1. Nauji automobiliai
  2. Toyota C-HR
Spartusis pasirinkimas

Išskirtinės standartinės funkcijos

Miestui ir užmiesčiui tinkantis Toyota C-HR pasižymi įspūdingomis pagrindinėmis funkcijomis. Jis pasiruošęs viskam

arrow right
arrow left
  • Drąsus naujasis Toyota C-HR

    Drąsus, bet kompaktiškas ir neužmirštamas

  • Suasmeninta naudotojo patirtis

    Sutvertas miestui ir pritaikytas Jūsų stiliui

  • Naujoviškas ir tvarus

    Iš prigimties tvarus hibridas

  • Elektrifikuotas ir elektrifikuojantis

    Įkvepiantis našumas ir nepaprastas veržlumas

  • Naujoviškos saugos technologijos

    Visapusiškos saugos sistemos padeda užtikrinti Jūsų ir kitų žmonių saugą

  • Miesto dydžio

    ilgis – 4 360 mm, plotis – 1 830 mm, aukštis – 1 570 mm

  • Erdvus salonas gyvenimo būdui mieste

    Nulenkite galines sėdynes sulig grindimis ir padidinkite bagažinės tūrį iki 1 076 m3 (VDA)

  • Visapusiška garantija, visapusiška apsauga

    Toyota Relax garantija – 10 metų

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/lt/lt?modelId=6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8

Read timed out

Naujasis Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Plus

Specialus modelis: ribotas kiekis už ypatingą kainą nuo 32 600 €
Veikite dabar

Žieminiai ratai už specialią kainą bei 0,99% + 3 mėn. EURIBOR palūkanos

Veikite dabar
  • PLUG-IN HYBRID 220

    Galios agregatai
    Įkraunamas hibridas
    Galia
    223 DIN AG
    Vid. sąnaudos
    0.9 l/100 km*
    CO₂
    19 g/km*
    Įsibėgėjimas 0-100 km/h (sekundės)
    7.4 sekundės
    Pavaros agregatas
    Priekinių ratų pavara
    Pavarų dėžė
    e-CVT
    * Mišrus ciklas. 
  • HYBRID 200

    Galios agregatai
    Hibridas
    Galia
    197 DIN AG
    Vid. sąnaudos
    4.8–5.2 l/100 km*
    CO₂
    108–117 g/km*
    Įsibėgėjimas 0-100 km/h (sekundės)
    8.1 sekundės
    Pavaros agregatas
    Visų ratų pavara
    Pavarų dėžė
    e-CVT
    * Mišrus ciklas. 

Toyota įkrovikliai

Žr. daugiau

Toyota įkrovikliai

Žr. daugiau

Dažnai užduodami klausimai

Elektrifikuota galia: atsakymai į Jūsų klausimus

Toyota pradėjo hibridinių sistemų revoliuciją daugiau nei prieš 25 metus ir toliau siekia, kad pasaulyje būtų išmetama mažiau teršalų. Hibridiniuose automobiliuose elektrinė pavara derinama su galingais benzininiais varikliais, todėl jie yra našūs ir patogūs.

Hibridiniuose ir įkraunamuosiuose hibridiniuose automobiliuose naudojamos labai panašios technologijos, tačiau yra vienas esminis skirtumas. Abiejuose automobiliuose sklandžiai perjungiami du pavaros šaltiniai – efektyvus benzininis variklis ir elektrinis motoras, tačiau įkraunamajame hibride montuojamas talpesnis akumuliatorius, kuris leidžia elektra nuvažiuoti toliau.

Naujasis Toyota C-HR Plug-in Hybrid tik elektra be jokios taršos gali nuvažiuoti iki 66 km*. Jei reikia keliauti toliau ir akumuliatorius išsikrauna, automobilis sklandžiai persijungia atgal hibridinį režimą, derindamas benziną ir regeneruotą akumuliatoriaus energiją, o Jūs saugiai pasiekiate kelionės tikslą. 

 

* WLTP duomenys

Įkraunamieji hibridai gali taupyti pinigus įvairiais būdais. Visiškai įkrautu akumuliatoriumi įkraunamasis hibridas gali nuvažiuoti iki 100 km su vos 1 litru degalų. Dėl mažos įkraunamųjų hibridų CO2 emisijos dažnai taikomos kelių ir įmonės automobilių mokesčių nuolaidos, taip pat atleidžiama nuo mokesčių už įvažiavimą į miesto centrą. Be to, jų techninė priežiūra taip pat gali būti pigesnė dėl lėtesnio kai kurių dalių (stabdžių trinkelių ir diskų) dėvėjimosi.

