Dažnai užduodami klausimai
- Visos
- Toyota HomeCharge
- Skaitmeninis raktas
- (De)aktyvavimas
- Apie programėlę
- Sąskaita
- Paslaugos
- Techninė problema
- Toyota Smart Connect
- Nuotolinių paslaugų mokami abonementai
- Proace
- Perjungimas į MyToyota programėlę
Taip, galima.
Pirmasis naudotojas turės „savininko“ teises ir prieigą prie visų funkcijų ir nuostatų. Visi kiti naudotojai bus „svečiai“ ir turės tik įkrovimo teises.
Norėdami įtraukti Toyota HomeCharge į MyToyota programėlę, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
1. Atidarykite programėlę ir pasirinkite „Mano garažas“.
- Pasirinkite „Įkrovikliai“ ir tada „Įtraukti įkroviklius“.
- Įveskite arba nuskaitykite Toyota HomeCharge serijos numerį.
- Įveskite PIN kodą ir slapyvardį.
- Palieskite „Prieiga ir bendrinimas“, kad galėtumėte įtraukti arba pašalinti naudotojus.
Savo išmanųjį telefoną galite naudoti kaip raktelį, kad galėtumėte įsėsti į automobilį ir jį vairuoti. Kai kurių modelių automobiliuose įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija (daugiau informacijos teiraukitės vietinio įgaliotojo atstovo), kuri leidžia užregistruoti šią funkciją per išmaniojo telefono Bluetooth ryšį, naudojant MyToyota programėlę.
Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija, įjungtas Bluetooth ryšys ir atidaryta arba fone veikia MyToyota programėlė, atpažįstamas ir prijungiamas prie automobilio, kai prie jo prieinate. Taip galima atrakinti, paleisti ir užrakinti automobilį, išmanųjį telefoną laikant rankinėje arba kišenėje.
PASTABA. Kaip atsarginę prieigos prie automobilio priemonę turėkite atsarginį išmanųjį raktelį, fizinį raktelį arba raktinę kortelę.
Norint naudotis skaitmeniniu rakteliu, reikia aktyvios Toyota skaitmeninio raktelio bandomosios versijos (abonemento).
Norėdami nustatyti savo skaitmeninį raktelį*, užregistruokite paskyrą MyToyota programėlėje. Įsitikinkite, kad esate aktyvavę standartinę paslaugą, kad galėtumėte aktyvuoti bandomąjį arba nuolatinį skaitmeninio raktelio abonementą.
Atlikite MyToyota programėlėje nurodytus veiksmus, kad išmaniajame telefone ir automobilyje nustatytumėte skaitmeninį raktelį. Patikrinkite atrakinimo, paleidimo ir užrakinimo funkcijas, kad įsitikintumėte, jog nustatymo procesas buvo sėkmingas.
* Savo automobilio funkcijas ir galimybes galite peržiūrėti MyToyota programėlėje arba galite kreiptis į vietinį įgaliotąjį atstovą, kad gautumėte daugiau informacijos.
Norint pradėti naudoti skaitmeninį raktelį, reikia fizinio raktelio ir prieigos prie automobilio.
- MyToyota programėlėje įsitikinkite, kad aktyvuota skaitmeninio raktelio bandomoji versija arba mokamas abonementas ir veikia standartinis ryšys.
- MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“.
- Išmaniajame telefone įjunkite Bluetooth ryšį ir biometrinį patvirtinimą. Šis veiksmas bus praleistas, jei Bluetooth ryšys ir biometrinis patvirtinimas jau įjungti.
- Patvirtinkite savo išmaniojo telefono numerį, įvesdami SMS žinute gautą 6 skaitmenų kodą. Šis žingsnis bus praleistas, jei išmaniojo telefono numeris buvo patvirtintas anksčiau.
- Prieš atlikdami kitą veiksmą, įjunkite tik vieną duomenų ryšį – Wi-Fi arba mobilųjį ryšį.
- Leiskite savo išmaniajam telefonui atsisiųsti skaitmeninį raktelį.
- Peržiūrėkite MyToyota programėlėje pateiktą informaciją apie susiejimo procesą.
- Įjungę automobilio degimą, pridėkite fizinį raktelį prie mygtuko „Start“ ir palaukite dviejų pyptelėjimų.
- Suteikite Toyota programėlei prieigą prie Bluetooth ir paspauskite „Susieti“.
- Palaukite, kol bus užmegztas ryšys.
- Sėkmingai atlikus sąranką, pasirodys pranešimas „Skaitmeninio raktelio sąranka baigta“.
Įsitikinkite, kad skaitmeninio raktelio bandomasis arba mokamas abonementas yra aktyvus.
- MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“. Naudodamiesi MyToyota programėle, galėsite bendrinti iki 4 skaitmeninių raktelių.
- Paspauskite „Bendrinti skaitmeninį raktelį“.
- Įveskite naujo naudotojo vardą, pavardę ir telefono numerį arba įtraukite jį iš išmaniojo telefono adresatų.
- Paspauskite Bendrinti ir patvirtinkite paspausdami „Bendrinti raktelį“.
Gausite pranešimą dėl atsakymo į skaitmeninio raktelio kvietimą. Bendrinamą prieigą prie skaitmeninio raktelio galėsite bet kada panaikinti.
Bendrinamo skaitmeninio raktelio kvietimas bus gautas SMS žinute su nuoroda į MyToyota programėlę.
- Paspauskite SMS žinutėje pateiktą nuorodą.
- Atsivers MyToyota programėlė ir bus pasiūlyta „Priimti“ arba „Atmesti“ skaitmeninio raktelio kvietimą*.
- Paspauskite „Priimti“, kad gautumėte bendrinamą skaitmeninį raktelį.
