Rezervuokite laiką priežiūrai Registruotis į bandomąjį važiavimą Toyota Lizingas Esami pasiūlymai Rasti atstovybę Konfigūruoti modelį

RAV4 istorija

Standartus pakeitęs automobilis

Gyvendami gausybės naujovių apsuptyje pradedame stebėtis, kodėl iki tol niekam į galvą nebuvo šovę tokių išganingų idėjų. Taip susimąstome žvelgdami į praeitį iš dabarties perspektyvos. Tai gali būti ir kišenėje gulintis miniatiūrinis MP3 grotuvas su begale įrašų, kurių galima visada klausytis, arba galbūt kamera mobiliajame telefone, pažadinusi jūsų aistrą fotografijai, apie kurią anksčiau nieko nenutuokėte.

1989 m. Tokijo automobilių parodoje Toyota visam pasauliui pristatė savo naująjį koncepcinį modelį. Ši data siejama su aktyviam poilsiui skirto keturiais ratais varomo visureigio (Recreational Active Vehicle with four-wheel drive) gimimu.

Dabar mes jį gerai žinome ir vadiname Toyota RAV4.

/
Pirmasis kompaktiškas SUV klasės automobilis

Prieš Toyota visureigio pasirodymą žmonės atrodė patenkinti automobilių rinkoje siūlomais pasirinkimo variantais. Jie galėjo rinktis kompaktišką sedaną arba hečbeką. Pageidaujantiems bet kokiam orui tinkamo automobilio buvo siūlomas gausus didelių visureigių asortimentas.

1994 m. gegužės mėn. pasirodžius RAV4 modeliui, pirkėjams iškart atsivėrė dar viena pasirinkimo galimybė: Toyota tiesiog akimirksniu sukūrė naują kompaktiškų crossover SUV segmentą.

/

Dabar galima mėgautis geriausiomis šių abiejų tipų automobilių savybėmis. Tai buvo praktiškas automobilis, pritaikytas patogiai keliauti keturiems žmonėms. Jis buvo pagamintas naudojant monokoko tipo kėbulo konstrukciją ir pasižymėjo geram lengvajam automobiliui būdingu dinamišku valdymu. Važiuojant prastomis kelio ar oro sąlygomis, buvo galima mėgautis aukšta sėdėjimo padėtimi, puikiu pravažumu ir aukšta prošvaisa – savybėmis, kuriomis išsiskiria didelis visureigis.

Jis žaibiškai išpopuliarėjo. Žmonėms patiko RAV4 išvaizda ir važiavimo savybės. Išskirtinio dizaino automobilis su jo individualumą išryškinančiomis tvirtomis apsauginėmis guminėmis juostomis šonuose ir galingas 2 l 16 vožtuvų variklis, užtikrinantis tokį pat spartų pagreitėjimą, kaip ir daugelis populiarių hečbekų, tapo itin paklausus. Todėl Toyota netrukus turėjo padvigubinti gamybos apimtį, kad galėtų patenkinti pirkėjų poreikius.

Asortimento išplėtimas

Iš pradžių rinkoje pasirodė tik dviejų durų versijos. Netrukus, po dviejų metų (1996 m.), asortimentas buvo išplėstas: pirkėjams pasiūlyti ir keturių durų modeliai su tuo pačiu 2 l varikliu, komplektuojamu su penkių pavarų mechanine arba keturių pavarų automatine dėže.

1998 m. kartu su kosmetiniais asortimento pakeitimais pirmąkart pasirodė ir RAV4 modelis minkštu stogu. Jis buvo orientuotas į mėgstančius vairuoti atvirame ore. Linksmasis kabrioletas gyvavo trumpai – daugiau jis nepasirodė, nes į sceną įžengė ilgai laukta naujoji karta.

