Kuo sudėtingiau, tuo geriau

Toyota Dakaro ralyje – jau 40 metų.

Plečiant galimybių ribas

TOYOTA GAZOO Racing atspindi Toyota įsipareigojimą plėsti galimybių ribas ir kurti dar geresnius automobilius. Ekstremalus automobilių sportas įkvepia mus kurti naujas technologijas. Sudėtingi išbandymai padeda atrasti naujus sprendimus ir atveria naujas tobulėjimo galimybes. Jokios lenktynės taip gerai neperteikia šios dvasios kaip Dakaro ralis, kuris Toyota istorijoje užima išskirtinę vietą. Čia pergalę lemia ne vien greitis. Svarbią funkciją atlieka kokybė, patvarumas ir patikimumas.

/

Patikimumas ekstremaliose situacijose

Dvi savaites trunkantis Dakaro ralis, kurio trasa driekiasi daugiau nei 9000 km, yra sudėtingiausias automobilio išbandymas, kokį tik galima įsivaizduoti. Įspūdingos smėlio kopos, klastingos upių vagos ir neįtikėtinas greitis yra rimtas egzaminas kiekvienam automobilio komponentui. Tokiomis ekstremaliomis sąlygomis labai daug kas priklauso nuo automobilio patikimumo. Pasitikėjimą pelnę mūsų patvarūs automobiliai yra ypač populiarūs tarp ralio dalyvių.
 


2016 m. 42,4 proc. automobilių, kurie pasiekė finišo liniją, buvo Toyota.

 

Naujienos

Skaitykite mūsų kasdien pateikiamą naujausią informaciją apie Dakaro ralį ir sužinokite, kaip sekasi Toyota.

Sužinokite daugiau

Hilux: nenugalimas 50 metų

Daugelis automobilių gamintojų kuria YouTube demonstruojamus efektingus vaizdo įrašus, kuriais siekia įrodyti savo automobilių vertę ekstremalių išbandymų sąlygomis. Tačiau Hilux neturi niekam nieko įrodyti. Per savo 50 metų trunkančią kelionę iki Invincible 50 pasirodymo Hilux atlaikė ne vieną ekstremalų išbandymą įvairiose pasaulio trasose.

Susipažinkite su Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Atnaujinta nepriklausoma galinė pakaba, pasižyminti 12 proc. didesne eiga
/
Viduryje įrengtas V8 variklis
/
Visų varomųjų ratų sistema
/
Mažesnė masė
/

Komanda

Po pirmojo Toyota Hilux pasirodymo Dakare 2012 m. TOYOTA GAZOO Racing komanda 2018 m. Dakaro ralį šturmuoja su trimis automobiliais. Naujas Toyota Hilux modelis išsiskiria gausybe mechaninių patobulinimų, kurie gali padėti pasiekti geresnių rezultatų. Naujasis modelis išbandytas nuvažiuojant daugiau nei 3000 km. Jis yra toks pat patvarus ir patikimas, kaip ir jo pirmtakas, tik dar tiksliau valdomas ir geriau subalansuotas. Komandos įsitikinimu, tai idealus sėkmės receptas.

/
#304

Pilotas: Giniel De Villiers

Šalis: Pietų Afrika

Pasiekimai Dakaro ralyje: 7 prizinės vietos, 1 pergalė (2009)

Įdomūs faktai: Giniel tik kartą nepateko į Dakaro ralio pirmąjį dešimtuką (2007)

/
#304

Pilotas: Dirk Von Zitzewitz

Šalis: Vokietija

Pasiekimai Dakaro ralyje: pirmąkart Dakaro ralyje pasirodė 1997 m., 1 pergalė (2009)

Įdomūs faktai: pirmąkart Dakaro ralyje Dirk dalyvavo kaip motociklininkas (1997)

/
#301

Pilotas: Nasser Al Attiyah

Šalis: Kataras

Pasiekimai Dakaro ralyje: 2 pergalės (2011 ir 2015)

Įdomūs faktai: Nasser yra stendinio šaudymo olimpinis bronzos medalininkas

/
#301

Pilotas: Mathieu Baumel

Šalis: Prancūzija

Pasiekimai Dakaro ralyje: 1 pergalė (2015)

Įdomūs faktai: Mathieu yra 6 kartus tapęs čempionu įvairiose automobilių sporto kategorijose

/
#309

Pilotas: Bernard Ten Brinke

Šalis: Olandija

Pasiekimai Dakaro ralyje: septinta vieta

Įdomūs faktai: Bernard turi savo virtuvių gamybos įmonę

/
#309

Pilotas: Michel Périn

Šalis: Prancūzija

Pasiekimai Dakaro ralyje: 3 pergalės (1994, 1995 ir 1996)

Įdomūs faktai: Michel yra profesionalus šturmanas nuo 1984 m.

2018 m. Dakaro ralio apžvalga

/
+500 varžovų iš 60 šalių
/
Reikia įveikti 10 000 km
/
10-asis ralis Pietų Amerikoje
/
Ralio maratonas trunka 15 dienų

Ralio istorija

Pirmasis Dakaro ralis buvo surengtas 1978 m. Thierry Sabine iniciatyva. Iš pradžių Sacharos dykumoje vykusiose lenktynėse dalyviai galėjo varžytis su bet kokio tipo automobiliais, turinčiais variklį ir ratus. Ralis Šiaurės Afrikoje buvo organizuojamas iki 2008 m. Po to dėl saugumo problemų jis buvo atšauktas ir 2009 m. perkeltas į Pietų Ameriką. Ralio vieta gali būti kita, tačiau jo pavadinimas ir dvasia nesikeičia.
 

Ralio maršrutas

2018 m. Dakaro ralio trasą sudaro daugiau nei 5000 km besidriekiantys specialūs greičio ruožai ir 4000 km tarpinės maršruto jungtys. 7 iš 14 etapų vyksta vien bekelėje arba kopose, todėl tai bus vienas sudėtingiausių istorijoje ralio maratonų.
 
40-ąjį jubiliejų švenčiantis ir 10-ąjį kartą Pietų Amerikoje vykstantis Dakaro ralis grįžta į Peru. Ralio maratonas startuoja sausio 6 d. Peru sostinėje Limoje. Įveikusios seriją specialių ruožų kopose, komandos sausio 12 d. keliaus į Boliviją. Čia jų laukia du etapai aukštikalnėse. Po jų ralio dalyviai vyks į Argentinos šiaurę ir galiausiai sausio 20 d. pasieks finišo liniją Kordobos mieste.
 

/

Žiūrėkite daugiau

Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate:

Užtikrina didesnį saugumą Toyota interneto svetainėje ir leidžia naudotis minimaliomis paslaugomis.

Padeda gerinti mūsų teikiamų paslaugų kokybę, pasitelkiant analitinius duomenis, iškylančiuosius apklausos langus, bendrus svetainės veiklos rodiklius ir stebėjimo rezultatus.

Įsimena Jūsų prisijungimo duomenis ir padeda patogiau naudotis svetaine, įsimindami tam tikras Jūsų parinktis.

Suteikia papildomų galimybių, registruoja Jūsų lankytus interneto puslapius arba nurodo, kokios paslaugos teikiamos arčiausiai Jūsų. Jie leidžia pateikti Jums tikslinę reklamą Toyota ir kitose interneto svetainėse.