Toyota padeda gelbėtojams

Nemokama Toyota pagalba kelyje COVID-19 priešakinių linijų darbuotojams

Toyota siekia suteikti judėjimo laisvę kiekvienam. Šiais sunkiais laikais tai ypač aktualu tiems, kurie negali likti namuose – mūsų šauniesiems priešakinių linijų darbuotojams.
Tai visi medicinos, policijos ir gelbėjimo tarnybų darbuotojai, kurie atsidavę gelbsti kitus ir sunkiai dirba kiekvieną dieną, kad kuo greičiau įveiktume šią krizę. Esame vieningesni ir stipresni nei bet kada anksčiau.

Štai kodėl Toyota, bendradarbiaudama su Green Wave, nusprendė ištiesti pagalbos ranką priešakinių linijų darbuotojams. Kad priešakinių linijų darbuotojai be jokių rūpesčių pasiektų savo darbo vietas, o po darbo grįžtų ilsėtis arba pas savo artimuosius, visiems COVID-19 priešakinių linijų darbuotojams Toyota savininkams dabar suteikiama nemokama pagalba kelyje visą parą!*

Tai reiškia, kad jei priešakinės linijos darbuotojui kelyje kiltų problemų su Toyota automobiliu – eismo įvykis, išsikrovęs akumuliatorius, prakiurusi padanga, tuščias degalų bakas, pamesti automobilio rakteliai ar mechaninis gedimas – jam tereikia paskambinti numeriu 88 007 4442, pasakyti slaptažodį „Gelbėtojas“ ir jam bus kuo greičiau suteikta pagalba.

Geriausia tai, kad nemokama pagalbos kelyje paslauga bus teikiama visų Toyota automobilių savininkams, nepriklausomai nuo automobilių amžiaus ar ridos, iki šių metų rugpjūčio pabaigos.

* Kaip veikia COVID-19 priešakinių linijų darbuotojams teikiama nemokama pagalba kelyje
Nemokamą Toyota pagalbą kelyje gauna visi COVID-19 pirmųjų linijų darbuotojai:

• visi medicinos darbuotojai, įskaitant dirbančius privačiose klinikose,
• visi policijos pareigūnai, įskaitant savanorius ir savivaldybės policijos darbuotojus,
• visi gelbėjimo tarnybų darbuotojai, įskaitant savanorius.

Toyota pagalba kelyje teikiama:

• visiems Toyota automobiliams, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar ridos,
• laikotarpiu nuo 2020-05-01 iki 2020-08-31,
• tik Lietuvoje.

24/7 pagalba kelyje apima:

• konsultavimą telefonu.
• pagalba kelyje suteikiama šiais atvejais:
     • įvykus eismo nelaimei,
     • pasibaigus degalams,
     • išsikrovus akumuliatoriui,
     • pradūrus padangą,
     • pametus raktelius arba pamiršus juos automobilyje,
     • mechaninio gedimo atveju.
• Jei pirmiau nurodytais atvejais neįmanoma suteikti pagalbos kelyje, automobilis nugabenamas į artimiausią įgaliotąją Toyota atstovybę.

Ką daryti, jei jūsų Toyota automobiliui reikia pagalbos kelyje?

Skambinkite numeriu 88 007 4442 ir pasakykite slaptažodį „Gelbėtojas“.
Toyota partneris Green Wave identifikuos skambinantįjį ir paprašys pateikti išsamesnės informacijos apie pagalbos prašančio asmens darbą.
Kilus pagrįstų abejonių, operatorius turi teisę pateikti papildomų klausimų apie skambinančiojo darbo vietą ir darbo pobūdį. Operatorius taip pat turi teisę paprašyti išsamesnės informacijos apie jūsų Toyota ir įvykį.
Operatorius turi teisę atsisakyti suteikti pagalbą tik tuo atveju, jei klientas pateikia žinomai melagingą informaciją arba jei automobilis ar įvykis neatitinka Toyota pagalbos kelyje sąlygų.

24/7 pagalba kelyje neapima šių paslaugų:

• pakaitinio automobilio, taksi ar kito pakaitinio transporto,
• viešbučio,
• remonto išlaidų,
• papildomų degalų.

Paslauga neteikiama šiais atvejais:

• dalyvaujant automobilių sporto varžybose ar kitame panašiame renginyje,
• sąmoningai pažeidus eismo taisykles ar kitus įstatymus,
• esant force majeure aplinkybėmis.

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra priešakinės linijos darbuotojas, kuris gali kreiptis dėl nemokamos Toyota pagalbos kelyje?

Fizinis asmuo, kurio kasdienis darbas yra susijęs su priešakinės linijos darbais, atliekamais šios ekstremalios situacijos metu:
• visi medicinos darbuotojai, įskaitant dirbančius privačiose klinikose
• visi policijos pareigūnai, įskaitant savanorius ir savivaldybės policijos darbuotojus
• visi gelbėjimo tarnybų darbuotojai, įskaitant savanorius.

Jeigu aš atlieku aptarnaujančio personalo pareigas (pvz., valytojo) bet kurioje iš aukščiau paminėtų pareigų kategorijų, ar aš atitinku numatytus kriterijus?

Taip

Jeigu aš esu apsaugos darbuotojas, ar aš atitinku numatytus kriterijus?

Ne

Aš dirbu parduotuvėje ir vairuoju Toyota. Ar aš atitinku numatytus kriterijus?

Ne

Ar man reikia kur nors registruotis?

Registruotis nereikia

Jeigu mano automobilis sugenda, kam turėčiau skambinti?

Ar automobiliui taikomi jo amžiaus ribojimai?

Netaikomi

Ar automobiliui taikomi ridos ribojimai?

Netaikomi

Jeigu mano automobilis sugedo, ar galiu pasirinkti norimą servisą?

Ne. Jeigu gedimo negalima pašalinti vietoje, automobilis bus nugabentas į artimiausią oficialią Toyota atstovybę. Sprendimus dėl remonto priims remonto paslaugų teikėjas.

Jeigu baigtųsi degalai, ar aš gaučiau nemokamų degalų?

Ne. Pagalbos paslauga yra nemokama, tačiau už degalus reikės susimokėti.

Ar paslauga bus teikiama mano atostogų užsienyje metu?

Ne. Paslauga teikiama tik gimtojoje šalyje.

Ar sulauksiu Toyota pagalbos kelyje savaitgalį?

Taip. Paslauga teikiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Ar ši paslauga nemokama?

Taip. Mokėti reikės tik už degalus ir atsargines dalis.

Jeigu aš turiu įsigijęs Toyota pagalbos kelyje paslaugas, ar gausiu dalinę kompensaciją už šias paslaugas kaip priešakinės linijos darbuotojas, dirbantis medicinos ir asmens sveikatos priežiūros srityje?

Ne

Žiūrėkite daugiau

Toyota garantija Jūsų sielos ramybei Toyota garantija Jūsų sielos ramybei Toyota suteikia 5 metų (arba 150 000 km) garantiją ir 24/7 pagalbos kelyje paslaugas kiekvienam automobiliui. Be to, Toyota suteikia 10 metų garantiją hibridiniam akumuliatoriui ir mažiausiai 24 mėnesių garantiją bei pagalbos kelyje paslaugas TOYOTA PLUS naudotiems automobiliams. Toyota savininko sritis Toyota savininko sritis Registruokitės Mano Toyota portale, tikrinkite žemėlapių naujinius bei atsisiųskite savininko vadovą. Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalios atsarginės dalys gali vienodai atrodyti ir puikiai tikti, kaip ir originalios, tačiau negali prilygti joms savo kokybe. Dėl prastos konstrukcijos ir nekokybiškų medžiagų jos neatitinka reikalaujamų standartų. Mes esame įsipareigoję rūpintis Jūsų saugumu ir užtikrinti nepriekaištingą Jūsų automobilio veikimą, todėl rekomenduojame visuomet naudotis Toyota atstovybės paslaugomis ir rinktis originalias Toyota atsargines dalis. Toyota informacija apie atšaukimą Toyota informacija apie atšaukimą Toyota gamina automobilius pagal aukščiausius standartus ir jų eksploatavimo metu taiko įvairius techninės būklės kontrolės metodus. Automobiliai naudojami nevienodomis sąlygomis, todėl kartais mes gauname pranešimų, kad tam tikras automobilio komponentas ar aspektas neatitinka griežtų gamyklos standartų. Šiame puslapyje galėsite pasitikrinti, ar Jūsų automobilis įtrauktas į šią atšaukimo kampaniją.
Mes naudojate svetainės slapukus

Slapukai naudojami siekiant užtikrinti geriausią mūsų svetainės naršymo patirtį, teikti trečiųjų šalių paslaugas bei priemones, padėti mums suprasti bei pagerinti svetainės veikimą, taip pat – reklamos tikslais.

Rekomenduojame sutikti su visais slapukais. Jei nesutinkate, galite lengvai pakeisti nuostatas, paspausdami toliau esančią slapukų nuostatų parinktį. Visą informaciją rasite mūsų slapukų politikoje.