GT86

Toyota sportinių automobilių istorija (7 dalis)
Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86

GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių fanams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, paskutiniuosius kelerius metus nebuvo jokio automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė.

Atsigręžimas į tikrą džiaugsmą teikiantį vairavimą

Sportinių Toyota legendų, tokių kaip 2000GT ir AE86, įkvėpta entuziastingai nusiteikusių dizainerių ir inžinierių komanda išsikėlė vieną aiškų tikslą – sukurti tikrą vairavimo malonumą teikiantį automobilį. Taip gimė naujosios kartos GT86, kuris pakylėjo klasikinio sportinio automobilio važiavimo charakteristikas į naują lygį. 2,0 l variklio su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais varomas grakščių linijų GT86 atsigręžė į sportinių automobilių sėkmę lėmusias ypatybes, t. y. į priekyje montuojamo variklio ir galinių varomųjų ratų konfigūraciją. Naujasis modelis perėmė visus geriausius ankstesnių į vairuotoją orientuotų Toyota automobilių elementus, kurie buvo atitinkamai modernizuoti.

Galiniais ratais varomas GT86, išsiskiriantis su gale montuojamu didelį sukimo momentą užtikrinančiu benzininiu varikliu, žemu svorio centru ir lengvu kėbulu, džiugino vairuotojus puikiu valdymu ir žaibiška reakcija – inžinieriai išpildė savo pažadą.

/
/
/
/

GT86 vairas buvo papuoštas kultiniu logotipu 86, o jo išmetamųjų dujų vamzdžio antgalis buvo lygiai 86 mm skersmens – tai sąsaja su variklio techninėmis charakteristikomis (86 mm cilindro skersmeniu ir stūmoklio eiga) ir modelio žyma 86.

Kaip ir daugelis ankstesnių legendinių Toyota modelių, GT86 susilaukė gausybės pagyrų visame pasaulyje: tokį palankų vertinimą lėmė jo teikiamas begalinis vairavimo malonumas ir visiems prieinamo emocionalaus automobilio įvaizdis. Dėl pripažintų dinaminių savybių GT86 sėkmingai pasirodė daugelyje automobilių sporto sričių visame pasaulyje. Be to, 2015 m. buvo pristatytas lenktyninis GT86 CS-R3 modelis. Jis tapo ekonomišku sprendimu tiems, kurie troško patirti sportinės kovos jaudulį, pavyzdžiui, startuodami Pasaulio ralio čempionato lenktynėse.

Sportinių Toyota automobilių ateitis

Beveik tuo pat metu, kai pasirodė GT86, Toyota prezidentas Akio Toyoda išdėstė savo viziją apie bendrovės veiklos kryptis artimiausioje ateityje: „Mes toliau sieksime gaminti geresnius automobilius“. Jis pabrėžė, kad „jei automobilis neteikia vairavimo malonumo, tai ne automobilis“.

Taigi bendrovė atnaujino savo tikslus ir sutelkė dėmesį į malonią vairavimo patirtį, kaip akivaizdžiai rodo GT86 modelis. Kokios ateities perspektyvos atsiveria automobiliams, kuriuose slypi turtingos Toyota praeities klodai?

Žiūrėkite daugiau

Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Corolla – garsiausias Toyota šeimyninis automobilis ir pasaulyje perkamiausias modelis – iškrenta iš bendro Toyota specializuotų sportinių automobilių konteksto. Tačiau iš tiesų yra kitaip: Corolla istorijoje užfiksuoti keli didelio populiarumo susilaukę sportiniai Toyota modeliai. MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija 1984 m. laidos MR2 istorija iš tiesų prasidėjo nuo 1976 m. dizaino projekto, kuriuo buvo užsimota sukurti smagų vairuoti ir ekonomišką automobilį – labai panašų į ankstesnįjį Sports 800. Bėgant metams, pradinis projektas išsirutuliojo į sportinį automobilį. Taip atsirado mažas dvivietis automobilis su centre įrengtu varikliu, kuris prisijungė prie didesnių savo brolių – Celica ir Supra. Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Iš lotyniško žodžio, reiškiančio „viršyti“ arba „virš“, kilęs Supra pavadinimas buvo ypač tinkamas bene garsiausiam Toyota sportiniam automobiliui. GR 86: istorija tęsiasi GR 86: istorija tęsiasi Jus sveikina trečiasis GR modelis. Naujesnis ir galingesnis GR 86 sukurtas legendinio „smagaus vairuoti“ pirmtako pagrindu. Jame suderintas rafinuotas stilius ir vairavimo malonumas.
Ateities vizijos
Toyota sportinių automobilių istorija (8 dalis)