Naujojo Toyota C-HR pristatymo proga Toyota sukvietė geriausius Europos fotografus, kad šie įamžintų judėjimą miesto erdvėje atspindintį naująjį kupė tipo visureigį. Šio unikalaus bendro projekto vaisius – 24 atrinktų nuotraukų kolekcija. Kiekviename projekto dalyvio užfiksuotame kadre perteikiamas individualus Toyota C-HR matymo rakursas.

2016 m. lapkričio 26–27 d. į Madridą susirinko Instragram fotografai iš visos Europos vykdyti unikalios užduoties. Jie turėjo įamžinti naująjį Toyota C-HR automobilį miesto aplinkoje, pasitelkdami panašią stilistiką, kokia buvo panaudota neseniai Europoje startavusioje TV reklaminėje kampanijoje. Per skirtas 24 valandas fotografai Toyota C-HR automobiliu apvažiavo visą Madridą, ieškodami idealaus kadro. Galiausiai buvo atrinktos 24 individualiu charakteriu ir kūrybine išmone išsiskiriančios automobilio dizaino nuotraukos.

Šiame projekte iš viso dalyvavo 19 Instagram fotografų iš 13 šalių. Jie buvo kruopščiai atrinkti atsižvelgiant į individualų kūrybinį braižą ir vizualinę kalbą. Nors fotografams ir buvo nubrėžta tam tikra kūrybinio mąstymo kryptis, tačiau pagrindinis jų tikslas buvo išlikti ištikimiems savo asmeniniam stiliui, kad būtų sukurta įdomi įvairialypė kolekcija.

Savaitgalį teko įveikti daug iššūkių – pradedant nuo sudėtingos užduoties ir manevravimo per Madrido miesto džiungles ir baigiant nepalankiomis oro sąlygomis. Tačiau mūsų fotografams nebuvo nieko neįveikiamo. Peržiūrėkite toliau pristatytus jų darbus.

Nuo vasario 1 d. 24 atrinktos nuotraukos kartu su Toyota C-HR automobiliu bus eksponuojamos Europos automobilių salone Le Rendez-Vous Toyota, įsikūrusiame Eliziejaus laukuose Paryžiuje.

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.