Toyota – perkamiausias automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse

Toyota lyderystė hibridinių automobilių rinkoje.

Toyota – paklausiausias automobilių prekės ženklas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje: 2016 m. parduoti 8397 automobiliai.

Toyota – perkamiausias automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse: 2016 m. parduoti 8397 automobiliai. Lyginant su 2015 m. pardavimų rezultatais, praėjusiais metais Toyota pardavė 1452 automobiliais daugiau, t. y. pardavimų apimtis išaugo beveik ketvirtadaliu. Toyota užfiksavo ir didžiausią rinkos dalies prieaugį, lyginant su 2015 m. rodikliais: ji pasiekė 12,1 proc. Tai rodo, jog šis prekės ženklas yra populiariausias Baltijos šalyse.

Toyota lyderystė hibridinių automobilių rinkoje

Didėjant Toyota hibridinių modelių pasiūlai, praėjusiais metais ženkliai išaugo ir Toyota hibridinių automobilių pardavimų apimtis. 2015 m. Toyota pardavė 652 hibridinius modelius, o 2016 m. jų pardavimų apimtis padidėjo net 260 proc.: parduoti 1684 hibridiniai automobiliai iš viso Toyota siūlomo asortimento. Tai reiškia, jog iš visų parduotų Toyota modelių Baltijos šalyse praėjusiais metais kas penktas pirkėjas rinkosi Toyota hibridinę technologiją.

Populiariausi Toyota hibridiniai modeliai yra RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid ir Auris Hybrid: iš visų parduotų RAV4, Yaris ir Auris automobilių modeliai su hibridine sistema sudarė beveik 40 proc. Yaris Hybrid sudaro daugiau nei pusę šių trijų pagrindinių hibridinių automobilių pardavimų apimties – iki 51 proc. visų parduotų Yaris modelių. Toyota Auris yra C segmento lyderis – parduoti 1725 vnt. Hibridiniai modeliai sudaro 36 proc. visų parduotų Auris automobilių. Neseniai Toyota asortimentą papildė naujausias Toyota C-HR modelis. Dabar Toyota siūlo iš viso 7 skirtingus hibridinius automobilius: Yaris, Auris / Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ ir Toyota C-HR.

Visame pasaulyje jau parduota daugiau nei 10 mln. Toyota hibridinių automobilių

Su džiaugsmu pranešame, jog, remiantis 2017 m. sausio 31 d. duomenimis, bendra Toyota hibridinių automobilių pardavimų apimtis viršijo 10 mln. vnt. ribą. Paskutinysis milijonas buvo parduotas vos per devynis mėnesius – pernai balandį bendra pardavimų apimtis pasiekė 9 mln. vnt. Toks Toyota hibridinių automobilių paklausos augimo tempas byloja apie akivaizdų hibridinės technologijos pranašumą. Šiandien ji tampa pagrindiniu šiltnamio efektą sukeliančių išmetamųjų dujų ir kitų teršalų mažinimo sprendimu.

Toyota bendrovė yra įsipareigojusi mažinti automobilių keliamą taršą pasaulyje ir padėti kurti tvarią visuomenę. Hibridinės technologijos užima pagrindinę vietą tarp Toyota taikomų XXI a. aplinką tausojančių sprendimų. Šios technologijos apima visus komponentus, kurie yra būtini kuriant aplinkos neteršiančias transporto priemones, naudojančias įvairių kombinacijų energijos šaltinius (nuo elektrinių akumuliatorių iki vandenilio kuro elementų). Toyota bendrovė yra pasiryžusi toliau plėsti savo aplinką tausojančių automobilių asortimentą.

Žiūrėkite filmuką:

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.