- Išmaniajame telefone įjunkite Bluetooth ryšį ir biometrinį patvirtinimą. Šis veiksmas bus praleistas, jei Bluetooth ryšys ir biometrinis patvirtinimas jau įjungti.
- Patvirtinkite savo išmaniojo telefono numerį, įvesdami SMS žinute gautą 6 skaitmenų kodą. Šis žingsnis bus praleistas, jei išmaniojo telefono numeris buvo patvirtintas anksčiau.
- Prieš atlikdami kitą veiksmą, įjunkite tik vieną duomenų ryšį – Wi-Fi arba mobilųjį ryšį.
- Leiskite savo išmaniajam telefonui atsisiųsti skaitmeninį raktelį.
- Sėkmingai atlikus sąranką, bus rodomas pranešimas „Skaitmeninio raktelio nustatymai baigti“.
* Prieš priimdami skaitmeninio raktelio kvietimą, nauji MyToyota programėlės naudotojai turi užbaigti registracijos procesą ir susikurti paskyrą.
Skaitmeninis raktelis suteikia du atrakinimo (užrakinimo) būdus.
i) Nuotolinis atrakinimas (užrakinimas). Įmanomas, kai išmanusis telefonas nutolęs iki 10 m atstumu.
MyToyota programėlės pradžios puslapyje paspauskite atrakinimo arba užrakinimo piktogramas.
ii) Pasyvusis atrakinimas (užrakinimas). Įmanomas, kai išmanusis telefonas nutolęs iki 3 m atstumu.
Norėdami atrakinti (užrakinti) automobilį, palieskite durelių rankeną.
* Automobilio užrakinti neįmanoma, jei salone paliktas telefonas. Apie tai pranešama garsiniu signalu.
Jei norite sąmoningai palikti telefoną automobilyje, aktyvavę skaitmeninį raktelį, įsitikinkite, kad su savimi turite fizinį raktelį, ir prieš užrakindami automobilį išjunkite išmaniojo telefono Bluetooth ryšį.
Prijungus skaitmeninį raktelį prie išmaniojo telefono, jo negali naudoti niekas kitas ir jo negalima suklastoti. Automobilio sistema užtikrina, kad raktelis būtų patikimai susietas su jūsų telefonu ir jo nebūtų galima pavogti arba perimti.
Skaitmeninio raktelio naudojama BLE ryšio technologija yra modernesnė, todėl atsparesnė vagystei nei įprastas fizinis raktelis.
- Užšifruotas ryšys – saugus prisijungimas.
- Vienkartinių raktelių funkcija naudojama kiekvieno ryšio mainų apsaugai.
Jei automobilis leidžia naudoti skaitmeninį raktelį, ši funkcija būna pasiekiama kaip MyToyota programėlės paslauga.
Atminkite, kad funkcijos pasiekiamumas priklauso nuo automobilio modelio, komplektacijos ir rinkos galimybių. Dėl papildomos informacijos kreipkitės į vietinį Toyota įgaliotąjį atstovą.
Skaitmeninis raktelis turi 3 artumo aptikimo lygius.
- Iki 10 m atstumu nuo automobilio skaitmeninis raktelis aptinkamas ir galima nuotoliniu būdu atrakinti (užrakinti) automobilį.
- Iki 3 m atstumu nuo automobilio skaitmeninis raktelis aptinkamas ir galima naudotis pasyviojo atrakinimo (užrakinimo) funkcija.
- Aptikus skaitmeninį raktelį salone, galima užvesti variklį.
* Norint atrakinti (užrakinti) automobilį, reikia paliesti durelių rankeną.
Toliau nurodyti įrenginiai, su kuriais dera skaitmeninis raktelis.
- iOS įrenginiai su 15.0 arba naujesne versija.
- Android įrenginiai su 12 arba naujesne versija.
Toliau nurodyti įrenginiai, su kuriais skaitmeninis raktelis NEDERA.
- Huawei prekių ženklo įrenginiai (2021 m. birželį Huawei pristatė savo operacinę sistemą HarmonyOS).
- Įrenginiai* be patikimų biometrinių tapatumo nustatymo priemonių:
- Samsung Galaxy A serijos (A10, 20 ir 30);
- LG K serijos (20, 30 ir 40);
- Moto E serijos (6 ir 7);
- Nokia 1.3 ir 2.3.
* Įrenginių sąrašas nėra galutinis.
Ne*. Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija, įjungtas Bluetooth ryšys ir atidaryta arba fone veikia MyToyota programėlė, atpažįstamas ir prijungiamas prie automobilio, kai prieinate prie šio tam tikru atstumu. Taip galite atrakinti, paleisti ir užrakinti automobilį, išmanųjį telefoną laikydami kišenėje arba rankinėje.
* Saugumo sumetimais reikalaujama 48 val. biometrinių duomenų patvirtinimo.
Biometrinių duomenų patvirtinimo procedūrą galite atlikti prisijungdami prie MyToyota programėlės.
Jei po 48 val. biometriniai duomenys nepatvirtinami, skaitmeninio raktelio funkcijos blokuojamos. Norint jas atrakinti, tereikia patvirtinti biometrinius duomenis.
Naujajame išmaniajame telefone įdiekite MyToyota programėlę ir prisijunkite prie esamos paskyros.
Pamatysite, kad MyToyota programėlės pradžios puslapyje mygtukas „Skaitmeninio raktelio nuostatos“ bus pakeistas mygtuku „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“.
Paspauskite „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“ ir atlikite tuos pačius veiksmus, kuriuos atlikote nustatydami skaitmeninį raktelį pirmą kartą.
