Pergalė – tai tik mūsų lenktynių pradžia

Po įspūdingos trečiosios iš eilės pergalės Le Mano 24 valandų lenktynėse legendinis TS050 Hybrid ruošiasi užleisti vietą pasekėjui, už savęs palikęs įspūdingą rekordų pėdsaką (įskaitant greičiausiai įveiktą Le Mano ratą). TS050 Hybrid pramintu taku bandys eiti itin laukiamas naujasis 2021 metų modelis, suprojektuotas vadovaujantis naujais hiperautomobilių reglamentais ir gaminamas šiuo metu kuriamo keliams skirto automobilio GR Super Sport pagrindu.

Laukia dar daugiau jaudulio, iššūkių ir smagių akimirkų. Mes nesustodami tobuliname savo hibridinės sistemos technologijas, perprojektuodami tai, kas tobulintina.

Reikliausi iššūkiai yra tie, kurie skatina mus judėti pirmyn.

Sekite naujienas, žiūrėkite naujus vaizdo įrašus ir įvykius

GR Super Sport

Šiuo metu kuriamas hibridinis hiperautomobilis su Le Mano pergalių įkvėptomis technologijomis pasiruošęs suteikti emocijų.

GR Supra Concept video

Neprilygstama galia ir ekologiškas našumas

Hibridinės sistemos technologija naujosios kartos automobilyje GR Super Sport Concept yra išties išbandyta trasose, kur Toyota skynė Le Mano pergales 2018, 2019 ir 2020 metais. Dabar, patvirtinę savo technologiją ekstremaliais aplinkosaugos ir našumo aspektais, priimame naują iššūkį. Patobulinę hibridinės sistemos technologiją lenktynių įkarštyje, siekiame sukurti daugiau jaudinančių sportinių automobilių. Kokie ateinančiais metais bebūtų elektroninių ir skaitmeninių technologijų pokyčiai, esame visiškai atsidavę kurti automobilius, kuriuos mėgstate vairuoti Jūs. Finišo linija kartu yra ir mūsų ateities gamybos starto linija.

/
Galios agregato specifikacijos
V6 variklis su tiesioginio įpurškimo sistema ir dviem turbokompresoriais
2400 cm3
Bendra galia: 735 kW/1000 AG (variklis ir hibridinės sistemos varikliai)
Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)
Hibrido privalumai
Hibrido ištvermingumas

Nepakartojamas TS050 Hybrid išsiskiria neįtikėtinu greičiu ir įspūdinga degalų ekonomija.

/
/
Variklis:2,4 l V6, su tiesioginio įpurškimo sistema ir dviem turbokompresoriais
/
Hibridinė sistema:Toyota Hybrid – System Racing (THS-R)
/
Maksimalus greitis:Virš 330 km/h
/
Akumuliatorius:Ypač lengvas, ličio jonų

„Aš esu tvirtai pasiryžęs visomis išgalėmis stengtis, kad
per ateinančius 100 metų
automobiliai teiktų tikrą vairavimo džiaugsmą.“
Akio Toyoda

Ribiniai išbandymai trasoje, praktika keliuose

Mes daug ko išmokstame ribinėse situacijose. Nuo energijos regeneracijos iki akumuliatoriaus aušinimo ir matmenų sumažinimo – WEC lenktynės mums padeda sparčiai judėti į priekį tobulinant savo keliams skirtus hibridinius automobilius.

/
Pilotas: Mike Conway istorija

TOYOTA GAZOO Racing pilotas Mike Conway dalijasi istorija apie pasiaukojimą, nesėkmes ir aistrą lenktynėms, kuri nuo pat pradžių buvo jo varomoji jėga.

Susipažinkite su komanda

Mūsų tarptautinėje komandoje pluša patyrę automobilių sporto ekspertai iš viso pasaulio.

1 pilotas
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: Mike Conway
Valstybė: JK 
Geriausias pasiekimas: Pergalės Monako, Makao ir Long Bičo trasose, 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

1 pilotas
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Sébastien Buemi
Valstybė: Šveicarija
Geriausias pasiekimas: 2014 m. ir 2018–2019 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

1 pilotas
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: Kamui Kobayashi
Valstybė: Japonija
Geriausias pasiekimas: F1 podiumas, 2017 m. Le Mano lenktynių kvalifikacijos nugalėtojas ir 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

1 pilotas
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Kazuki Nakajima
Valstybė: Japonija
Geriausias pasiekimas: 2014 m. Le Mano lenktynių kvalifikacijos nugalėtojas ir 2018–2019 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

1 pilotas
Automobilis: Nr. 7

Vairuotojas: José María López
Valstybė: Argentina
Geriausias pasiekimas: 2014, 2015, 2016 m. Pasaulio kėbulinių automobilių čempionas ir 2019–2020 m. Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas

/
Automobilis: Nr. 8

Vairuotojas: Brendon Hartley 
Valstybė: Naujoji Zelandija
Geriausias pasiekimas: Dukart WEC čempionas ir 2017 m. Le Mano 24 valandų lenktynių nugalėtojas

Žiūrėkite daugiau

Toyota 2021 metų Pasaulio ralio čempionate Toyota 2021 metų Pasaulio ralio čempionate Apsiginklavusi įgauta patirtimi, galingesniu ir greitesniu Yaris WRC ir trimis geriausiomis komandomis, 2021 metų FIA pasaulio ralio čempionate TOYOTA GAZOO Racing ketina ir toliau testuoti galimybių ribas. 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija 2000GT – Toyota sportinių automobilių istorija Toyota 2000GT automobilis, gerai žinomas iš 1967 m. pasirodžiusio filmo apie Džeimsą Bondą „Gyveni tik du kartus“ (You Only Live Twice) su Seanu Connery, pasaulio rinką pasiekė tais pačiais metais. Jis iškart tapo rimta paraiška, jog Toyota yra tvirtai pasiryžusi konkuruoti su geriausiais Europoje sportiniais automobiliais. Celica – Toyota sportinių automobilių istorija Celica – Toyota sportinių automobilių istorija 1970 m. dienos šviesą išvydusiam Celica modeliui, kurio pavadinimas, išvertus iš ispanų kalbos, reiškia „dangiškas“ arba „dieviškas“, buvo lemta tapti žvaigžde. Celica leido patirti didesnį laisvės pojūtį prie vairo, išsiskyrė praktišku salonu ir sportiška bei prieinama komplektacija. Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Corolla – Toyota sportinių automobilių istorija Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Corolla – garsiausias Toyota šeiminis automobilis ir pasaulyje perkamiausias modelis – iškrenta iš bendro Toyota specializuotų sportinių automobilių konteksto. Tačiau iš tiesų yra kitaip: Corolla istorijoje didelio populiarumo susilaukė keli sportiniai Toyota modeliai.