Atvykite įbandomąjį važiavimą
Sukonfigūruokite savo automobilį
Žiūrėkite pasiūlymus
Žiūrėkite e-brošiūras
Užsiregistruokite į servisą

TOYOTA Motorsport GmbH grįžta į pasaulio ralio čempionatą

TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) 2017 m. grįš į FIA Pasaulio ralio čempionatą (WRC), kuriame ji dalyvaus su Kelno technikos centre sukonstruotu automobiliu.
Per ateinančius dvejus metus TMG toliau tęs savo bandymų programą su Yaris WRC automobiliu, kad tinkamai pasirengtų visapusiškam grįžimui į lenktynių seriją. Dešimtajame dešimtmetyje dalyvaudama WRC ji yra pelniusi keturias pergales – keturias asmeninėje ir tris konstruktorių įskaitose. Apie šiuos planus pranešė TOYOTA Motor Corporation prezidentas Akio Toyoda per Tokijuje vykusią spaudos konferenciją, kur buvo pristatytas Yaris WRC ir naujas apdailos dizainas.

Jau baigta pradinė Yaris WRC bandymų asfaltuota ir žvyruota danga programa, kuri buvo įgyvendinama visoje Europoje. Bandymų rezultatai suteikė daug vilčių ir atvėrė kelią tolesniems tobulinimo darbams per ateinančius mėnesius.

Automobilis varomas 1,6 l variklio su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi. Jo galia siekia daugiau nei 300 AG. Yaris važiuoklė sukurta naudojant pažangiausius modeliavimo, bandymų ir gamybos metodus.

Oficiali WRC programa jau patvirtinta, todėl darbai vyks platesniu mastu. Be to, suburta didesnė automobilio konstravimo bei valdymo specialistų komanda.

/

Automobilį jau bandė keli jauni pilotai. 27 metų prancūzas Eric Camilli atrinktas kaip pirmasis jaunųjų pilotų rėmimo programos, parengtos siekiant išugdyti TOYOTA ralio ateities  žvaigždes, narys.

Bandymų programoje Eric dalyvaus kartu su praėjusių metų Tour de Corse nugalėtoju ir FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate TOYOTA komandai atstovaujančiu Stéphane Sarrazin bei ralio čempionu Sebastian Lindholm.

/

Į bandymų programą bus įtrauktos kelios Europoje esančios WRC lenktynių vietos ant įvairios dangos. Įgyta patirtis padės TOYOTA tinkamai parengti automobilį 2017 m. sezonui, kai įsigalios, kaip tikimasi, nauji techniniai reikalavimai.

Į WRC areną 2017 m. TOYOTA grįžta su Yaris WRC, papildančiu garsią bendrovės lenktyninių modelių seriją. Pasaulio ralio čempionate ji pasirodys po beveik dviejų dešimtmečių po paskutiniojo dalyvavimo 1999 m. pertraukos.

/
/

Iki 1999 m. Pasaulio ralio čempionate TMG dalyvavo daugiau nei 25 sezonus. Savo veiklą TMG pradėjo kaip Andersson Motorsport GmbH, pavadinta įmonės įkūrėjo Ove Andersson vardu, o WRC dalyvavo kaip TOYOTA Team Europe komanda. Per šį laiką dalyvaudama WRC Toyota yra laimėjusi 43 lenktynes su legendiniais savo automobiliais, tokiais kaip Celica Twincam Turbo ir GT-Four bei Corolla WRC. Juos vairavo garsūs pilotai – Carlos Sainz, Juha Kankkunen ir Didier Auriol. 


TMG grįžimą į ralio pasaulį ženklina ir praėjusiais metais pristatytas ralio bolidas GT86 CS-R3, sukurtas pagal FIA taikomus reikalavimus R3 klasės automobiliams.

/

TMG prezidento Yoshiaki Kinoshita išsakytos mintys: „Mums didelė garbė girdėti prašant sugrąžinti TOYOTA vardą į Pasaulio ralio čempionatą mums nuolat dalyvaujant ir Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate. Be abejo, vienu metu suderinti dvi automobilių sporto programas yra sudėtinga, tačiau esame įsitikinę, jog mūsų patirtis ir ryžtas leis mums sėkmingai įgyvendinti šį siekį. Dar reikia daug ką nuveikti, kad galėtume grįžti į WRC, tačiau labai padrąsina TOYOTA Motor Corporation ir mūsų prezidento Akio Toyoda palaikymas. Mes laukiame, kada galėsime žengti toliau, įgyvendindami intensyvaus tobulinimo darbų planą ir jaunų pilotų ugdymo programą. Tai įdomus laikas. Su nekantrumu laukiame šio naujo iššūkio.“

Yaris WRC techninės specifikacijos

Važiuoklė
Tipas         Plieninis korpusas       
Stabdžiai    300 mm diskai (važiuojant žvyru), 355 mm (važiuojant asfaltu)
Ratlankiai    7 x 15 colių (važiuojant žvyru), 8 x 18 colių (važiuojant asfaltu)
Padangos     Michelin
Matmenys    Ilgis: 3910 mm, plotis: 1820 mm

Galios agregatas
Variklis                    1,6 l
Tipas                    Keturi cilindrai vienoje eilėje
Tiesioginio įpurškimo sistema        Iki 200 bar
Degalų rūšis                 Benzinas
Absoliutinis turbokompresoriaus slėgis     2,5 bar (maks.)
Oro ribotuvas                33 mm
Galia                    apie 300 AG (esant 6000 aps./min.)
Sukimo momentas            420 Nm
Maks. sūkių skaičius            8500 aps./min.
Transmisija                 Šešių pavarų sekvencinė
Sankaba                ZF Sachs

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.