/
Naujas amžius, nauji modeliai

Antrosios kartos RAV4 pristatytas 2000 m., kai šis rinkos segmentas jau buvo gerokai pasipildęs. Pasaulinė RAV4 sėkmė įkvėpė kitus gamintojus ir šie ėmėsi kopijuoti tokio paties tipo visureigius. Kuriant naują modelį, reikėjo įveikti iššūkį dėl dalių, iš kurių net 70 proc. buvo būdingos tik RAV4 visureigiui ir pritaikytos prie erdvesnio bei standesnio kėbulo, kad būtų dar labiau patobulinta važiavimo kokybė ir sumažintas triukšmo lygis.

/

Idant neišblėstų RAV4 sėkmė tuomet jau itin konkurencingu tapusiame rinkos segmente, jis buvo vėl atnaujintas: 2006 m. pasirodė brandesnis trečiosios kartos modelis. Kaip ir jo pirmtakas, jis išsiskyrė standesniu kėbulu, užtikrinančiu dar mažesnį triukšmo ir vibracijos lygį. Tačiau pats reikšmingiausias šios kartos modelio pakeitimas – išjungiamos keturių varomųjų ratų sistemos pritaikymas. Pirmą kartą šiame segmente tokia sistema į vieną visumą sujungė traukos ir stabilumo sistemas, nutolstant nuo nuolat veikiančios keturių varomųjų ratų sistemos kuro sąnaudoms ir taršos lygiui mažinti.

/
Elektrinė galia

Po sėkmingo pirmojo vien elektra varomo RAV4 pasirodymo Kalifornijoje 1997 m. elektrinės visureigio versijos idėja buvo atnaujinta 2010 m., kai jos įgyvendinimo ėmėsi Tesla Motors įmonė su Toyota technikos centru iš Mičigano, užmezgę partnerystės saitus (ši versija vis dar siūloma tik JAV rinkai). Nauja bendra įmonė, vykdydama griežtą Kalifornijos taršos mažinimo programą ir savo gaminius daugiausia parduodanti nuomos įmonėms, pagamino RAV4 elektromobilį su įrengtu moderniu ličio jonų akumuliatoriumi ir 154 AG elektriniu varikliu. Įkrautas jis galėjo nuvažiuoti beveik 182 km atstumą. Tuo metu tai buvo didelis techninis laimėjimas.

/
Pirmtako genai

2013 m. pavasarį pristatytas naujausias ketvirtosios kartos modelis. Bėgant metams, RAV4 tapo elegantiškai brandus. Naujas išorės dizainas nepalieka abejonių, jog tai vis dar tas pats – RAV4 modelis. Tačiau jis įgijo aptakesnes formas, tapo rafinuotesnis, bet išlaikė pirmojo visureigio dvasią.

/

Jis paveldėjo tas pačias smagias važiavimo savybes, kokiomis išsiskyrė ir pirmasis naujoviškas modelis. Vairavimo malonumas užkoduotas naujojo RAV4 genuose, nesvarbu, ar jis naudojamas keliaujant miesto gatvėmis ar bekele.

RAV4 išsiskiria nauju aukšto lygio interjeru ir pažangia pagalbine vairavimo įranga, tokia kaip integruota dinamikos valdymo sistema, kuri tobulai priderina vairo mechanizmo ir pakabos veikimą prie kelio sąlygų. Tokia ištaiginga vidaus aplinka ir subalansuota važiavimo kokybė sudaro aukštesnės klasės automobilio įspūdį.

/
/

Prieš daugiau nei 20 metų RAV4 pakeitė žmonių požiūrį į kasdienį automobilį. Jis iškart suteikė vairuotojams daugiau laisvės ir lankstumo – to, ko tuo metu buvo galima tikėtis tik iš didesnių, sunkesnių ir brangesnių automobilių. Daugiau nebereikėjo svarstyti, ką rinktis, – talpų sedaną, lankstų hečbeką ar patikimą visureigį. Tai tiesiog buvo RAV4.

Pirmasis visur keliauti pasirengęs SUV…

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.