Toyota GR Supra

Specifikacijos
Žadinantis jausmus

Naujasis Toyota GR Supra buvo kuriamas orientuojantis ne į imponuojančius dinamikos rodiklius ar rato apvažiavimo rezultatus, bet į vairuotojo patirtį. Įspūdinga galios, balanso ir manevringumo derme išsiskiriantis automobilis sukurtas tikriems vairavimo entuziastams.

/
Valdymas

Naujasis Toyota GR Supra buvo sumanytas kaip „grynakraujis“ sportinis automobilis. Dėl trumpos važiuoklės bazės, plačios tarpvėžės, mažo svorio, žemo svorio centro ir itin tvirtos kėbulo konstrukcijos automobilių entuziastai gali tikėtis įkvepiančio galios, manevringumo ir tikslaus valdymo derinio. Norint to pasiekti, negalima daryti jokių išlygų.
Sužinokite daugiau

Pasirengęs žaidimui

Naujajame Toyota GR Supra automobilyje komplektuojama adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (AVS). MacPherson statramsčiai su dviem šarnyrais priekyje ir penkių svirčių sistema gale užtikrina aukščiausio lygio komfortą, kai norite atsipalaiduoti, ir neprilygstamą kontrolę, kai norite pažaisti.

50:50. Jokių kompromisų

Naujojo Toyota GR Supra komponuotė su priekyje montuojamu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais leido pasiekti idealų – 50:50 svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašių. Dėl lengvo ir ypač tvirto konstrukcinio rėmo iš aliuminio ir plieno vairuotojai gali mėgautis pasitikėjimo suteikiančiu stabilumu, neįtikėtinu sukibimu ir nepriekaištingu valdymu.

Tvirtesnis ir tikslesnis

Ypač tvirta naujojo Toyota GR Supra kėbulo konstrukcija leido tiksliau ir nuodugniau patobulinti pakabos geometriją ir pakoreguoti amortizatorių nustatymus. Dėl ypač tvirto priekinio pakabos porėmio ir valdymo svirčių montavimo taškų automobilis gali ypač tiksliai atlikti posūkius. Aliumininės valdymo svirtys ir šarnyrų atramos leido sumažinti nespyruoklinių automobilio dalių svorį ir užtikrinti išskirtinį manevringumą bei efektyvumą.

Aukso pjūvis

Geriausia pusiausvyra tarp išskirtinio manevringumo ir stabilumo pasiekiama, kai santykis tarp važiuoklės bazės ilgio ir tarpvėžės pločio yra 1,5–1,6. Pagal pasaulinio lygio sportinių automobilių projektavimo ir dizaino standartus sukurtas naujasis Toyota Supra pasižymi idealiu „aukso pjūvio santykiu“ (1,55). Tai lemia išskirtinį manevringumą ir neprilygstamą stabilumą važiuojant.

Važiavimo charakteristikos

Naująjį Toyota GR Supra varo 3,0 l šešių cilindrų vienaeilis variklis, kuris turi viską, ko reikia vairuotojo pojūčiams sužadinti tiek kelyje, tiek trasoje. Šis galios agregatas komplektuojamas su dviejų kanalų turbokompresoriumi ir ypač tikslia tiesioginio degalų įpurškimo bei kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemomis. Jo galia siekia 340 DIN AG, o sukimo momentas – 500 Nm. Tai lemia įspūdingą automobilio pagreitėjimą: iki 100 km/h jis įsibėgėja per 4,3 sekundės, o jo išvystomas maksimalus greitis siekia 250 km/h.
Sužinokite daugiau

Važiavimo režimai

Naujojo Toyota GR Supra važiavimo charakteristikas galite pritaikyti pagal savo nuotaiką pasirinkdami vieną iš dviejų važiavimo režimų. Normal režimą perjungus į Sport, per akimirksnį atitinkamai pakoreguojamas variklio garsas ir reakcija, pavarų perjungimo režimas, amortizavimo jėga, vairo ir aktyviojo diferencialo nustatymai. Automobilio dinaminėms charakteristikoms geriau kontroliuoti siūlomas specialus Track režimas, kurį pasirinkus sumažinamas automobilio stabilumo kontrolės sistemos įsikišimo laipsnis.

Aktyvusis diferencialas

Kaip standartinė įranga naujajame Toyota GR Supra komplektuojamas aktyvusis diferencialas ypač pagerina stabilumą ir efektyvumą, kai padangos pasiekia maksimalaus našumo ribas. Diferencialo veikimas pastebimas visuose posūkių atlikimo etapuose: užtikrinamas didesnis stabilumas stabdymo bei sukimo metu ir maksimalus sukibimas, kai vairuotojas didina greitį išvažiuodamas iš posūkio.

Aštuonių laipsnių automatinė transmisija

Itin sklandžiai veikiantis šešių cilindrų naujojo Toyota GR Supra variklis komplektuojamas su pažangia aštuonių pavarų automatine transmisija (su pavarų perjungimo svirtelėmis ant vairo), kuri žaibiškai perjungia pavaras ir užtikrina precizišką kontrolę atliekant posūkius.

Išskirtinė stabdymo galia

Siekiant padėti vairuotojams pajusti visą naujajame Toyota GR Supra slypintį dinamikos potencialą, jame montuojami galingi stabdžiai su keturių stūmoklių Brembo suportais, o 19 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai komplektuojami su ypač tvirtą sukibimą užtikrinančiomis Michelin Pilot Super Sport padangomis.

Pagreitėjimas

Variklio paleidimo kontrolės sistema lemia galingą automobilio pagreitėjimą esant maksimaliai traukai: iki 100 km/h naujasis Toyota GR Supra įsibėgėja vos per 4,3 sekundės, o jo išvystomas maksimalus greitis siekia 250 km/h.

/
Dizainas

Išskirtinis naujojo Toyota GR Supra dizainas, kurį išryškina variklio dangtis, kompaktiškas kėbulas ir „double-bubble“ stogas, neabejotinai sužadins vairavimo entuziastų jausmus ir suvirpins klasikinių sportinių automobilių fanų širdis. Jame įkūnyta dizaino koncepcija „Koncentruotos ribos“, kurią Toyota pirmą kartą pristatė išraiškingame koncepciniame FT-1 modelyje, sukurtame Kalifornijoje veikiančios CALTY studijos. Ši koncepcija sujungia lenktynių aerodinamiką su modernia ir efektinga išvaizda, kuri nepalieka abejonių dėl automobilio techninių charakteristikų.
Sužinokite daugiau

Koncepcija „Koncentruotos ribos“

Dizaino koncepcija „Koncentruotos ribos“ tiesiogiai atsispindi Toyota GR Supra automobilio konstrukcijoje. „Koncentriškumo“ tema atpažįstama iš santykio tarp didelio skersmens padangų, trumpos važiuoklės bazės ir bendro ilgio. „Ribų“ temą plėtoja plati automobilio stovėsena ir kompaktiškos kabinos proporcijos, lemiančios didesnį manevringumą ir stabilumą.

GAZOO Racing įkvėpta aerodinamika

Pagal pasaulinio lygio sportinių automobilių projektavimo standartus sukurtas naujasis Toyota GR Supra pasižymi optimaliu pasipriešinimo koeficientu ir keliamąja jėga, taip pat idealia svorio pusiausvyra tarp priekinės ir galinės dalių. Jo išskirtinis „double-bubble“ stogas sumažina vėjo pasipriešinimą nė kiek neapribodamas salono aukščio, o jo arkos formos galinis aptakas sumažina keliamąją jėgą.

Išskirtinės detalės

Naujojo Toyota GR Supra plačią stovėseną ir trumpą važiuoklės bazę išryškina įspūdingi 19 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai ir išskirtiniai šešių šviesos diodų priekiniai žibintai. Automobilio sąsają su lenktynių trasa atskleidžia galiniai rūko ir atbulinės eigos žibintai, suformuoti taškinių šviesos diodų, sugrupuotų galinio bamperio centre.

