Rezervuokite laiką priežiūrai Registruotis į bandomąjį važiavimą Toyota Lizingas Esami pasiūlymai Rasti atstovybę Konfigūruoti modelį

Tikras žmogaus ir automobilio galimybių išbandymas

Toyota dalyvavimas Dakaro ralyje

Pasiklysti vienam dykumoje daugeliui būtų tikras košmaras.
Tačiau 1977 m. vykusio ralio Abidžanas – Nica metu Libijos dykumoje pasiklydusiam motociklų lenktynių entuziastui Thierry Sabine tokia patirtis tapo įkvėpimo šaltiniu…

Kitų metų gruodžio 28 d. Thierry Sabine subrandinta lenktynių dykumoje idėja tapo tikrove: jo iniciatyva buvo surengtos pirmosios lenktynės, tapusios jau daugiau nei 30 metų puoselėjama tradicija. Jos prasidėjo nuo smagių mėgėjiškų išbandymų Sacharos dykumoje, o dabar laikomos sudėtingiausiu ir daugiausiai jėgų reikalaujančiu raliu. Dakaro ralis.

/
Dakaro ralio pradžia

Tiesą sakant, iki 2009 m. šios lenktynės buvo vadinamos Paryžiaus – Dakaro raliu. Kaip byloja pats pavadinimas, lenktynių starto vieta buvo Paryžius (Prancūzija), o finišo – Dakaras Afrikos vakaruose, – sudėtingiausiame ruože, vedančiame per Sacharos dykumą.

/

Ralis visuomet buvo kupinas išbandymų, nes jo trasa driekėsi per daugelį skirtingą politiką vykdančių Afrikos šalių. Dėl šių priežasčių 2009 m. lenktynes teko perkelti į kitą žemyną. Jos dabar vyksta tik Pietų Amerikoje.

2015 m. lenktynių dalyvių laukia įspūdinga kelionė per Argentiną, Boliviją ir Čilę: reikės įveikti 8000 km trasą per sausringas dykumas ir kalnus kepinant karščiui. Ralio dalyviams nebus kada ilsėtis, nes kai kur jų išvystomas greitis siekia 180 km/h.

/
Toyota automobiliai pajėgūs įveikti visus iššūkius

Nuo pat pirmųjų lenktynių 1979 m. Toyota tapo stipria varžove, kurią lydėjo milžiniška sėkmė. Pirmaisiais mėgėjų ralio metais trasą įveikė tik 74 dalyviai, iš kurių 13 vairavo Toyota automobilius.

Sukurti ištverti Dakaro lenktynių maratoną

Toyota automobiliai turi didelį populiarumą abiejose keturiais ratais varomų visureigių grupėse – serijinės gamybos nemodifikuotų komercinių ir ribotos gamybos modifikuotų bei lenktyninių automobilių. Landcruiser ir 4Runner/Hilux modelius ralio dalyviai renkasi dėl jų patvarumo, lengvo valdymo ir patikimumo.

13-ajame ralyje 1991 m. Toyota automobilius vairuojančių dalyvių buvo daugiausia: iš 129 dalyvavusių automobilių 34 buvo Toyota. 2002-ieji paženklinti dar įspūdingesniais rezultatais: beveik kas antras finišo liniją kirtęs automobilis buvo Toyota. Tai byloja apie šių automobilių legendinį patikimumą.

/

Iš tiesų vien nuo 2005 m. Toyota yra iškovojusi aštuonias pergales iš eilės serijinės gamybos automobilių kategorijoje. Tai rodo, kad ištisas valandas testuojami ir tobulinami Toyota serijiniai automobiliai gali ištverti sunkiausią pasaulyje lenktynių maratoną dar prieš patekdami į prekybą.

/
/

Sausio 4 d. 2015 m. ralyje startuos 50 šalių atstovaujantys dalyviai. Toyota pasirodys abiejose grupėse. Toyota Imperial iš Pietų Afrikos ir Toyota Overdrive iš Belgijos komandos su Hilux automobiliais tikisi finišuoti dar sėkmingiau nei pernai – bendroje įskaitoje tąkart jie užėmė atitinkamai ketvirtą ir septintą vietas.

Mes linkime visoms Toyota komandoms kuo geriausios kloties. Jūs galite sekti visus naujausius įvykius, tarsi būtumėte vienas iš dviejų milijonų išsirikiavusių lenktynių žiūrovų, ir stebėti ralio komandų judėjimą čia.

/
Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.