PASTABA. Norėdami persiųsti skaitmeninį raktelį į naująjį išmanųjį telefoną, negalite išjungti skaitmeninio raktelio ankstesniame išmaniajame telefone ir turi būti aktyvi Jūsų skaitmeninio raktelio bandomoji versija arba abonementas.
i) Toliau nurodyta, kaip pašalinti skaitmeninio raktelio savininko pakviesto vairuotojo* prieigą.
- MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“.
- Perbraukite kairėn per pakviestojo vairuotojo, kurį norite pašalinti, vardą ir paspauskite šiukšliadėžės piktogramą.
- Patvirtinkite „Pašalinti“.
Jūs ir pakviestasis vairuotojas gausite pranešimą apie skaitmeninio raktelio pašalinimą.
* Jei pakviestasis vairuotojas vairuoja, kai jo prieiga pašalinama, automobilis nesustoja. Pakviesto vairuotojo prieigos pašalinimas įsigalioja, kai automobilis išjungiamas.
ii) Toliau nurodyta, kaip pašalinti vairuotojo, pakviesto kito per skaitmeninį raktelį pakviesto vairuotojo, prieigą.
- MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nustatymai“.
- Paspauskite „Pašalinti skaitmeninį raktelį“ ir patvirtinkite „Pašalinti“.
Jūs ir savininkas gausite pranešimą apie skaitmeninio raktelio pašalinimą.
Norint pradėti skaitmeninio raktelio išjungimo procedūrą, reikia fizinio raktelio ir prieigos prie automobilio.
- MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“.
- Paspauskite „Išjungti skaitmeninį raktelį“ ir patvirtinkite „Išjungti“.
- Peržiūrėkite MyToyota programėlėje pateiktą informaciją apie išjungimo procesą.
- Sėkmingai išjungus, pasirodys pranešimas „Skaitmeninis raktelis išjungtas“.
Perėmus teisę į automobilį būnant skaitmeninio raktelio pakviestu vairuotoju, skaitmeninis raktelis deaktyvuojamas ir visi skaitmeniniai rakteliai pašalinami (savininko ir bendrinami)!
Jei tai padarysite per klaidą arba tyčia, turėsite atlikti nustatymo procesą ir iš naujo aktyvuoti skaitmeninį raktelį.
Kai automobilyje sumontuotas negamyklinis imobilizatorius, atrakinimo ir užrakinimo funkcijos veikia.
Kai automobilyje sumontuotas negamyklinis imobilizatorius, skaitmeninio raktelio variklio užvedimo funkcija neveikia.
Jei norite naudoti skaitmeninį raktelį kartu su negamykliniu imobilizatoriumi, su savimi turite turėti imobilizatoriaus atsakiklį.
Nustatę skaitmeninį raktelį, galėsite jį pašalinti iš automobilio multimedijos sistemos
- Pagrindiniame multimedijos sistemos ekrane eikite prie nustatymo piktogramos, tada slinkite žemyn ir palieskite„ Informacija ir saugumas“.
Iš čia skaitmeninio raktelio nuostatose galėsite matyti, ar skaitmeninis raktelis yra aktyvus. - Palieskite „Pašalinti skaitmeninius raktelius“. Tada prasidės šalinimo procesas.
- Turite patvirtinti ketinimą pašalinti skaitmeninį raktelį ir pridėti raktelį prie mygtuko Start (paleisti).
- Sėkmingai deaktyvavus, pasirodys pranešimas „Skaitmeninis raktelis deaktyvuotas“.
Jei manote, kad skaitmeninis raktelis nepakankamai gerai aptinkamas automobilio išorėje arba salone, galite pritaikyti raktelio aptikimo diapazoną.
1. MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“.
2. Spustelėkite „Pritaikyti diapazoną“
Skaitmeniniame raktelyje jau numatytos gamyklinės nuostatos, kurios turi tikti daugeliui vairuotojų. Aptikimui įtakos gali turėti tai, kaip nešiojate išmanųjį telefoną. Ar jį nešiojate galinėje kišenėje? Rankinėje? Galbūt tiesiog rankoje?
3. Pasirinkite vieną iš trijų skirtingų jautrumo lygių pagal savo asmeninius pageidavimus ir paspauskite Įrašyti.
4. Bus rodomas pranešimas apie sėkmingą jautrumo atnaujinimą.
Gali būti, kad Jūsų skaitmeninis raktelis yra ne veikimo nuotolyje ir signalo stiprumas nepakankamas, kad būtų galima nuotoliniu būdu atrakinti (užrakinti), arba Jūsų išmaniojo telefono Bluetooth ryšys yra išjungtas.
- Eikite į išmaniojo telefono nuostatas ir patikrinkite, ar įjungtas Bluetooth.
- Išsiimkite išmanųjį telefoną iš kišenės arba krepšio ir palieskite durelių valdiklį, kad atrakintumėte arba užrakintumėte automobilį.
Pirmiausia MyToyota programėlės skiltyje „Mano garažas“ pasirinkite savo automobilį, tada spustelėkite „Internetinių paslaugų centras“. Kortelėje „Pasiekiama“ pasirinkite „Internetinės paslaugos“, tada aktyvuokite savo automobiliui prieinamas internetines paslaugas.
PASTABA. Per aktyvavimo procesą turėsite sutikti su naudojimo sąlygomis ir patvirtinti Privatumo pranešimą.
Toliau aprašomos 5 piktogramų eilutės reikšmės (iš kairės dešinėn).
Automobilis - Žemėlapis - Pranešimai - Paskyra - Techninė pagalba
MyToyota internetines paslaugas sudaro MyToyota programėlės (mobiliajame įrenginyje) ir multimedijos sistemos (automobilyje). Kiekviename pakete – atskiras funkcijų rinkinys. Taip vairuoti saugiau ir smagiau tiek Jums, tiek aplinkiniams.
MyToyota programėlė Jums leidžia palaikyti ryšį su savo automobiliu, kur bebūtumėte. Galėsite planuoti keliones, surasti, kur pastatėte automobilį, sužinoti, kada reikia atlikti automobilio techninę priežiūrą, patikrinti automobilio duomenis ir gauti svarbius pranešimus apie savo automobilį.
MyToyota multimedija leidžia prie automobilio* prijungti išmanųjį telefoną (kuris dera su iOS arba Android). Galėsite automobilyje naudoti savo mėgstamas programėles, pvz., Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps ir Waze bei valdyti jas naudodamiesi Siri Voice Assist arba „OK Google“. Be to, MyToyota multimedija suteikia prieigą prie naudingos informacijos, pvz., kelių eismo perspėjimų tikruoju laiku bei įspėjimų apie greičio matuoklius ir leidžia navigacijos sistemoje ieškoti lankytinų vietų.
* ne visuose modeliuose
Naudodamasis MyToyota programėle, automobilio savininkas gali pasiekti derančias automobilio skaitmenines paslaugas (nuotolinio valdymo paslaugas, skaitmeninį raktelį ir kt.), peržiūrėti automobilio techninės priežiūros istoriją ir pan., o į programėlę galima įtraukti tik tuos automobilius, kurie dera su skaitmeninėmis paslaugomis. Portale nėra funkcijų, susijusių su automobilio skaitmeninėmis paslaugomis, tačiau galite peržiūrėti techninės priežiūros istoriją, rezervuoti techninę priežiūrą ir atsisiųsti savininko vadovus. Transporto priemones, kurios nedera su skaitmeninėmis paslaugomis, taip pat galima įtraukti į portalą ir jomis naudotis.
Naudojant tuos pačius prisijungimo duomenis, kai kuriomis funkcijomis galima naudotis ir MyToyota programėlėje, ir klientų portale ar asmeninėje svetainėje (tinklalapyje), pvz., internetu rezervuoti apsilankymą priežiūros darbams arba peržiūrėti priežiūros istoriją.
Aktyvuotas privatumo režimas taikomas visoms paslaugoms, pagrįstoms geografinės vietos nustatymu, automobilio paieškai ir vairavimo analizei. Kai privatumo režimas aktyvus, šios paslaugos nepasiekiamos arba gali pakisti jų kokybė ir tikslumas.
Privatumo režimas pasiekiamas MyToyota programėlės skiltyje „Mano garažas“. Pradžios puslapyje (viršuje) spustelėkite „Mano garažas“ ir „Privatumo režimas“. Ten galėsite įjungti arba išjungti privatumo režimą.
Jei Jūsų automobilyje yra Smart Connect sistema, per programėlę tik matysite privatumo režimo būseną. Jį įjungti (išjungti) reikės per automobilio multimedijos sistemą.
Privatumo režimo būsena (aktyvi arba neaktyvi) liks tokia, kokią nustatysite, kol galiausiai ją pakeisite. Dabartinę privatumo režimo būseną galite patikrinti savo paskyroje MyToyota programėlėje arba klientų portale.
Internetines paslaugas sudaro MyToyota programėlė ir multimedijos sistema. Kiekviename pakete yra tam tikras funkcijų rinkinys, kuris turi būti aktyvuojamas atskirai.
Greitas būdas patikrinti, ar internetinės paslaugos aktyvios – pažiūrėti, ar paskutinės Jūsų kelionės duomenys rodomi programėlės pradžios ekrane.
Jei nežinote, ar MyToyota internetinės paslaugos aktyvuotos, pirmiausia skiltyje „Mano garažas“ pasirinkite tinkamą automobilį, tada spustelėkite „Internetinių paslaugų centras“. Tada pamatysite visas Jūsų transporto priemonei prieinamas paslaugas ir jų būseną. Aktyvuokite savo automobiliui prieinamas internetines paslaugas.
Norėdami aktyvuoti Toyota interneto funkciją, prijunkite savo išmanųjį telefoną prie savo automobilio (per Bluetooth arba Wi-Fi modemo funkciją), tada spustelėkite skirtuką „Sąranka“. Ten galėsite spustelėti skirtuką „Internetu“, tada – skirtuką „Toyota internetu“ ir pasirinkti esamą paskyrą. Galiausiai įveskite savo MyToyota prisijungimo duomenis.
Kai įvesite savo informaciją, prasidės 3 metus trunkantis nemokamas paslaugų teikimo laikotarpis. Savo MyToyota multimedijos abonemento galiojimo terminą rasite MyToyota klientų portale.
Jei paskyros šiuo metu neturite, galite ją tiesiogiai sukurti savo automobilyje, nurodydami parinktį „Nauja paskyra“.
Automobiliuose, kuriuose veikia MyToyota, galite programėle MyToyota lengvai nuskaityti QR kodą, rodomą automobilinės sistemos ekrane, arba įvesti kodą į programėlę rankiniu būdu. Tada Toyota internetinių paslaugų centre aktyvuokite išmaniąsias paslaugas.
Toyota MyToyota programėlėje ir klientų portale paskyros duomenys sutampa. Abiejose platformose galima pakeisti slaptažodį.
Norėdami pakeisti slaptažodį, eikite į prisijungimo ekraną ir pasirinkite „Pamiršau slaptažodį“.
Įgaliotasis atstovas turės patvirtinti Jūsų tapatybę, kad būtų užtikrinta, jog neįgalioti asmenys negalėtų pasiekti jokių Toyota klientų asmens duomenų.
Jūsų prašoma apsilankyti pas savo įgaliotąjį atstovą, nes Toyota akcentuoja klientų asmens duomenų apsaugą.
