WLTP degalų sąnaudų ir emisijos bandymo procedūra
Išsamūs duomenys apie sąnaudas ir emisijas
Pritaikyti transporto priemonių sąnaudų duomenys
Tikslesni WLTP našumo duomenys
Kuo skiriasi WLTP ir NEDC?
Pagrindinis skirtumas tarp WLTP ir NEDC yra tas, kad WLTP bandymų parametrai yra žymiai realistiškesni vertinant realių sąlygų poveikį transporto priemonės emisijoms, nuvažiuojamam atstumui ir degalų sąnaudoms. Iki 2017 m. pagamintos transporto priemonės reklamuojamos nurodant sertifikuotus NEDC rodiklius.
-
Įsigaliojimo metaiBandymų trukmė ir atstumasMaksimalus greitisVažiavimo fazėsBandymų temperatūraPasirinktinės įrangos įtaka
-
NEDC
1980sApytiksliai 20 minučių, 11 km120 km/h2 fazės: miesto ir užmiesčio20-30ºCNeatsižvelgiama -
WLTP
2017Apytiksliai 30 minučių, 23.25 km131 km/h4 fazės*: mažo, vidutinio, didelio ir itin didelio greičio23 ºC, CO₂ reikšmės koreguojamos pritaikant 14 ºC temperatūrai^Atsižvelgiama
* Ir „Miestas“ elektromobiliams ir įkraunamiesiems elektromobiliams
^ Šalto variklio užvedimas
Dažnai užduodami klausimai
- Viskas
WLTP bandymų ciklas atliekamas griežtomis sąlygomis valstybinių institucijų patvirtintoje bandymų įstaigoje, stebint valstybės paskirtai nepriklausomai patvirtinimo agentūrai pagal ES teisės aktus.
Naudinga nuoroda
Sužinokite daugiau apie homologacijos standartus
Daugiau informacijos apie WLTP bandymų skaidrumą pagal Reglamentą (ES) 2017/1151, iš dalies pakeistą pagal Komisijos reglamento (ES) 2023/443 II priedo 5.9 punktą, galite gauti kreipęsi į vietinį prekybos atstovą.
Dabar visos Toyota transporto priemonės atitinka Pasaulinę darniąją lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (WLTP) Šis naujasis bandymų metodas pagal WLTP pateikia realistiškesnius rezultatus. Degalų sąnaudos, CO₂ ir triukšmo reikšmės, matuojamos kontroliuojamoje aplinkoje naudojant reprezentatyvią masinės gamybos transporto priemonę, pagal Europos teisės aktų, paskelbtų Europos Komisijos, reikalavimus. Tačiau vairavimo elgsena ir kiti veiksniai (pvz., kelio sąlygos, eismas, transporto priemonės būklė, sumontuota įranga, ratai, krovinys, keleivių skaičius ir pan.) gali turėti įtakos degalų sąnaudoms ir emisijoms, todėl faktiniai rezultatai gali skirtis nuo išmatuotųjų.