Pergalė – tai tik mūsų lenktynių pradžia

Po įspūdingos trečiosios iš eilės pergalės Le Mano 24 valandų lenktynėse legendinis TS050 HYBRID ruošiasi užleisti vietą savo įpėdiniui GR010 HYBRID, pasiekęs įsimintinų rekordų (įskaitant greičiausiai įveiktą Le Mano ratą).

Laukia dar daugiau jaudulio, iššūkių ir smagių akimirkų. Mes nesustodami tobuliname savo hibridinės sistemos technologijas, perprojektuodami tai, kas tobulintina.

Geriausi iššūkiai yra tie, kurie skatina mus judėti pirmyn.

Sekite naujienas, žiūrėkite naujus vaizdo įrašus ir įvykius

GALIA IŠSISKIRIANTIS HIBRIDAS
Sėkmingą modelį TS050 HYBRID keičia visiškai naujas GR010 HYBRID – mūsų labiausiai 2021 m. laukiamas kovotojas.

Nauja hibridinių hiperautomobilių era

Visiškai naujas hiperautomobilis GR010 HYBRID pažymi daug žadančią naują ištvermės lenktynių erą.

/
Variklis:3,5 litro tiesioginio įpurškimo V6 variklis su dviem turbokompresoriais
/
Hibridinė sistema: Hibridinis galios agregatas su visų varančiųjų ratų pavara
/
Hibridinė sistema:500 kW (680 AG) galia
/
Akumuliatorius: Galingas Toyota ličio jonų akumuliatorius
Kodėl dalyvaujame Le Mano lenktynėse?
Susipažinkite su komanda

Mūsų tarptautinę komandą sudaro patyrę automobilių sporto ekspertai iš viso pasaulio.

/
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: Mike Conway
Valstybė: JK 
Geriausias pasiekimas: Pergalės Monako, Makao ir Long Bičo trasose, 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

/
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Sébastien Buemi
Valstybė: Šveicarija
Geriausias pasiekimas: 2014 m. ir 2018–2019 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionas. 2018 m., 2019 m. ir 2020 m. Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtojas.

/
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: Kamui Kobayashi
Valstybė: Japonija
Geriausias pasiekimas:  F1 podiumo apdovanojimai, greičiausias Le Mano lenktynių ratas istorijoje iškovojus pirmąją kvalifikacijos vietą Le Mane 2017 m., laimėtas 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

/
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Kazuki Nakajima
Valstybė: Japonija
Geriausias pasiekimas: 2014 m. ir 2018–2019 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionas. 2018 m., 2019 m. ir 2020 m. Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtojas.

/
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: José María López
Valstybė: Argentina
Geriausias pasiekimas: 2014, 2015, 2016 m. Pasaulio kėbulinių automobilių čempionas ir 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

/
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Brendon Hartley
Valstybė: Naujoji Zelandija
Geriausias pasiekimas: 2017 m. ir 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionas. 2017 m. ir 2020 m. Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtojas.

Pilotas: Mike Conway istorija

TOYOTA GAZOO Racing pilotas Mike Conway dalijasi istorija apie pasiaukojimą, nesėkmes ir lenktynių aistrą, kuri nuo pat pradžių buvo jo varomoji jėga.

„Aš esu tvirtai pasiryžęs siekti, kad
per ateinančius 100 metų
automobiliai teiktų tikrą vairavimo džiaugsmą.“
Akio Toyoda

Išbandymai trasoje, pamokos keliuose

Mes daug ko išmokstame kritinėse situacijose. Nuo energijos regeneracijos iki akumuliatoriaus aušinimo ir matmenų sumažinimo – Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas mums padeda sparčiai judėti į priekį tobulinant savo įprastiems keliams skirtus hibridinius automobilius.

/

GR SPORTINIAI MODELIAI
Įkvėpti TOYOTA GAZOO Racing, šie rafinuoti modeliai kasdienį vairavimą praturtins žiupsneliu dinamiškumo. Kiekvienas kruopščiai sukurtas modelis prikausto dėmesį, nes jame dera unikali atletiška išvaizda, sportiškas salonas ir aukščiausios klasės funkcijos. Atraskite daugiau.

Žiūrėkite daugiau

Toyota 2021 metų Pasaulio ralio čempionate Toyota 2021 metų Pasaulio ralio čempionate Apsiginklavusi įgauta patirtimi, galingesniu ir greitesniu Yaris WRC ir trimis geriausiomis komandomis, 2021 metų FIA pasaulio ralio čempionate TOYOTA GAZOO Racing ketina ir toliau testuoti galimybių ribas. 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija Toyota 2000GT automobilis, gerai žinomas iš 1967 m. pasirodžiusio filmo apie Džeimsą Bondą „Gyveni tik du kartus“ (You Only Live Twice) su Seanu Connery, pasaulio rinką pasiekė tais pačiais metais. Jis iškart tapo rimta paraiška, jog Toyota yra tvirtai pasiryžusi konkuruoti su geriausiais Europoje sportiniais automobiliais. Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Corolla – garsiausias Toyota šeiminis automobilis ir pasaulyje perkamiausias modelis – iškrenta iš bendro Toyota specializuotų sportinių automobilių konteksto. Tačiau iš tiesų yra kitaip: Corolla istorijoje didelio populiarumo susilaukė keli sportiniai Toyota modeliai.