Komfortas

Vairuotojo poreikiams pritaikyta kabina, lenktyninės sėdynės ir aukščiausio lygio technologijos lemia naujojo Toyota GR Supra universalumą: jis užtikrina GT klasės komfortą ir sportiniam automobiliui būdingą nepriekaištingą valdymą. Centrinė multimedijos sistema su 8,8 colio ekranu leidžia naudotis navigacijos funkcija, klausytis muzikos ar skambinti nenaudojant rankų, o Smart Entry & Push Start sistema bei plati bagažinė, kurios talpą galima dar labiau padidinti, palengvina kasdienį gyvenimą.
Sužinokite daugiau

/

Lenktyninės sėdynės

Naujajame Toyota GR Supra įrengtos lenktyninės, elektra reguliuojamos sėdynės (įskaitant juosmens atramą) su šildymo ir nustatymų atminties funkcijomis. Sėdynės gali būti komplektuojamos su Alcantara apmušalais (Sport modeliuose) arba odiniais apmušalais (Premium modeliuose). Jos visuomet užtikrina komfortą ir nepriekaištingą atramą, ypač trasoje.

Adaptyvieji priekiniai žibintai

Sėdėdami už naujojo Toyota GR Supra vairo, galite visuomet mėgautis puikiu matomumu. Adaptyviuosiuose priekiniuose žibintuose, galiniuose žibintuose ir dienos žibintuose įdiegta LED technologija, taip pat siūlomi visi automatiškai patamsėjantys veidrodėliai. Didesniam komfortui užtikrinti į įrangos sąrašą įtraukti valytuvai su lietaus jutikliu ir galinio vaizdo kamera.

Aukštos kokybės informacinė ir pramoginė sistema

Jūsų patogumui naujajame Toyota GR Supra Sport modelyje komplektuojama 10 garsiakalbių garso sistema su Bluetooth® ir USB jungtimis bei centriniu 8,8 colio ekranu, leidžiančiu naudotis navigacijos funkcija. Premium komplektacija apima Sport įrangą su 12 garsiakalbių JBL Premium garso sistema ir belaidžiu mobiliojo telefono krovikliu.

Pagrindinis dėmesys saugumui

Kaip ir dera galingam sportiniam automobiliui, naujajame Toyota GR Supra daug dėmesio skirta saugumui. Saugos įrangos paketą Toyota Safety Sense sudaro nematomų zonų monitorius ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema, perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones ir įspėjimo apie susidūrimo iš galo pavojų sistemos, išmanieji automobilio statymo jutikliai su automatinio stabdymo funkcija ir E-Call funkcija, kuri rimto susidūrimo atveju automatiškai praneša pagalbos tarnyboms apie jūsų buvimo vietą. Visuose Toyota GR Supra modeliuose kaip standartinė įranga taip pat komplektuojama adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su Stop & Go funkcija.

Salonas

Naujojo Toyota GR Supra kabina įrengta taip, kad vairuotojas visuomet būtų įvykių centre. Ji atspindi vienviečių lenktyninių automobilių kabinos konstrukcijos įtaką. Reguliuojamos šoninės sėdynių atramos ir kruopščiai apgalvotos kelių apsaugos užtikrina tvirtą atramą atliekant staigius posūkius. Skaitmeniniame skydelyje ir projekciniame ekrane (Premium modeliuose) tiesiai priešais vairuotojo akis rodomas greitis, informacinės bei pramoginės ir navigacijos sistemų informacija.
Sužinokite daugiau

Asimetrinė centrinė konsolė

Asimetrinė naujojo Toyota GR Supra centrinė konsolė aiškiai atskiria apgaubiančią vairuotojo zoną nuo atviresnės keleivio zonos. Konsolėje įrengtas dviejų zonų automatinis oro kondicionierius su kiekvienai operacijai skirtais jutikliniais jungikliais su atminties funkcija. 8,8 colio centrinis multimedijos sistemos ekranas gali būti valdomas liečiamuoju būdu arba naudojant sukamąjį valdiklį.

Active Sound Design

Naujajame Toyota GR Supra automobilyje komplektuojama aktyvioji garso sistema Active Sound Design, siūlanti du važiavimo garsų variantus, kuriuos vairuotojas gali pasirinkti pagal savo nuotaiką. Kasdienėms kelionėms pritaikytas Normal režimas užtikrina tylų ir rafinuotą garsą, kuris idealiai tinka pasibaigus ilgai dienai. Sport režimui būdingi įkvepiantys aukšti tonai ir lenktyniniai pokšėjimo bei trinksėjimo garsai perjungiant žemesnę pavarą.

3 litrų turbokompresorinis variklis

Variklio galia 340 AG esant 5 000–6 500 aps./min.
Variklio sukimo momentas 500 Nm esant 1 600–4 500 aps./min.
Pagreitis
(0–100 km/val.)
4,3 sekundės
Didžiausias greitis
(apribotas elektroniniu būdu)
250 km/val.
Degalų sąnaudos
(mišrusis koreliacinis WLTP ciklas)
8,2 l/100 km
CO2 emisija
(mišrusis koreliacinis WLTP ciklas)
185 g/km

2 litrų turbokompresorinis variklis

Variklio galia 258 AG esant 5 000–6 500 aps./min.
Variklio sukimo momentas 400 Nm esant 1 550–4 400 aps./min.
Pagreitis
(0–100 km/val.)
5,2 sekundės
Didžiausias greitis
(apribotas elektroniniu būdu)
250 km/val.
Degalų sąnaudos
(mišrusis koreliacinis WLTP ciklas)
7,4 l/100 km
CO2 emisija
(mišrusis koreliacinis WLTP ciklas)
167 g/km

Toyota GR Supra asortimentas

Toyota GR Supra siūloma trijų didelio našumo komplektacijų: Sport ir Premium su 3 litrų darbinio tūrio varikliu bei Pure su 2 litrų darbinio tūrio varikliu.

Komplektacija Pure su 2 litrų varikliu

Toyota GR Supra Pure pasiruošusi įtraukti ir linksminti su įspūdingais 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais, juodos alkantaros sportinėmis sėdynėmis ir įvairiomis aktyviomis saugos sistemomis.
18 colių lengvojo lydinio ratlankiai
Garso sistema su 8,8 colio ekranu (4 garsiakalbiai)
Juodos alkantaros sportinės sėdynės
Toyota Safety Sense
Pasirinktinis Sport Pack paketas
Aktyvusis diferencialas
Adaptyvioji kintamoji pakaba (AVS)
Sportiniai stabdžiai

Komplektacija Sport su 3 litrų varikliu

Su aktyviu diferencialu ir adaptyviąja kintamąja pakaba (AVS), x000B 19 colių kaltiniais lengvojo lydinio ratlankiais ir sportinių stabdžių paketu Toyota GR Supra Sport visa apimančios didelio našumo savybės padės vairuotojams mėgautis automobilio dinamišku potencialu.
19 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Sportiniai stabdžiai
Aktyvusis diferencialas
Garso sistema su 8,8 colio ekranu (10 garsiakalbių)
Juodos alkantaros sportinės sėdynės
Navigacijos sistema
Adaptyvioji kintamoji pakaba (AVS)
Elektra reguliuojamos sėdynės su šildymo ir atminties funkcijomis
Perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema (RCTA)
Nematomų zonų monitorius (BSM)

Komplektacija Premium su 3 litrų varikliu

Toyota GR Supra Premium papildomai prie komplektaciijos Sport siūlo juodos odos apmušalus, 12 garsiakalbių JBL Premium garso sistemą, vairuotojo projekcinį rodinį, daiktų skyrių ir apšvietimo paketus. Ši komplektacija skirta vairuotojams, kurie pageidauja aukšto lygio komforto funkcijų, atitinkančių didelį automobilio našumą.
Juodos odos sportinės sėdynės
JBL Premium garso sistema
(12 garsiakalbių)
Projekcinis rodinys
Belaidis mobiliojo telefono įkroviklis
Elektra reguliuojamos sėdynės su šildymo ir atminties funkcijomis

Prominence Red

ŽIŪRĖKITE DAUGIAU

2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija Toyota 2000GT automobilis, gerai žinomas iš 1967 m. pasirodžiusio filmo apie Džeimsą Bondą „Gyveni tik du kartus“ (You Only Live Twice) su Seanu Connery, pasaulio rinką pasiekė tais pačiais metais. Jis iškart tapo rimta paraiška, jog Toyota yra tvirtai pasiryžusi konkuruoti su geriausiais Europoje sportiniais automobiliais. Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Corolla – garsiausias Toyota šeiminis automobilis ir pasaulyje perkamiausias modelis – iškrenta iš bendro Toyota specializuotų sportinių automobilių konteksto. Tačiau iš tiesų yra kitaip: Corolla istorijoje didelio populiarumo susilaukė keli sportiniai Toyota modeliai. GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių aistruoliams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, pastaruosius kelerius metus nebuvo automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. Toyota GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė.