TOYOTA GAZOO Racing

2017 komanda pasiryžusi laimėti

TOYOTA GAZOO Racing komanda su TS050 HYBRID dalyvaus prestižiškiausiose pasaulio ištvermės lenktynėse – 2017 m. FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC). WEC yra FIA World Endurance Championship (Pasaulio ištvermės lenktynių čempionato) santrumpa. Tai ilgų distancijų lenktynių serija, apimanti 24 val. trukmės Le Mano automobilių lenktynes, kurios yra laikomos vienomis garsiausių pasaulyje.

TS050 HYBRID su įdiegtomis pažangiausiomis hibridinėmis technologijomis yra Toyota pagrindas, leidžiantis plėsti žmogaus ir mašinos galimybių ribas, siekiant kurti geresnius ateities hibridinius automobilius. Pirmasis masinės gamybos Toyota hibridinis automobilis pasirodė 1997 m. Per paskutiniuosius du dešimtmečius bendrovė pardavė per 10 mln. hibridinių modelių. Daug jėgų reikalaujančiose WEC lenktynėse TOYOTA GAZOO Racing komanda dalyvauja turėdama aiškų tikslą – tobulinti savo modernias hibridines technologijas, kad jas būtų galima pritaikyti kuriant būsimus Toyota hibridinius automobilius.

Visą sezoną ekipažui Nr. 7 atstovaus Mike Conway, Kamui Kobayashi ir José María López, o automobiliu Nr. 8 lenktynėse dalyvaus Sébastien Buemi, Anthony Davidson ir Kazuki Nakajima. Spa-Francorchamps ir Le Mano trasose vyksiančiose lenktynėse prie Stéphane Sarrazin prisijungs Yuji Kunimoto ir Nicolas Lapierre, kurie vairuos automobilį Nr. 9.

2017 m. Le Mano lenktynėse komanda yra pasiryžusi iškovoti savo pirmąją pergalę, kuri pernai apmaudžiai išsprūdo iš rankų. Rengiantis lenktynėms, didelė darbų našta užgulė Higashi-Fuji (Japonija) ir Kelne (Vokietija) veikiančių technikos centrų specialistus, kurie bendromis pastangomis reikšmingai atnaujino TS050 HYBRID.

2017 m. lenktyniniame automobilyje įrengtas 2,4 l V6 benzininis variklis su turbokompresoriumi ir 8MJ hibridinė sistema. Daug dėmesio Higashi-Fuji inžinieriai skyrė naujam varikliui: jie patobulino degimo kamerą, cilindrų blokus bei galvutes ir padidino suspaudimo laipsnį, taip optimizuodami variklio terminį efektyvumą.

Atnaujinti ir hibridinės sistemos komponentai. Pritaikyti kompaktiškesni ir lengvesni variklio generatoriaus blokai, taip pat patobulintos galingo ličio jonų akumuliatoriaus charakteristikos. Visi nauji hibridinės technologijos sprendimai ir inžinierių įgytos žinios bus tiesiogiai pritaikyti ateityje tobulinant TOYOTA automobilius.

Platų patobulinimų rengiantis naujajam sezonui spektrą užbaigia TS050 HYBRID važiuoklė, kurią iš pagrindų atnaujino Kelno inžinieriai, glaudžiai bendradarbiaudami su savo kolegomis iš Higashi-Fuji centro.

2017 m. WEC taisyklėse numatyta dėl saugumo sumetimų sumažinti aerodinaminį efektyvumą, kad keliomis sekundėmis pailgėtų rato apvažiavimo Le Mano trasoje laikas. Šis reikalavimas įvykdomas 15 mm aukščiau pakėlus priekinį skirstytuvą ir pritaikius siauresnį galinį difuzorių.

Šiam tikslui TOYOTA GAZOO Racing komanda modifikavo savo aeordinamikos koncepciją, pasitelkdama atitinkamas priemones, tokias kaip skaičiuojamasis skysčių dinamikos metodas ir vėjo tuneliai. Ryškiausi pakeitimai yra pakelta priekinė dalis ir įpjovos šoniniuose sparneliuose.

Remiantis naujomis taisyklėmis, komandos per sezoną gali naudoti tik dvi aerodinamines automobilio konfigūracijas (2016 m. buvo leistos trys). Apribojimai taikomi ir padangoms: kiekvienam automobiliui leista naudoti po keturis komplektus ir dvi atsargines padangas kvalifikacinėse ir šešių valandų trukmės lenktynėse. Bendradarbiaudama su Michelin specialistais, komanda pasirūpino dėvėjimuisi atsparesnėmis padangomis, kurios pagamintos naudojant naują gumos mišinį ir konstrukciją. Be to, jos optimaliai atitinka pakabos geometriją.

Kiti taisyklių pakeitimai susiję su didesniu saugumu. Šoniniai veidrodėliai dabar turi būti išbandyti platesnio matymo lauko testais, o hibridiniuose automobiliuose būtina įrengti indikatorius, rodančius įprastą hibridinės sistemos veikimą. Jei lenktynių metu žalias saugos indikatorius nešvies, automobiliui teks važiuoti į boksus dėl patikros.

Komandos prezidentas Toshio Sato: „Šį sezoną visa komanda yra gerai motyvuota ir ryžtingai nusiteikusi. Be jokios abejonės, mes norime laimėti, tačiau žinome, jog vyks atkakli kova su Porsche. Inžinieriai Higashi-Fuji ir Kelne įdėjo daug pastangų tobulindami TS050 HYBRID. Pirmieji rezultatai atrodo įkvepiantys. Trečiasis automobilis yra dar viena mūsų paspirtis. Mes padarysime viską, kad ir Le Mano lenktynių fanai galėtų grožėtis puikiu reginiu. Iš skaudžios patirties žinome, kaip sunku laimėti Le Mano lenktynes, tačiau tapti nugalėtojais yra mūsų uždavinys. Norint pasiekti šį tikslą, visi turi tinkamai atlikti savo funkcijas – automobilis, komanda ir pilotai. Birželį pamatysime, ar pakankamai gerai pasirengėme.“

Lenktyninių hibridų projekto vadovas Hisatake Murata: „Nors TS050 HYBRID pavadinimas toks pat, kaip ir 2016 m. automobilio, tačiau jis ženkliai skiriasi nuo pirmtako savo dinaminėmis charakteristikomis. Jos buvo patobulintos pritaikius atnaujintą galios agregatą ir padidinus visų komponentų veikimo efektyvumą. Kaip ir anksčiau, pagrindinis šių metų TOYOTA GAZOO Racing komandos tikslas – laimėti Le Mano lenktynes. Higashi-Fuji centro inžinierių komanda nuo praėjusių metų Le Mano lenktynių nuolat tobulino galios agregatą, kad jo pranašumai atsiskleistų tiek važiuojant vieną ratą, tiek visą lenktynių atstumą, ir leistų mums išsiveržti į priekį. Šių pastangų rezultatas – naujas variklis ir modifikuoti variklio generatoriaus blokai bei akumuliatorius. Pirmieji rezultatai nuteikia labai optimistiškai, tačiau mes ir toliau ieškosime optimalių sprendimų, kad būtume tinkamai pasirengę.“

/

Žiūrėkite daugiau

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.