- Atšaukite internetinių paslaugų abonementą ir pašalinkite automobilį iš savo MyToyota paskyros programoje
- Pašalinkite naudotojo profilį iš multimedijos informacijos ir pramogų sistemos
- Nepanaikinkite savo paskyros, nes į paskyrą galima įtraukti būsimus Toyota automobilius, kuriuos galbūt turėsite. Nepamirškite informuoti automobilio naujojo savininko, kad automobilyje veikia internetinės paslaugos.
Jūsų MyToyota programėlę ir klientų portalo paskyrą galima naudoti automobilio multimedijos įrenginyje. Jei tokios neturite, rekomenduojame atsisiųsti MyToyota programėlę ir ją susikurti ten.
Taip pat galite sukurti paskyrą naudodamiesi internetiniu klientų portalu arba pačiame multimedijos įrenginyje. Pastaruoju atveju per 14 dienų klientų portale turėsite sutikti su Naudojimo sąlygomis (parinktis taikoma tik multimedijos sistemoms iki 2021 modelio metų kartos)
Internetinės paslaugos įtraukiamos perkant bet kurį su jomis suderintą Toyota automobilį ir teikiamos dešimt metų.
Internetinės paslaugos automobiliuose su Smart Connect jau būna įtrauktos ir galioja 4 metus.
Taip, kai kurie modeliai leidžia matyti automobilio durelių, langų, bagažinės, žibintų ir išmaniojo raktelio būseną.
Norėdami patikrinti būseną, eikite į automobilio puslapį. Spustelėkite automobilio paveikslėlį arba funkciją „Automobilio būsena“.
Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.
Taip, kai kuriuos modelius galima užrakinti (atrakinti) nuotoliniu būdu, naudojantis programėle. Užrakinimo (atrakinimo) mygtukus rasite nuotolinio valdymo kortelėje.
Atminkite, kad negalėsite:
- užrakinti automobilio, jei bus atidarytos bet kurios durelės ir (arba) išmanusis raktelis bus salone;
- atrakinti automobilio, jei bus įjungta automobilio signalizacija arba automobilis bus užrakintas rankiniu būdu, fiziniu rakteliu.
Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelį, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.
Taip, kai kuriuos modelius galima rasti pilnoje automobilių stovėjimo aikštelėje, nuotoliniu būdu įjungiant avarinį signalą.
MyToyota programėlėje eikite į nuotolinio valdymo kortelę. Pasirinkdami funkciją „Avarinis signalas“, aktyvuosite automobilio avarinį signalą ir galėsite lengvai surasti savo automobilį.
Avarinis signalas aktyvuojamas 60 sekundžių trukmei. Po 60 sekundžių galėsite vėl aktyvuoti avarinio signalo funkciją.
Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.
MyToyota multimedija (automobilio multimedijos įrenginyje ji vadinama Toyota internetinėmis paslaugomis) siūlo kelias internetinės navigacijos paslaugas ir teikia naudingą informaciją realiuoju laiku (pvz., kelių eismo informaciją ir perspėjimus apie greičio matuoklius).
Kad veiktų, šioms funkcijoms reikia interneto ryšio. Jei neturite prie interneto prijungto įrenginio, Jums reikės prijungti savo mobilųjį įrenginį: automobilyje bendrinkite „Wi-Fi“ arba „Bluetooth“ ryšį ir prisijunkite juo prie bet kurio „Wi-Fi“ įrenginio ar tinklo.
Kiekvienam naujam Toyota automobiliui suteikiama 3 metų* trukmės nemokamo navigacijos sistemos žemėlapių naujinimo paslauga („Map Care“ abonementas). Papildomai siūlomos toliau nurodytos kitos paslaugos.
- Realaus laiko eismo informacija
- „Coyote“ (kai veikia) arba „Cyclops“ perspėjimai apie greičio matuoklius
- „Google Street View“ (kai veikia)
- Lankytinos vietos
- Degalai
- Stovėjimo vietos
- Orai
* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, suteikiama 4 metų trukmės prenumerata
Daugelis šiuo metu parduodamų Toyota modelių suteikia toliau nurodytas internetinės navigacijos paslaugas.
- Realaus laiko kelių eismo informacija
- Perspėjimai apie greičio matuoklius
- „Google Street View“ (kai veikia)
- Lankytinos vietos
- Degalų kainos
- Stovėjimo vietos
- Orai
(Šių paslaugų pasiūla priklauso nuo modelio ir komplektacijos. Pasitarkite su įgaliotuoju atstovu ir išsiaiškinkite, kurios paslaugos siūlomos Jūsų automobiliui.)
Pirmuosius 3 metus* (priklausomai nuo valstybės) MyToyota multimedijos navigacijos internetinės paslaugos yra nemokamos. Vėliau galite įsigyti abonementą. Mūsų „Map Care“ pakete – visi mūsų žemėlapių atnaujinimai ir susijusios internetinės paslaugos, o mūsų paslaugų pakete – mūsų internetinių paslaugų funkcijos. Abonementą galite įsigyti mūsų el. parduotuvėje. Užsakymą gali pateikti per Toyota atstovybę.
* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, siūloma 4 metų trukmės prenumerata
Jei multimedijos įrenginyje tebėra aktyvi ankstesnio savininko paskyra, galite ja naudotis iškart, jei galioja nemokamas abonemento laikotarpis. VIS DĖLTO mes visada rekomenduojame klientams atsijungti ir susikurti savo paskyrą, kad galėtumėte visiškai kontroliuoti savo abonementus. Toliau aprašyta, kaip tą padaryti.
- Per MyToyota programėlę, mobiliajame įrenginyje: pirmiausia užsiregistruokite, tada prisijunkite prie savo automobilio
- Naudojantis meniu „Internetu“, automobilio multimedijos sistemoje. Per 14 dienų klientų portale (asmeninėje svetainėje) turėsite sutikti su Naudojimo sąlygomis (parinktis siūloma tik multimedijos sistemoms iki 2021 modelio metų kartos)
- Klientų portale. Kai sukursite savo paskyrą internetiniame portale, galėsite prisijungti prie multimedijos sistemos, naudodami savo prisijungimo duomenis
Taip, daugelyje mūsų modelių, išleistų po 2019 m., veikia išmaniųjų telefonų integracija („Apple CarPlay“ ir „Android Auto“). Jei išmaniajame telefone yra interneto ryšys, tereikia prijungti įrenginį prie automobilio USB prievado. Programėles bus galima rasti „Android Auto*“ arba „Apple CarPlay“ meniu, informacijos ir pramogų sistemos ekrane.
Žr. toliau pateiktą nuorodą, kuriame nurodyti su „Apple CarPlay“ derantys automobiliai:
https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/ (Opens in new window)
* Jei Jūsų „Android“ įrenginyje įdiegta senesnė nei „Android 10“ versija, pirmiausia turėsite įdiegti programėlę „Android Auto“. Belaidė „Android Auto“ sistema veikia nuo „Android 11“.
Naudodami funkciją Mano kelionės tikslai, galėsite iš anksto pasiruošti kelionei, surasdami nurodymus mobiliajame įrenginyje ir išsiųsdami juos į automobilį. Atminkite, kad tam reikia automobilinės navigacijos sistemos ir MyToyota paskyros, o automobilis turi būti užregistruotas Jūsų paskyroje.
Paslauga „Mano kelionės tikslai“ pagal numatytąsias nuostatas teikiama modeliuose su automobiline navigacija, tačiau, norėdamas naudotis šios funkcijos privalumais, naudotojas turi aktyvuoti išmaniąsias paslaugas.
Norėdami suplanuoti maršrutą, galite naudotis MyToyota programėlėje esančia funkcija „Mano kelionės tikslai“. Atminkite: norėdami įjungti šią funkciją, pirmiausia turite susieti savo automobilį su MyToyota paskyra.
Tai atlikę, eikite į MyToyota programėlės kortelę „Paslaugos“ ir pasirinkite „Mano kelionės tikslai“. Spustelėkite „Kur vykti?“ ir įveskite kelionės tikslo adresą. Spustelėdami mygtuką „+“, galėsite sukurti kelionę su iki 9 tarpinių punktų ir galutiniu kelionės tikslu. Tada spustelėkite „Siųsti į automobilį“.
Būdami automobilyje, įsitikinkite, kad veikia „Wi-Fi“ ryšys (paprasčiausias būdas – prijungti savo išmanųjį telefoną naudojant „Bluetooth“ modemo funkciją). Kai automobilyje bus užmegztas interneto ryšys, galėsite atsisiųsti kelionę.
Savo iš anksto suplanuotą kelionę rasite multimedijos įrenginio skiltyje „Parankiniai“ arba „Parankiniai kelionės tikslai“.
3 metų* laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai į informacijos ir pramogų sistemos įrenginį įvedate savo MyToyota rekvizitus.
* Jei automobilis yra 2021 metų modelio, taikomas 4 metų laikotarpis.
Likus 30 dienų iki nemokamo 3 metų* laikotarpio pabaigos automobilio multimedijos sistemos ekrane gausite savaitinį pranešimą. Likus 15 dienų iki nemokamo 3 metų* laikotarpio pabaigos tą patį pranešimą gausite kasdien. Pasibaigus 3 metų* laikotarpiui, pranešimas bus rodomas kaskart, kai bandysite naudotis programėle.
* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, suteikiama 4 metų trukmės prenumerata.
Kai kuriuose modeliuose galima nuotoliniu būdu per MyToyota programėlę aktyvuoti nuotolinę klimato kontrolę, kad automobilio salonas būtų patogiai atvėsintas arba pašildytas.
Nuotolinio valdymo kortelėje galima įjungti nuotolinę klimato kontrolę 10 minučių laikotarpiui. Įjungus nuotolinę klimato kontrolę, MyToyota programėlėje rodoma, kiek liko laiko iki veikimo pabaigos. Nuotolinę klimato kontrolę galima pratęsti du kartus (2 x 10 min.).
Atminkite: kai kuriuose automobiliuose aktyvavus bazinę nuotolinę klimato kontrolę, taip pat užsiveda automobilio variklis. Taip pat įjungiamos visos per paskutinę kelionę (prieš išjungiant variklį) naudotos pagalbinės nuostatos (pvz., temperatūros nuostatos, sėdynių šildytuvas, radijas ir pan.).
Kai kuriuose automobiliuose nuotolinė klimato kontrolė turi pažangesnių funkcijų. Pavyzdžiui:
- nuotolinio sėdynių vėdinimo, sėdynių šildymo, vairo šildymo ir atitirpinimo valdymo;
- nuotolinio klimato kontrolės grafiko: galima iš anksto patogiai nuspręsti, kada reikia atvėsinti arba pašildyti automobilio saloną.
Atminkite: dėl teisinių apribojimų Austrijoje bazinė nuotolinės klimato kontrolės sistema nesiūloma su vidaus degimo varikliais ir hibridais. Elektromobiliai ir įkraunamieji hibridai Austrijoje gali naudoti nuotolinę klimato kontrolę.
Kad būtų galima įjungti oro kondicionierių, elektromobilių ir įkraunamųjų hibridų baterijos įkrovos lygis turi siekti bent 20 % arba 30 %.
Žemesnėje nei -10 °C lauko temperatūroje nuotolinė klimato kontrolė įkraunamuosiuose hibriduose neveikia.
Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.
Ši funkcija siūloma kai kuriuose modeliuose*. Jei savo išmaniajame telefone esate įdiegę MyToyota programėlę ir įjungę PUSH pranešimų funkciją, gausite pranešimą (praėjus 5–10 min.** nuo kelionės pabaigos) apie:
- atidarytus langus;
- neužrakintas dureles;
- atidarytas dureles;
- atidarytą bagažinę;
- įjungtą avarinį signalą;
- atidarytą priekinį dangtį;
- atidarytą stoglangį;
- įjungtus priekinius žibintus;
- įspėjamąsias lemputes;
- galinių sėdynių priminimą.
* Šiuos pranešimus gali siųsti ne visi automobiliai. Teiraukitės įgaliotojo atstovo dėl savo automobilio galimybių.
** Push pranešimas taip pat bus neribotai rodomas programėlės ekrano apačioje esančiame skirtuke Pranešimas.
Toliau nurodyta, su kokiomis operacinėmis sistemomis veikia MyToyota programėlė.
- iOS įrenginiuose su 15.0 arba naujesne versija
- Android įrenginiuose su 7.0 arba naujesne versija, bet ne Huawei prekių ženklo (2021 m. birželį Huawei pristatė savo operacinę sistemą HarmonyOS).
Akumuliatoriuje sukaupta energija laipsniškai senka net ir nesinaudojant automobiliu dėl natūralaus išsikrovimo, be to, kai kurie prietaisai vartoja energiją.
Jei automobilis bus ilgam paliktas stovėti, akumuliatorius gali visiškai išsikrauti. Dėl to gali nepavykti užvesti variklio. (Važiuojant akumuliatorius įkraunamas automatiškai.)
Eksploatuojant hibridinę transporto priemonę, rekomenduojame kartą per savaitę įjungti automobilį į padėtį „Parengta“ ir palaikyti bent 20 minučių. Tai darydami, būtinai palikite automobilį stovėjimo padėtyje (P) ir nenaudokite neutralaus režimo (N), kadangi tokiu būdu nebus įkraunamas hibridinės sistemos akumuliatorius.
Eksploatuojant tradicines transporto priemones, rekomenduojame leisti varikliui paveikti 20–30 minučių bent kartą per savaitę.
Jei Jūsų transporto priemonėje nėra išmaniosios įlipimo sistemos, galima užrakinti (atrakinti) savo automobilį rankiniu būdu (žr. naudotojo vadovą, kur pateikti nurodymai).
Jei Jūsų transporto priemonėje yra išmanioji įlipimo sistema, norėdami atrakinti (užrakinti) automobilį, vadovaukitės nurodymais, pateiktais automobilio naudotojo vadove.
„Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ galima aktyvuoti prijungiant mobilųjį įrenginį prie automobilio USB prievado. Automobilio multimedijos ekrane spustelėkite mygtuką „Meniu“, tada spustelėkite „CarPlay“ arba „Android Auto“.
Jei Jūsų „Android“ įrenginyje įdiegta senesnė nei „Android 10“ versija, pirmiausia turėsite įdiegti programėlę „Android Auto“.
Belaidė „Android Auto“ sistema veikia nuo „Android 11“.
Išmaniąsias paslaugas sudaro MyToyota programėlė ir multimedija. Kiekviename pakete yra atskiras funkcijų rinkinys, pagerinantis vairuotojo saugą ir užtikrinantis atvykimą į kelionės tikslą laiku.
MyToyota programėlė Jums leidžia palaikyti ryšį su savo automobiliu, kur bebūtumėte. Atsižvelgiant į tai, kokį „Smart Connect“ automobilį turite, galite naudotis viena ar keliomis iš šių funkcijų: gatvėse ir kitur ieškoti automobilių stovėjimo vietų, rasti degalines, naudotis navigacija ir tikruoju laiku gauti informaciją apie eismo įvykius kelyje arba duoti balso komandas automobiliui.
Didelės skyros Toyota Smart Connect 9 colių jutikliniu ekranu naudotis intuityviau, be to, dėl internetinės navigacijos sistemos kelionės tampa sklandesnės, nes tiesiogiai atnaujinami kelių eismo duomenys ir įspėjimai apie greičio matuoklius. Be to, dėl belaidės išmaniojo telefono integracijos prijungti telefoną ir mėgautis mėgstamiausiais grojaraščiais dar niekada nebuvo taip paprasta.
Toyota Smart Connect taip pat dera su papildomomis jungiamumo funkcijomis, kurios suteikia daugiau komforto ir kontrolės galimybių (pvz., užrakinti ar atrakinti dureles, įjungti avarinį signalą, nuotoliniu būdu valdyti klimato kontrolę ir pan.).
Piniginė
Abonemento apdorojimas
Kai kurie abonementai yra mokami.
Norint naudotis kai kuriomis Toyota siūlomoms funkcijomis ir paslaugomis, reikia į savo piniginę įtraukti galiojantį mokėjimo būdą ir užsisakyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį planą. Be to, kai kurie abonementai būna nemokami ribotą laiką nuo automobilio įsigijimo ir pasibaigus nemokamam laikotarpiui už juos reikia mokėti.
Mokestis priklauso nuo pageidaujamos paslaugos arba funkcijos ir nuo to, ar pasirinksite mokėti kas mėnesį, metus, ar kas 4 metus. Nagrinėdami kiekvieną abonementą atskirai, peržvelkite visas parinktis.
Kaina taip pat priklauso nuo valstybės.