Toyota įkraunamųjų hibridų akumuliatoriai sukonstruoti veikti visą automobilio eksploatacijos trukmę. Siūlome papildomą ramybę: kiekvienam akumuliatoriui suteikiame penkerių metų trukmės ar 100 000 km* ridos garantiją, kurią, vykdant kasmetines hibridinės sistemos būklės patikras, galima pailginti iki 10 metų. Akumuliatoriui pasiekus eksploatacijos pabaigą, Toyota priėmimo schemos užtikrins, kad jis būtų sutvarkytas saugiai ir atsakingai.

 

* Kas sueina pirmiau

Dažnai užduodami klausimai

Elektrifikuota galia: atsakymai į Jūsų klausimus

Toyota pradėjo hibridinių sistemų revoliuciją daugiau nei prieš 25 metus ir toliau siekia, kad pasaulyje būtų išmetama mažiau teršalų. Hibridiniuose automobiliuose elektrinė pavara derinama su galingais benzininiais varikliais, todėl jie yra našūs ir patogūs.

Hibridiniuose automobiliuose, sklandžiai perjungiančiuose vidaus degimo variklį ir efektyvią elektrinę pavarą, naudojami du pavaros šaltiniai: benzininis variklis ir elektrinis motoras.

Naudodami tik elektros energiją, hibridai gali įsibėgėti ir važiuoti iki 50 km/h greičiu. Kadangi daugelis Toyota hibridų yra įsikraunantys, išsikrovus akumuliatoriui, perteklinė variklio generuojama energija vėl jį įkrauna.

Hibriduose įdiegta pirmaujanti įsikraunančio akumuliatoriaus technologija. Jie vadinami hibridiniais-elektriniais automobiliais, nes turi du energijos šaltinius. Priešingai nei grynųjų elektromobilių ir įkraunamųjų hibridų, jų nereikia prijungti prie tinklo ir įkrauti akumuliatorių.

Toyota hibriduose naudojama naujoviška akumuliatorių technologija, suprojektuota veikti tiek, kiek tinkamas eksploatuoti visas automobilis. Iš tikrųjų kai kurie mechaniniai elementai, pvz., sankaba, kintamosios srovės generatorius ir starteris, tapo nereikalingi, o tai dar labiau sumažino nenumatytų sąnaudų atsiradimo ateityje riziką. Be to, visiems naujų hibridinių sistemų komponentams, įskaitant akumuliatorių, suteikiama Toyota 5 metų arba 100 000 km* garantija.

 

* Kas sueis pirmiau.

Hibridiniai elektromobiliai būna trijų tipų: daliniai, tikrieji ir įkraunamieji. Daliniai hibridai elektrinį motorą naudoja tik varikliui talkinti, greitėjant ir važiuojant pastoviu greičiu: elektrinis motoras pats automobilio varyti negali. Toyota tikrieji (įsikraunantys) hibridai iki 80 % kelionių mieste gali įveikti vien elektra, važiuodami iki 50 km/h pastoviu greičiu. Įkraunamieji hibridai veikia kaip tradiciniai hibridai, tačiau juose naudojamas talpesnis akumuliatorius, todėl jie pasižymi didesniu elektros režimo našumu.

* Pasiūlymas galioja automobiliams, užregistruotiems oficialioje Toyota atstovybėje iki 2024-09-30, arba kol bus kampanijos automobilių.Bendros lizingo kainos metinės normos apskaičiavimo pavyzdys. Pasiūlymą teikia SIA Citadele Leasing Lietuvos filialas.

Skaičiavimo pavyzdys: Jeigu lizingu įsigytumėte 39 450 EUR vertės automobilį ir pradinė įmoka būtų 15% (5 917.50 EUR), darant prielaidą, kad lizingo sutarties terminas – 60 mėn., likutinė vertė – 40% (15 780 EUR), ridos apribojimas – 20 000 km per metus, tuomet bendra vartojimo kredito suma (finansuojama suma) – 33 532.50 EUR, metinė kintama palūkanų norma – 4.899 % (kurią sudaro pastovioji palūkanų normos dalis – 0.99 % ir kintanti bazinė palūkanų norma 3 mėn. EURIBOR, kuri 2023-12-31 d. buvo 3.909%), sutarties sudarymo (administravimo) mokestis – 400 EUR, bendra vartojimo kredito kaina – 6 665.44 EUR, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 5.45%, mėnesio įmoka – 401 EUR, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 40 197.94 EUR. Sudarant lizingo sutartį gali būti numatyta pareiga sudaryti ir lizinguojamo turto draudimo sutartį. Šis pasiūlymas nėra įsipareigojimas suteikti vartojimo kreditą. Pasiūlymas galioja ribotam automobilių skaičiui. Taikoma visiems Toyota Lizingo teikėjams, remiantis Citadele Leasing pateiktais skaičiavimais.Konkrečios funkcijos priklauso nuo pasirinkto komplektacijos lygio.
Į kainą įskaičiuota pigiausia spalva.