja visas naujosios Toyota New Global Architecture (TNGA) platformos teikiamas galimybes ir didina važiavimo komfortą, stabilumą, lengvina vairavimą bei daro jį malonesnį. Vairavimas tampa gyvesniu, o didesnė variklio galia ir ant vairo sumontuotos pavarų perjungimo rankenėlės sukuria dinamiškesnę, labiau įtraukiančią vairavimo patirtį.

Toyota New Global Architecture (TNGA)

Toyota New Global Architecture (TNGA) — tai platforma, kurios pagrindu ateityje bus kuriami visi Toyota galios agregatai ir automobiliai. Ji iš esmės keičia tai, kaip gamintojas projektuoja, kuria bei gamina automobilius, ir yra neatskiriama bendrovės misijos, kuria siekiama gaminti geresnius, stilingesnius, malonesnius vairuoti ir saugesnius automobilius, dalis.

Kartu su TNGA parengtos naujos, aiškiai apibrėžtos naujausių dalių konstrukcijų gairės, supaprastinančios svarbiausių automobilio sričių dizainą. Kadangi didžiausi pokyčiai buvo atlikti su dalimis po kėbulu, dizaineriams pavyko suteikti naujajam Auris unikalią ir išskirtinę išvaizdą, pažeminant važiuoklę ir pakoreguojant proporcijas.

Naujoji Auris TNGA platforma užtikrina patrauklesnį vairavimą dėl 20 mm žemesnio svorio centro, kelių jungčių galinės pakabos ir tvirtesnio kėbulo, kuris sukurtas svarbiausiose vietose kaip armuotę panaudojus didelio tamprumo plieną. Visa tai padeda užtikrinti geresnį valdymą ir stabilumą, neatsisakant važiavimo patirties ir patogumo.

/
/
Aptakesnė išorė

Ilgesnis ir žemesnis už savo pirmtaką, naujasis Auris pasižymi daug dinamiškesne forma ir ryškesniu priekio dizainu. Bendras ilgis padidėjo 40 mm, bendras aukštis sumažėjo 20 mm, o priekinė automobilio dalis yra gerokai (47 mm) žemesnė palyginti su dabartiniu modeliu. Rezultatas – elegantiškesnė ir patrauklesnė forma, žemesnė variklio skyriaus dangčio padėtis bei dėl to pagerėjęs matomumas.

Naujas priekio dizainas – tai tolesnė Toyota Catamaran ir Keen Look dizaino filosofijos raida. Naujasis galinės dalies dizainas atrodo apvalesnis, taip pat sustiprintas kontrastas tarp automobilio priekio ir galo. Naujojo Auris dinamiškas dizainas dar labiau pabrėžiamas papildoma pasirenkama dvispalve palete, kuri derina kėbulo spalvą su juoda stogo spalva bei „įrėmintomis“ priekinėmis grotelėmis.

/
/
Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate:

GERAI