Toyota yra įtakingiausias automobilių prekės ženklas pasaulyje
Naujausia Best Global Brands 2025 ataskaita dar kartą patvirtina tvirtą Toyota poziciją automobilių pramonėje: bendrovė 22 metus iš eilės laikoma vertingiausiu automobilių prekės ženklu pasaulyje ir užima aukštą šeštąją vietą tarp visų prekės ženklų.
Sėkmę užtikrina nuolatinė novatoriškų technologijų plėtra
Toyota sėkmė grindžiama tiek įvairiapusišku modelių asortimentu, tiek plačiu jėgos agregatų pasirinkimu. Ypač pabrėžiama hibridinė technologija, kurią Toyota vystė 25 metus ir kuri yra vertinga tiek bendrovei, tiek visai automobilių pramonei. Tuo pat metu Toyota taip pat daug investuoja į elektrinių transporto priemonių kūrimą ir išsyk dirba su mažos ir nulinės emisijos technologijomis, įskaitant vandenilio naudojimo plėtrą. Toks strateginis požiūris daro Toyota viena iš novatoriškiausių automobilių sektoriaus žaidėjų ir skatina tiek automobilių pardavimų augimą, tiek pasaulinį judėjimą link anglies dioksido poveikio neutralumo.
Įspūdinga sėkmė automobilių sporte
Toyota prekės ženklo stiprumą taip pat didina įspūdinga bendrovės sėkmė tarptautiniame automobilių sporte: pergalės WRC, WEC ir Dakaro ralyje suteikia vertingų technologinių atsiliepimų, į kuriuos atsižvelgiama kuriant naujus modelius. Lenktynių trasoje išbandytos ir pasiteisinusios technologijos pasiekia klientus, palaikydamos bendrovės inovacijų pajėgumus ir stiprindamos jos konkurencinį pranašumą.