Tvarumas – Toyota verslo pagrindas, kaip nurodyta mūsų 2011 metų pasaulinėje vizijoje (ENG) Atveriama naujame lange . Mūsų tikslas tokius gaminius ir teikti tokias paslaugas, kurios tausotų planetą ir praturtintų žmonių gyvenimą tose bendruomenėse, kuriose vykdome savo veiklą. Siekdami kurti bendruomenę, kurioje žmonės ir automobiliai yra harmonijoje su gamta, 2015-aisiais pristatėme Toyota aplinkosaugos iššūkį 2050. Jame išsikėlėme šešis uždavinius. Vadovaudamiesi šūkiu „Nulis – tik pradžia!“, tikimės ne tik sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, bet ir pagerinti jos kokybę.
Šiandien automobilių pramonei tenka didesni iššūkiai nei bet kada anksčiau. Tvarumas yra vis svarbesnė sprendimo dalis. Didėjanti miestų tarša paskatino kurti griežtesnius tarptautinius ir nacionalinius reglamentus, kuriuose reikalaujama, kad eksploatuojami automobiliai būtų ekologiškesni. Tuo pat metu bendruomenė ir reguliavimo institucijos tikisi, kad automobiliai bus saugesni, gerės jų jungiamumo technologijos ir galimybės palaikyti ryšį su aplinka. Toyota priima verslui mestus iššūkius. Juos matome kaip galimybę diegti naujoves ir tobulinti savo veiklą.