Riba – tik dangus

Siekiame aukštų rezultatų WRC

2018 metais iškovojusi FIA Pasaulio ralio čempionato (WRC) konstruktorių taurę, o 2019 ir 2020 metais – čempionų taures, Pasaulio ralio čempionato komanda TOYOTA GAZOO Racing taiko dar aukščiau. Atnaujintos išvaizdos praktikoje patvirtintas Yaris WRC po penkių sezonų be pertraukos sugiedos paskutinę gulbės giesmę – 2022 metais bus paskelbti nauji techniniai reglamentai.

Neprilygstama treniruočių aikštelė

Įspūdingi šuoliai, sensacingos šonaslydžio atkarpos ir bauginantis didžiausias greitis paverčia WRC neprilygstama patvarumo, kokybės ir patikimumo bandymų fiesta. Po 17 metų pertraukos grįžę 2017 metais, šiandien mes vis dar trokštame kovoti ekstremaliausiose pasaulio trasose ir siekti savo tikslo gaminti visiems dar geresnius automobilius.

Jari-Matti Latvala – 18 WRC lenktynių nugalėtojas – labiausiai patyręs vairuotojas WRC istorijoje. Jis prie Pasaulio ralio čempionato komandos Toyota GAZOO Racing prisijungė 2017 metais. Tapęs naujuoju komandos vadovu, jis ir toliau sieks padėti gaminti dar geresnius automobilis.

Gimęs našumui

Naujoji spalvų schema primena tą, kuria buvo padabintas FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato naujasis automobilis GR010 HYBRID. Čia naudojamas ikoniškasis GR ženklelis, kurį segi ir Toyota lenktynėms, ir keliams skirti automobiliai. Jis sukurtas pasitelkus WRC komandos įgytas žinias. Yaris WRC – naujos Pasaulio ralio čempionato kartos automobilis. Jame įmontuotas didelio našumo variklis ir išmanioji visų ratų pavaros sistema, be to, jis pasižymi kruopščiai suderinta aerodinamika. Ką tik atšventęs 2020 metų čempionato sėkmę ir apsišarvavęs ketverių metų aršios konkurencijos patirtimi, 2021 metų Yaris WRC pasaulio reikliausiose ralio trasose pasiruošęs išspausti visas jėgas.

/
/

Variklis:

1,6 litro darbinio tūrio, viena linija išdėstytų 4 cilindrų, su tiesioginiu įpurškimu

02

Didžiausia galia:

daugiau nei 380 AG

03

Didžiausias greitis:

201 km/val. (priklauso nuo santykio), suderinta įspūdingam pagreičiui ir reakcijai

04

Matmenys ir svoris:

Ilgis: 4 085 mm
(su aerodinaminiu įtaisu)
plotis: 1 875 mm
aukštis: Reguliuojamasis
tarpuvėžis: Reguliuojamoji
ratų bazė: 2 511 mm
mažiausias svoris: 1 190 kg

Kur veda visi keliai…

Asfaltas
Posūkiai ir vingiai, klaidų neatleidžiantys keliai ir patvarios kietos padangos. Pažeminta pakaba būtina didelio greičio ruožams, pvz., Belgijos ralyje.

Žvyras
Keliai su provėžomis ir akmenimis – įvairių mišinių padangos. Paaukštinta ir žvyrkeliams pritaikyta pakaba labai svarbi važiuojant karštu oru, pvz., Čilės ralyje.

Sniegas
Užšalę keliai, sniego pusnys ir dygliuotos padangos. Šalčio sukaustytiems kelių ruožams, pvz., Suomijos Arkties ralyje, būtina nestabiliems paviršiams pritaikyta pakaba.

/
NAUJASIS GR YARIS: GIMĘS IŠ WRC
/

Naujasis GR Yaris, kurtas bendradarbiaujant su TOYOTA GAZOO Racing ir Tommi Mäkinen Racing, į kelius paleidžia moderniausias autosporto lenktynių technologijas ir kompetenciją. GR Yaris sumontuotas galingas 1,6 litro, 3 cilindrų turbokompresorinis variklis, pažangi visų ratų pavaros sistema GR-FOUR ir lengvas 3 durelių kėbulas. Jis gimė iš Pasaulio ralio čempionato ir siekia kasdien džiuginti vairuotojus, skriejančius pasirinktais keliais.

Atraskite GR Yaris

Pasitikite komandą

Komandos vadovo poste keturiskart pasaulio čempioną Tommi Makineną pakeitė labiausiai patyręs vairuotojas WRC istorijoje. Komanda su nauja jėga žengia į 2021-uosius, kur ypač įspūdingai atrodo lenktynininkų duetai, kadangi visi trys lieka antrajam sezonui.

/

Akio Toyoda

Komandos įkūrėjas ir Toyota Motor Corporation prezidentas

/

Jari-Matti Latvala

Komandos vadovas

/

Automobilis Nr. 1

Vairuotojas:  Sébastien Ogier

Valstybė: Prancūzija

Karjeros pasiekimai: Septyniskart WRC čempionas (2013–2018 m. ir 2020 m.)

/

Automobilis Nr. 1

Šturmanas: Julien Ingrassia

Valstybė: Prancūzija

Karjeros pasiekimai: Septyniskart WRC čempionas (2013–2018 m. ir 2020 m.)

/

Automobilis Nr. 33

Vairuotojas: Elfyn Evans

Valstybė: JK

Karjeros pasiekimai: Pirmoji WRC pergalė – Didžiosios Britanijos ralyje (2017 m.), WRC vicečempionas (2020 m.)

/

Automobilis Nr. 33

Šturmanas: Scott Martin

Valstybė: JK

Karjeros pasiekimai: 2016 m.: pirmasis WRC podiumas (Suomijoje) ir WRC vicečempionas (2020 m.)

/

Automobilis Nr. 69

Vairuotojas: Kalle Rovanperä

Valstybė: Suomija

Karjeros pasiekimai: WRC 2 Pro čempionas (2019 m.) ir WRC 5-oji vieta (2020 m.)

/

Automobilis Nr. 69

Šturmanas: Jonne Halttunen

Valstybė: Suomija

Karjeros pasiekimai: WRC 2 Pro čempionas (2019 m.) ir WRC 5-oji vieta (2020 m.)

Žiūrėkite daugiau

GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 – Toyota sportinių automobilių istorija GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių fanams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, paskutiniuosius kelerius metus nebuvo jokio automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. Toyota GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė. Toyota sportinių automobilių istorija Toyota sportinių automobilių istorija Nuo septintojo dešimtmečio Toyota nepaliaujamai stebino ir džiugino savo interpretacijomis apie tai, kas lemia sportinio automobilio patrauklumą, įkvepiančias jo važiavimo savybes ir vairavimo malonumą. Daugelis šių modelių pelnė legendos statusą. Pristatome šių garsių Toyota sportinių automobilių kolekciją. MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija MR2 – Toyota sportinių automobilių istorija 1984 m. laidos MR2 istorija iš tiesų prasidėjo nuo 1976 m. dizaino projekto, kuriuo buvo užsimota sukurti smagų vairuoti ir ekonomišką automobilį – labai panašų į ankstesnįjį Sports 800. Bėgant metams, pradinis projektas išsirutuliojo į sportinį automobilį. Taip atsirado mažas dvivietis automobilis su centre įrengtu varikliu, kuris prisijungė prie didesnių savo brolių – Celica ir Supra. Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Supra – Toyota sportinių automobilių istorija Iš lotyniško žodžio, reiškiančio „viršyti“ arba „virš“, kilęs Supra pavadinimas buvo ypač tinkamas bene garsiausiam Toyota sportiniam automobiliui.