Naujasis Toyota Supra

Jaudinantys potyriai

/

Legendos
Sugrįžimas

Toyota Supra grįžta. Naujasis sportinis automobilis tęsia ankstesnių kartų pavadinimų – A40, A60, A70 ir A80 – tradiciją: Gudvudo greičio festivalyje jis pasirodė kaip A90 modelis.

/
Supra 900 Club

Pirmaisiais naujojo Toyota Supra pasirodymo metais šį tikrą sportinį automobilį turės 900 laimingų Europos pirkėjų, kurie taip pat taps išskirtinės grupės – Supra 900 Club nariais.

Sutelktas į vairavimo patirtį

Naujasis Toyota Supra buvo kuriamas orientuojantis ne į imponuojančius dinamikos rodiklius ar rato apvažiavimo rezultatus, bet į vairuotojo patirtį.

Pagal pasaulinio lygio sportinių automobilių projektavimo ir dizaino standartus sukurtas jokių kompromisų nepripažįstantis naujasis Toyota Supra pasižymi „aukso pjūvio santykiu“ tarp važiuoklės bazės, tarpvėžės pločio ir svorio centro. Tai lemia žaibišką vairo reakciją ir neprilygstamą kontrolę atliekant posūkius.

Žiūrėti daugiau

Jaudinanti galia

Naujasis Toyota Supra tęsia ankstesnių kartų tradicijas – jis komplektuojamas su priekyje montuojamu šešių cilindrų vienaeiliu varikliu, kuris turi viską, ko reikia vairuotojo pojūčiams sužadinti. Nuo įkvepiančios dinamikos iki gyvybingo garso – šio pasaulinės klasės galios agregato tikslas yra vienas: jis sukurtas teikti nepakartojamą vairavimo malonumą.

Tiek kelyje, tiek trasoje mūsų išskirtinių charakteristikų sportinis automobilis su 3,0 l varikliu išvysto didesnę nei 300 AG galią. Dviejų kanalų turbokompresorius, tiksli tiesioginio degalų įpurškimo ir kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemos užtikrina sklandų galios perdavimą ir žaibišką reakciją į akceleratoriaus pedalo spustelėjimą, todėl Toyota Supra iki 100 km/h pagreitėja per mažiau nei penkias sekundes. Dėl sklandaus variklio galios perdavimo automobilis yra itin paklusnus atliekant posūkius.

/
Optimalus balansas

Tikrą sportinį automobilį nusako trys pagrindiniai elementai – optimalus svorio pasiskirstymas, lengva konstrukcija ir žemas svorio centras. Siekdami užtikrinti įkvepiančias naujojo Toyota Supra važiavimo charakteristikas, mūsų inžinieriai šioms sritims skyrė ypatingą dėmesį.

Taikant tokį bekompromisį požiūrį į komponuotę su priekyje montuojamu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais, mums pavyko pasiekti idealų – 50:50 svorio pasiskirstymą tarp šio dviviečio kupė priekinės ir galinės ašių. Dėl ypač tvirto ir lengvo konstrukcinio rėmo iš aliuminio ir plieno, žemo svorio centro bei trumpos važiuoklės bazės vairuotojai gali mėgautis pasitikėjimo suteikiančiu stabilumu, neįtikėtinu sukibimu ir nepriekaištingu valdymu.

/
Maksimali kontrolė

Įdomus, įkvepiantis ir smagus Toyota Supra sužadins kiekvieno vairuotojo jausmus. Kiekvienąkart užsinorėjus pasilinksminti, jame įrengtas elektroniniu būdu valdomas aktyvusis diferencialas ir adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (AVS) užtikrina išskirtinę kontrolę, tikslų valdymą ir manevringumą.

Elektroniniu būdu valdomas aktyvusis diferencialas optimaliai paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų. Dėl lanksčiai perduodamos varomosios jėgos automobilis išlieka nuspėjamas kiekvienoje posūkio atlikimo fazėje. Staigiai stabdant ir didinant greitį Toyota Supra yra neįtikėtinai stabilus ir tikslus. Dėl išskirtinį komfortą ir nepriekaištingą valdymą užtikrinančios pažangios AVS sistemos šis automobilis privers nusišypsoti kiekvieną vairuotoją, nesvarbu, ar jis važiuotų sudėtinga lenktynių trasa, ar užmiesčio keliu.

/

Lenktynininkų atsiliepimai


Žiūrėkite tolesnius trumpus filmukus:

/
/
/
/
/
/
/
/
A serijos modelio raida

Nuo aštuntojo dešimtmečio prabangaus GT klasės modelio iki dešimtojo dešimtmečio neprilygstamo sportinio automobilio – legendinio Supra raidą su važiuoklę žyminčiu A kodu toliau tęsia naujasis Toyota Supra A90. Šis mūsų automobilis skirtas tikriems vairavimo aistruoliams.

Supra dvasia

Visas Supra kartas sieja ryškus bendras braižas – du pagrindiniai elementai, kurie nusako mūsų kultinį sportinį automobilį, ir kuriuos galima atsekti 2000GT modelyje. Tai sklandžiai veikiantis ir greitai reaguojantis 6 cilindrų vienaeilis variklis bei priekyje montuojamo variklio ir galinių varomųjų ratų konfigūracija tikriems vairavimo pojūčiams sužadinti.

/
Gimęs lenktynių trasoje

TOYOTA GAZOO Racing sukurtas koncepcinis GR Supra Racing modelis su priekyje montuojamu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais puikiai perteikia mūsų smagaus vairavimo koncepciją.
Žiūrėti daugiau

Maskuotė

Kuriamų naujų automobilių dizainas nuo smalsių akių paprastai slepiamas kėbulą uždengiant nespalvotais zigzagais išmarginta ar spiralinio rašto danga.
Tačiau savo Toyota Supra A90 prototipui mes norėjome sukurti įsimintinesnę maskuotę. Juk legenda nusipelno išskirtinio dėmesio.

Žiūrėti daugiau

/
/
/
/
Žadą atimantis Toyota Supra A90 užkilimas į Gudvudo kalną

Unikaliu TOYOTA GAZOO Racing spalvas ir languotos vėliavėlės raštą atspindinčiu kamufliažu padengtas mūsų būsimas sportinis automobilis, kurio plėtotės darbai Europoje ir Amerikoje jau perėjo į paskutinę stadiją, pasirodė garsioje Gudvudo įkalnės trasoje, pasirengęs pirmam viešajam bandymui.
Žiūrėti daugiau

Ryškiausias festivalio
įvykis

Nuo svaiginančio starto iki kvapą gniaužiančio pagreitėjimo kylant įkalne – Toyota Supra A90 buvo vienas pagrindinių šių metų Gudvudo greičio festivalio įvykių.

/
/
/
/
/
/
/
/
/

Sekite naujienas apie Toyota Supra

Sužinokite daugiau apie TOYOTA GAZOO Racing

Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate: