Toyota sportinių automobilių istorija

Daugiau nei 50 metų senumo tradicijos
trys raudoni automobiliai tekstas trys raudoni automobiliai

Nuo septintojo dešimtmečio Toyota nepaliaujamai stebino ir džiugino savo interpretacijomis apie tai, kas lemia sportinio automobilio patrauklumą, įkvepiančias jo važiavimo savybes ir vairavimo malonumą. Daugelis šių modelių pelnė legendos statusą. Pristatome šių garsių Toyota sportinių automobilių kolekciją.

Kukli pradžia

Niekas negalėjo numanyti, kad Sports 800 mažylis – pirmasis serijinis Toyota sportinis automobilis – turės tokios didelės įtakos Toyota ateičiai. Sports 800, dar vadinamo Yota-Hachi (sutrumpinta japoniška pavadinimo Toyota 8 forma), premjera įvyko 1962 m. Tokijo automobilių parodoje, kur jis buvo pristatytas kaip koncepcinės sportinės Toyota Publica versijos prototipas.

Sports 800 koncepcijos pagrindą sudarė lengva konstrukcija ir energingas 790 cm3 variklis su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais, varantis galinius ratus. Šis modelis pateisino kūrėjų, siekusių sukurti manevringą automobilį, suvartojantį ypač mažai degalų – tik 3,8 l/100 km, viziją. Aštuntojo dešimtmečio pabaigoje Tokijo automobilių parodoje pasirodė novatoriškas Sports 800 GT Hybrid, kuriame buvo įrengtas variklis su dujų turbina, varantis elektrinį variklį. Šis modelis parodė, kaip toli yra pažengusi Toyota, taikydama inovacijas hibridinių automobilių srityje.

Dėl savo patikimumo ir degalų ekonomijos Sports 800 buvo populiarus vietos automobilių sporto varžybose.1967 m. vykusiose 24 val. trukmės lenktynėse Fuji trasoje jis užėmė trečiąją vietą (finišuodamas paskui du Toyota 2000GT). Sports 800 atmintyje išliks ne tik kaip pirmasis Toyota serijinis, bet ir kaip tikriems vairavimo entuziastams skirtas sportinis automobilis.

/

Žiūrėkite daugiau

Toyota GR Supra specifikacijos Toyota GR Supra specifikacijos Toyota GR Supra buvo kuriamas orientuojantis ne į stulbinamus dinamikos rodiklius ar rato apvažiavimo rezultatus, o į vairuotojo patirtį. Čia galite rasti daugiau informacijos apie Toyota GR Supra specifikacijas ir komplektacijas. 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija Toyota 2000GT automobilis, gerai žinomas iš 1967 m. pasirodžiusio filmo apie Džeimsą Bondą „Gyveni tik du kartus“ (You Only Live Twice) su Seanu Connery, pasaulio rinką pasiekė tais pačiais metais. Jis iškart tapo rimta paraiška, jog Toyota yra tvirtai pasiryžusi konkuruoti su geriausiais Europoje sportiniais automobiliais. Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija 1984 m. laidos MR2 istorija iš tiesų prasidėjo nuo 1976 m. dizaino projekto, kuriuo buvo užsimota sukurti smagų vairuoti ir ekonomišką automobilį – labai panašų į ankstesnįjį Sports 800. Bėgant metams, pradinis projektas išsirutuliojo į sportinį automobilį. Taip atsirado mažas dvivietis automobilis su centre įrengtu varikliu, kuris prisijungė prie didesnių savo brolių – Celica ir Supra.
2000GT
Toyota sportinių automobilių istorija (2 dalis)