Lenktynės bet kokio tipo trasoje

Siekiant gaminti dar geresnius automobilius

Pasaulyje organizuojamos įvairios automobilių sporto varžybos – nuo žiedinių lenktynių iki ralio čempionatų, užburiančios sirgalius kvapą gniaužiančia greičio dinamika, variklių riaumojimu ir nepalaužiama drąsa. Toyota garsėja turtinga automobilių sporto istorija, kuri siekia net septynis dešimtmečius. Dabar visą savo veiklą automobilių sporto pasaulyje mes sutelkėme į vieną pavadinimą – TOYOTA GAZOO Racing.

Pushing the limits for Better

TOYOTA GAZOO Racing atspindi
TOYOTA įsipareigojimą plėsti galimybių ribas ir
kurti „dar geresnius“ automobilius.
Išbandydami naujas technologijas ir sprendimus
ekstremaliomis lenktynių sąlygomis,
mes niekuomet nepaliausime ieškoję novatoriškų idėjų.
Mes lenktyniaujame su savo automobiliais, kad įgytume naudingų žinių atsidūrę
ribinėse situacijose.
Bet kokio pobūdžio lenktynės,
nepriklausomai nuo jų sudėtingumo,
įkvepia mus gaminti „dar geresnius“ automobilius.
Mes klojame TOYOTA ateities pamatus.
Mes ir toliau dalyvausime lenktynėse, kad kiekvienas sėdintis už mūsų automobilio vairo
galėtų skonėtis laisvės pojūčiu, patirti nuotykių dvasią ir mėgautis maloniu vairavimu.

Naujas pavadinimas, tačiau toks pat begalinis troškimas

Jau XIX a. šeštajame dešimtmetyje mūsų įkūrėjas Kiichiro Toyoda buvo įsitikinęs, jog bendrovės dalyvavimas lenktynėse turi daug privalumų:
 
„Automobilių sportas nėra vien pramoga. Tai labai svarbi veikla plėtojant Japonijos automobilių pramonę. Olimpinėse žaidynėse dalyvaujantys sportininkai išmėgina savo jėgas išliedami paskutinį prakaito lašą. Lygiai taip pat yra ir su automobilių gamintojais: dalyvaudami lenktynėse jie gali išplėsti automobilių galimybių ribas ir įrodyti savo pranašumą, atrasdami naujus technologijų tobulinimo būdus.
 
Tai pasakytina ne tik apie bandomuosius automobilius. Mašinos turi darniai dirbti kartu su žmonėmis, kad atsiskleistų tikrieji jų pranašumai. Automobilių sportas ir Japonijos automobilių pramonė, kaip ir automobilio ratai, gali judėti į priekį tik drauge.“

 
/

Šiandien GAZOO reiškia garažą – ypač privačią erdvę, kur savo jėgas suvieniję žmonės siekia viską nugludinti iki mažiausios smulkmenos, kad galėtų gaminti visuomet geresnius automobilius ir teikti aukščiausio lygio paslaugas visiems klientams kiekviename garaže. Štai tokia pavadinime slypinčia idėja remiasi TOYOTA GAZOO Racing komanda.
 
Į pavadinimą TOYOTA GAZOO Racing nugula visa Toyota veikla automobilių sporto pasaulyje, t. y. šiuolaikinis Pasaulio ištvermės čempionatas, grįžimas į prestižinį 2017 m. Pasaulio ralio čempionatą ir sunkiausios pasaulio 24 val. trukmės lenktynės Niurburgringo trasoje (šiemet šiose daug jėgų reikalaujančiose lenktynėse Toyota dalyvauja jau dešimtą kartą iš eilės). Taip pat negalima pamiršti prasidėjusio Five Continents Drive projekto, skirto Toyota darbuotojams, kurie iki 2020 m. apkeliaus penkis žemynus. Šiuo projektu siekiama ne tik „gaminti dar geresnius automobilius“, bet ir tobulinti tuos, kurie remia jų gamybą.

Klojant Toyota ateities pamatus

Jaudinantis, įkvepiantis ir užburiantis Pasaulio ištvermės čempionatas (WEC) į pirmą planą iškelia naujovių, patikimumo ir komandinio darbo svarbą. Dalyvavusi devyniose lenktynėse visame pasaulyje, įskaitant garsiąsias 24 val. trukmės Le Mano lenktynes, TOYOTA GAZOO Racing komanda 2012 m. vėl grįžo į čempionatą. Legendinėse Le Mano lenktynėse komanda dalyvauja nuo 1985 m. 2016 m. 24 val. trukmės Le Mano lenktynės Toyota komandai buvo aštuonioliktosios, tačiau pergalė apmaudžiai išslydo iš jos rankų likus kelioms minutėms iki finišo. Tai nepalaužė TOYOTA GAZOO Racing pasiryžimo atkakliai siekti geresnių rezultatų.

/

Mes parengėme du savo novatoriškus beveik 1000 AG galios TS050 HYBRID lenktyninius automobilius, pajėgius įveikti ekstremalius nuo 6 iki 24 val. trunkančių ištvermės lenktynių iššūkius. Šie rafinuoti Toyota hibridiniai modeliai, kurie dėl juose montuojamo hibridinio galios agregato žaibiškai pagreitėja, yra ypač ekonomiški ir išvysto 330 km/h viršijantį greitį, kaip ir keliams skirti automobiliai, regeneruoja energiją stabdymo metu, kuri kaupiama akumuliatoriuje ir panaudojama vėliau.

 
/

Per kelerius metus nuo pirmojo mūsų pasirodymo WEC lenktynėse 2012 m. iki laimėtos pergalės 2014 m. čempionate įgyta patirtis padėjo reikšmingai pasistūmėti tobulinant mūsų serijinių automobilių hibridinę technologiją – matmenų mažinimo ir variklio aušinimo srityse. Tai atspindi mūsų siekį gaminti dar geresnius automobilius ir suteikti kiekvienam nepakartojamą vairavimo malonumą.

Naudingos pamokos lenktyniaujant nuožmiomis sąlygomis

Pasaulio ralio automobilių gamyba yra gerokai daugiau nei vien teorija. Tokie automobiliai turi būti maksimaliai pritaikyti važiuoti bet kokio tipo keliais ir pagrįsti kruopščiais tiesioginiais bandymais bei žiniomis. Atsižvelgdama į tai, po 17 metų pertraukos TOYOTA GAZOO Racing komanda iškilmingai grįžta į prestižinį 2017 m. Pasaulio ralio čempionatą (WRC).
 
Didelio greičio WRC lenktynės pačiose įvairiausiose trasose – nuo uolėtų iki apledėjusių kelių – leidžia kitoje šviesoje pamatyti pažįstamus automobilius, tokius kaip Yaris, mėginančius įveikti sudėtingiausius žemėje važiavimo ruožus!

Po ne vieną mėnesį trukusių bandymų naujasis Yaris WRC sausį nusileido nuo Monte Karlo starto rampos, pademonstruodamas savo pasirengimą įtemptoms ralio lenktynėms. Adrenalino kiekiui pakelti šiame automobilyje įrengtas naujas tiesioginio įpurškimo 1,6 l variklis su turbokompresoriumi, kurio galia siekia apie 380 AG, ir pakaba, sureguliuota naudojant pažangias simuliacijos, bandymų ir gamybos technologijas.

/

Siekiant sėkmingai įveikti serpantinus, atlikti sudėtingus šuolius ar neužstrigti snieguotuose miškuose, reikia ne tik greito automobilio, bet ir ambicingos profesionalų komandos pagalbos. Keturiskart Pasaulio ralio čempionu tapusio Tommi Mäkineno vadovaujamą TOYOTA GAZOO Racing WRC komandą, kurios bazė yra įkurta Puuppola mieste Suomijoje, sudaro aukštos kvalifikacijos specialistai ir aistringi ralio fanai. 
 
Tokia profesionalų grupė su įspūdingu Yaris WRC priešakyje suformuoja galingą sąjungą. Su nekantrumu laukiame sezono pradžios! 

Sunkiausios pasaulio lenktynės

Pirmą kartą 24 val. trukmės ištvermės lenktynėse Niurburgringo trasoje GAZOO Racing komanda pasirodė 2007 m. Išbandyti savo jėgų į vadinamąsias „sunkiausias pasaulio lenktynes“ 25 km besidriekiančioje Vokietijos trasoje, pramintoje „Žaliuoju pragaru“ (Green Hell), susirenka automobilių gamintojų remiamos ir privačiomis lėšomis susibūrusios komandos iš įvairių šalių.

/

Šių metų 44-osios lenktynės TOYOTA GAZOO Racing komandai buvo dešimtosios. Ji dalyvavo su trimis automobiliais: naujuoju Toyota C-HR Racing, Lexus RC ir Lexus RC F. Toyota C-HR Racing – lenktyninė greitai pasirodysiančio Toyota C-HR krosoverio versija, kurią vairavo keturi pilotai. 24 valandas trukusį varginantį lenktynių maratoną komanda baigė užimdama labai sėkmingą 84-ąją vietą ir buvo trečia savo klasėje.

 
/

Lenktynės ne tik suteikia neįkainojamos patirties mūsų keliams skirtiems automobiliams tobulinti, bet ir leidžia tobulėti mūsų darbuotojams. Kasmet mūsų inžinieriai ir mechanikai dalyvauja kuriant tų metų lenktyninį automobilį ir pačiose lenktynėse. Taip jie gali įgyti naudingų žinių ir pasidalyti jomis su kolegomis tobulinant serijinius ateities automobilius.

Five Continents Drive projektas

Toyota Five Continents Drive projektas gimė iš aistros automobilių sportui. Jis meta iššūkį Toyota darbuotojams, kviesdamas juos iki 2020 m. Toyota automobiliais apkeliauti penkis žemynus. Įtemptas maratonas daugiakultūrinėje aplinkoje ir įvairiomis klimato sąlygomis suteikia galimybę tiesiogiai patirti, kas yra tikrasis vairavimo džiaugsmas. Šios įgytos pamokos gali naudingai pasitarnauti dabar ir ateityje kuriant dar geresnius automobilius.
 
Siekdami trumpalaikių tikslų, pavyzdžiui, laimėti 24 val. trukmės Le Mano lenktynes po šiemet taip apmaudžiai iš rankų išsprūdusios pergalės, ir sėkmingai sugrįžti į WRC čempionatą, mes turime toliau skleisti GAZOO dvasią kiekviename savo žingsnyje ir dalytis įkvepiančiais lenktynių potyriais su savo klientais ir sirgaliais – žmonėmis, kurie jaučia tokią pat nežabotą aistrą automobilių sportui, kaip ir mes.

Sužinokite daugiau

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.