MR2

Toyota sportinių automobilių istorija (6 dalis)
MR2 1989 MR2 1989 MR2 1989

1984 m. laidos MR2 istorija iš tiesų prasidėjo nuo 1976 m. dizaino projekto, kuriuo buvo užsimota sukurti smagų vairuoti ir ekonomišką automobilį – labai panašų į ankstesnįjį Sports 800. Bėgant metams, pradinis projektas išsirutuliojo į sportinį automobilį. Taip atsirado mažas dvivietis automobilis su centre įrengtu varikliu, kuris prisijungė prie didesnių savo brolių – Celica ir Supra.

Kompaktiškas džiaugsmo šaltinis naujajai kartai

MR2 išsiskyrė kompaktišku ir praktišku kėbulu, manevringumu, sportišku valdymu ir greitai į komandas reaguojančiu varikliu. Negalima nepaminėti ir į papildomą komplektaciją įtraukto T-bar tipo atidaromo stogo, kuris leido patirti važiavimo po atviru dangumi malonumą. MR2 buvo vairavimo kaip smagios pramogos simbolis. MR2 su centre įrengtu varikliu buvo pirmasis tokios konfigūracijos japoniškas masinės gamybos automobilis. Šis Toyota mažylis susilaukė visuotinio žiniasklaidos pripažinimo ir 1984 bei 1985 m. pelnė prestižinį Japonijos metų automobilio titulą.

/
/
/
/

Po penkerių metų rinkoje pasirodė antrosios kartos modelis. Iš savo pirmtako jis paveldėjo centre montuojamo variklio konfigūraciją ir tokį pat linksmą charakterį, tačiau buvo orientuotas į aukštesnį rinkos segmentą. Dėl platesnio kėbulo, egzotiškesnės išvaizdos, aukštesnės klasės salono įrangos ir didesnį komfortą užtikrinančių patobulintų važiavimo charakteristikų MR2 tapo dar populiaresnis. Turėdamas tokį solidų pagrindą, antrosios kartos MR2 rinkoje išsilaikė ir buvo paklausus dar ištisus dešimt metų.

Nors trečiosios (ir paskutiniosios) kartos modelis buvo pavadintas tuo pačiu pavadinimu (Japonijoje – MR-S), tačiau iš tiesų jis netiesiogiai pakeitė savo pirmtaką. Buvo atsisakyta ankstesniajam modeliui būdingo brandesnio charakterio bei platesnių formų ir pasiūlytas mažesnis, lengvesnis bei pigesnis rodsteris su sulankstomu stogu. Naujasis MR2 rodsteris turėjo viską, ko reikėjo naujojo amžiaus dinamiškam sportiniam automobiliui.

Kaip ir Celica, MR2 patyrė pasaulinį nuosmukį, kuris paveikė ir sportinių automobilių rinką. 2007 m. jo gamyba buvo galutinai nutraukta. Toyota MR2 buvo gaminamas du dešimtmečius ir sulaukė trijų kartų. Per šį laiką jis paliko ryškų pėdsaką daugelio žmonių gyvenime – jį buvo sunku pamiršti.

Žiūrėkite daugiau

Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Corolla – garsiausias Toyota šeiminis automobilis ir pasaulyje perkamiausias modelis – iškrenta iš bendro Toyota specializuotų sportinių automobilių konteksto. Tačiau iš tiesų yra kitaip: Corolla istorijoje didelio populiarumo susilaukė keli sportiniai Toyota modeliai. GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių aistruoliams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, pastaruosius kelerius metus nebuvo automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. Toyota GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė. Toyota sportinių automobilių istorija Toyota sportinių automobilių istorija Nuo septintojo dešimtmečio Toyota nepaliaujamai stebino ir džiugino savo interpretacijomis, susijusiomis su sportinio automobilio patrauklumu, įkvepiančiomis jo važiavimo savybėmis ir vairavimo malonumu. Daugelis šių modelių pelnė legendos statusą. Pristatome šių garsių Toyota sportinių automobilių kolekciją.
GT86
Toyota sportinių automobilių istorija (7 dalis)