Rezervuokite laiką priežiūrai Registruotis į bandomąjį važiavimą Toyota Lizingas Esami pasiūlymai Rasti atstovybę Konfigūruoti modelį

Toyota Mirai

Viskas, ką turėtumėte žinoti apie mūsų naująjį vandeniliu varomą automobilį

Mirai ženklina naujo automobilių amžiaus pradžią. Vandenilis – svarbus ateities energijos šaltinis. Naudodamas šį kurą elektros energijai gaminti, Mirai neteršia aplinkos ir, kaip bet kuris kitas automobilis, yra patogus bei malonus vairuoti.

Mirai automobilyje montuojama Toyota kuro elementų sistema (TFCS), apimanti kuro elementų ir hibridinę technologijas, su nauju Toyota patentuotu kuro elementų bloku bei aukšto slėgio vandenilio talpomis. TFCS sistema yra daug efektyvesnė už vidaus degimo variklius. Be to, automobilis su šia sistema tausoja aplinką – važiuojant į ją nepatenka nė gramo anglies dvideginio ir kitų teršalų. Šis vandenilinis automobilis siūlo tokį patį komforto lygį, koks būdingas benzininiams modeliams. Įkrautas Mirai nuvažiuoja ilgą atstumą, o įkrovimo procesas trunka apie tris minutes.

/

Mirai pasižymi visomis savybėmis, kokių galima tikėtis iš naujosios kartos automobilio: jis išsiskiria lengvai atpažįstamu dizainu, dėl nepriekaištingo valdymo ir stabilumo, kurį lemia žemas svorio centras, leidžia patirti smagų vairavimo jausmą, ir tyliai, bet galingai pagreitėja – tai elektrinio variklio nuopelnas.

Aplinką tausojančios važiavimo savybės

Mirai montuojama kuro elementų ir hibridinę technologijas sujungianti sistema – TFCS. Sistemą sudaro Toyota sukurtos dalys: Toyota kuro elementų blokas, įtampos konverteris ir aukšto slėgio vandenilio talpos.

Toyota kuro elementų blokas

Naujojo Toyota kuro elementų bloko maksimali galia siekia 114 kW (155 DIN AG). Be to, šis agregatas pasižymi geriausiu pasaulyje galios tankio rodikliu – 3,1 kW/l (jis yra 2,2 karto didesnis už ankstesnio Toyota FCHV-adv modelio – nedidelė šių modelių dalis yra naudojama pagal nuomos sutartį).

/

Įtampos konverteris

Naujas kompaktiškas, itin efektyvus ir galingas konverteris skirtas padidinti Toyota kuro elementų bloke generuojamos energijos įtampą iki 650 voltų. Padidinus įtampą, buvo galima sumažinti elektrinio variklio dydį ir Toyota kuro elementų bloko elementų skaičių, sukuriant mažesnę ir efektyvesnę Toyota kuro elementų sistemą ir taip užtikrinant mažesnes jos eksploatacines išlaidas.

Aukšto slėgio vandenilio talpos

Talpos, kurių konstrukciją sudaro trys sluoksniai, pagaminti iš anglies pluoštu sutvirtinto plastiko ir kitų medžiagų, naudojamos vandeniliui laikyti, veikiant aukštam slėgiui – 70 MPa (70 megapaskalių arba 700 barų). Palyginti su Toyota FCHV-adv modelyje montuojamomis aukšto slėgio vandenilio talpomis, Mirai talpa padidėjo 20 proc.

Išskirtinis valdymas, nepriekaištingas stabilumas ir itin tylus veikimas

Galingo Toyota kuro elementų bloko ir optimaliai valdomo akumuliatoriaus varomas elektrinis variklis lemia greitą automobilio reakciją važiuojant bet kokiu greičiu. Sukimo momentas per akimirksnį padidėja vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą, todėl automobilis sparčiai sklandžiai pagreitėja.

Puikų valdymą, stabilumą ir važiavimo komfortą pavyko pasiekti tinkamai parinkus pagrindinių dalių montavimo vietas. Pavyzdžiui, Toyota kuro elementų blokas ir aukšto slėgio vandenilio talpos įrengtos ties viduriu po grindimis žemam svorio centrui ir optimaliam svorio pasiskirstymui tarp priekinės ir galinės ašių užtikrinti. Taip pat pritaikyta itin standi kėbulo konstrukcija, suteikianti tvirtesnį pagrindą galinei pakabai.

/

Visa dugno danga ir aerodinamiško dizaino gabaritiniai žibintai mažina vėjo pasipriešinimą ir lemia mažesnes kuro sąnaudas bei geresnį valdymą ir stabilumą. Galinių kombinuotųjų žibintų šonuose montuojami aerodinaminiai sparneliai taip pat padidina stabilumą važiuojant tiesiai.

Mirai yra ypač tylus automobilis: tai lemia itin tyliai veikiantis elektrinis variklis važiuojant bet kokiu greičiu, pritaikyti vėjo keliamą triukšmą mažinantys sprendimai, visapusiška visų kėbulo dalių izoliacija ir optimaliai visame salone panaudotos garsą sugeriančios ir slopinančios medžiagos, įskaitant garsą izoliuojantį priekinio ir visų durelių langų stiklą.

/
/

Stabdžių pagalbinis režimas užtikrina efektyvų regeneracinio stabdymo naudojimą ir pagerina stabdymo savybes, kai vairuotojas nori maksimaliai sumažinti automobilio greitį, pavyzdžiui, važiuojant ilgas atkarpas nuokalne.

Pagrindinės Toyota Mirai produkto ypatybės

Mirai modelius Japonijos rinkoje planuojama pristatyti gruodžio viduryje, o tam tikrose Europos rinkose (Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Danijoje) jie pasirodys 2015 m. rugsėjo mėn.

Ateitis jau čia. Tai Mirai…

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.