Toyota GR SPORT modeliai

Susipažinkite su Toyota GR SPORT automobilių linija

Dėmesys detalėms

TOYOTA GAZOO Racing įkvėpti. Kiekvienas kruopščiai sukurtas modelis prikausto dėmesį, nes jame dera unikali atletiška išvaizda, sportiškas salonas ir aukščiausios klasės funkcijos.

Dizainas, įkvėptas sporto

Kiekvienas GR SPORT modelis yra patobulinamas – nepamirštant nei salono, nei išorės. Išorę galite papuošti lengvojo lydinio ratlankiais tekintu paviršiumi, specialiomis priekinėmis grotelėmis ir išskirtine kėbulo spalva Dynamic Grey* su pianino juodumo ornamentais. Salonas žvilgsnį traukia įspūdingais dalinės odos arba alkantaros apmušalais, perforuota oda aptrauktu vairu ir raudonomis siūlėmis. Tai – išties sportiška išvaizda.
*Galima rinktis ir iš kitų spalvų.

Aukštos kokybės įranga

Kiekvienoje kelionėje su GR SPORT mėgausitės aukščiausios klasės funkcijų gausa. Visuose modeliuose rasite dviejų zonų automatinį oro kondicionierių, galinę automobilio statymo kamerą, tonuotus stiklus, šviesos diodų žibintus ir šiuolaikiškas saugos sistemas, kurios vairuojant suteiks pasitikėjimo ir komforto.

Atraskite vairavimo malonumą

Visuose GR SPORT modeliuose įrengtos tikrosios hibridinės sistemos. Galėsite mėgautis vairavimo malonumu, genami 1,8 litro arba 2 litrų hibridinės sistemos variklio, pasižyminčio puikiais galios parametrais, pagreičiu, mažomis degalų sąnaudomis ir CO2 emisija. Valdyti automobilį su Toyota TNGA platforma fantastiškai lengva, jos žemas svorio centras leidžia patirti daugiau jaudulio vairuojant.

Susipažinkite su GR SPORT asortimentu

Kiekvienas unikalus GR SPORT asortimento modelis išsiskiria našia, dinamiška hibridine sistema ir puikiu valdymu – dėl to vairuoti dar maloniau. Už automobilių sporto įkvėptą dizainą turime dėkoti TOYOTA GAZOO Racing komandai.

/
Corolla Hečbekas GR SPORT
  • 17 arba 18 colių GR SPORT lengvojo lydinio ratlankiai tekintu paviršiumi
  • Tamsaus chromo priekinių grotelių tinklelis
  • Unikalus GR SPORT galinis difuzorius
  • Dalinai dirbtine oda padengtos GR SPORT sėdynės su raudonomis siūlėmis
  • Perforuotos odos vairas su raudonomis siūlėmis
  • Unikali kėbulo spalva – 1K6 Dynamic Grey
/
Corolla Touring Sports GR SPORT
  • 17 arba 18 colių GR SPORT lengvojo lydinio ratlankiai tekintu paviršiumi
  • Tamsaus chromo priekinių grotelių tinklelis
  • Unikalus GR SPORT galinis difuzorius
  • Dalinai dirbtine oda padengtos GR SPORT sėdynės su raudonomis siūlėmis
  • Perforuotos odos vairas su raudonomis siūlėmis
  • Unikali kėbulo spalva – 1K6 Dynamic Grey
/
Corolla Sedanas GR SPORT
  • 17 arba 18 colių GR SPORT lengvojo lydinio ratlankiai tekintu paviršiumi
  • Pianino juodumo priekinės grotelės
  • Galinis aptakas
  • Dalinai dirbtine oda padengtos GR SPORT sėdynės su raudonomis siūlėmis
  • Perforuotos odos vairas su raudonomis siūlėmis
  • Unikali kėbulo spalva – 1K6 Dynamic Grey
/
C-HR GR SPORT
  • 19 colių GR SPORT lengvojo lydinio ratlankiai tekintu paviršiumi (5 dvigubi stipinai)
  • Tamsaus chromo priekinių grotelių tinklelis
  • GR SPORT sėdynių apmušalai su raudonomis siūlėmis
  • Perforuotos odos vairas su raudonomis siūlėmis
  • Unikali kėbulo spalva – 1K6 Dynamic Grey
  • Dvispalvis kėbulas

Žiūrėkite daugiau

Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių aistruoliams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, pastaruosius kelerius metus nebuvo automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. Toyota GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė. MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija 1984 m. laidos MR2 istorija iš tiesų prasidėjo nuo 1976 m. dizaino projekto, kuriuo buvo užsimota sukurti smagų vairuoti ir ekonomišką automobilį – labai panašų į ankstesnįjį Sports 800. Bėgant metams, pradinis projektas išsirutuliojo į sportinį automobilį. Taip atsirado mažas dvivietis automobilis su centre įrengtu varikliu, kuris prisijungė prie didesnių savo brolių – Celica ir Supra. Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Iš lotyniško žodžio, reiškiančio „viršyti“ arba „virš“, kilęs Supra pavadinimas buvo ypač tinkamas bene garsiausiam Toyota sportiniam automobiliui.