Atsisakymo per 14 dienas teisė taikoma ir skaičiuojama nuo abonemento aktyvavimo dienos. Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, nėra ko nerimauti, nes turite vieną mėnesį, per kurį galite nutraukti bandomąjį laikotarpį be jokių išlaidų.
Pasibaigus bandomajam laikotarpiui ir atlikus pirmąjį mokėjimą, teisė atsisakyti per 14 dienų nebegalioja ir pinigų grąžinimas negalimas.
Jei neatitinkate bandomojo laikotarpio reikalavimų ir sumokate pirmąją įmoką, turite 14 dienų bandymui atšaukti. Tokiu atveju atgausite visą sumokėtą sumą. 14 dienų atsisakymo teisė galioja tik vieną kartą.
Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, pirmasis mokėjimas bus atliktas praėjus lygiai mėnesiui nuo aktyvavimo datos.
Už mėnesinę registraciją mokestis bus imamas kiekvieną mėnesį, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas vasario 10 d., kitas – kovo 10 d. ir t. t.
Už metinę registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas kasmet, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2025 m. vasario 10 d.
Už ketverių metų trukmės registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas tą pačią dieną, kas ketverius metus. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2028 m. vasario 10 d.
Jei pasirinksite, prieš kiekvieną mokėjimą galime siųsti pranešimus apie metinę ir ketverių metų trukmės registraciją.
Norėdami užsisakyti internetines paslaugas MyToyota programėlėje, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Eikite į skiltį Internetinių paslaugų centras ir pasirinkite Jus dominančią paslaugą
- Pasirinkite abonemento planą – mokėti kas mėnesį, kas metus arba kas 4 metus
- Pereikite prie atsiskaitymo ir įveskite atsiskaitymo adresą bei mokėjimo informaciją. Jums reikės atsiskaitymo adreso ir galiojančio mokėjimo būdo piniginėje
- Peržiūrėkite savo pirkinį skiltyje Suvestinė ir aktyvuokite paslaugą, kai būsite pasiruošę
- Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, mokestis dar nebus imamas, bet galėsite matyti, kada turėsite atlikti pirmąjį mokėjimą. Jei jau pasinaudojote bandomuoju laikotarpiu, bus nuskaičiuotas mokestis, o sąskaita faktūra bus išsiųsta Jūsų el. pašto adresu.
Mokėjimai ir sąskaitos faktūros
Pinigų grąžinimai
Atkreipkite dėmesį į toliau nurodytus dalykus, susijusius su mūsų registracijos ir pinigų grąžinimo taisyklėmis.
- Atšaukus mėnesinę registraciją, pinigai negrąžinami. Vis dėlto, pasibaigus terminui, abonementas nebus automatiškai pratęstas.
- Metinės arba 4 metų registracijos atveju turėsite teisę į proporcingą kompensaciją, skaičiuojamą mėnesiais.
- Neatsižvelgiant į registracijos tipą, Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai, jei atšauksite per 14 dienų nuo registracijos (ir nebūsite bandę produkto anksčiau).
- Pinigus per 14 dienų laikotarpį galima grąžinti tik vieną kartą. Daugiau informacijos rasite mūsų Naudojimo sąlygose.
Pinigai grąžinami proporcingai.
- Metinio abonemento pavyzdys.
Bandomasis laikotarpis aktyvuotas sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas vasario 10 d., o atšaukta iki gegužės 30 d. Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 3 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 4 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 8 mėnesius.
- 4 metų abonemento pavyzdys.
Bandomasis laikotarpis aktyvuotas 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas 2024 m. vasario 10 d., o atšaukta 2025 m. gegužės 30 d. Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 15 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 16 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 32 mėnesius.
Taip. Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai.
14 dienų atsisakymo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo abonemento aktyvavimo dienos, o ne nuo pirmojo mokėjimo.
Tai taikoma tik tada, kai negalite pasinaudoti 1 mėnesio bandomuoju laikotarpiu ir turite mokėti nuo pirmos dienos. Atminkite: 14 dienų grąžinamąją išmoką galite gauti tik vieną kartą.
Saugumas ir privatumas
Mūsų duomenų bazės yra užšifruotos ir saugios. Visose mūsų sistemose numatyti prieigos kontrolės mechanizmai, užtikrinantys Jūsų duomenų apsaugą. Be to, duomenų perdavimas tarp mūsų sistemų yra šifruojamas, kad būtų užtikrintas papildomas saugumo lygis.
Su mokėjimais susijusius duomenis tvarkome pagal Mokėjimo kortelių rinkos duomenų saugumo standartą. Tai – gairių rinkinys, skirtas kortelių turėtojų informacijai apsaugoti.
Asmens duomenims taikome ES Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR) nustatytus saugumo principus, kad apsaugotume Jūsų asmens informaciją ir užtikrintume Jūsų privatumą.
Pranešimai
Suderinamumas ir įrenginiai
Trikčių šalinimas
Nuotolinės paslaugos gali neveikti dėl įvairių priežasčių. Toliau išvardysime pasitaikančias dažniausiai.
- Galbūt Jūsų automobilis yra nesuderinamas su kai kuriomis arba visomis nuotolinėmis paslaugomis. Norėdami tai sužinoti, kreipkitės į savo įgaliotąjį atstovą.
- Galbūt neužsisakėte nuotolinių paslaugų.
- Jei automobiliu nesinaudojote ilgiau nei 9 dienas, siekiant taupyti akumuliatoriaus energiją automobilis gali būti perjungtas į ramybės režimą.
Įlipkite į savo automobilį ir užveskite variklį. - Užtikrinkite, kad būtų patenkintos visos išankstinės sąlygos: uždarytos visos durelės, uždarytas priekinis dangtis, o išmanusis raktelis – ne automobilyje.
- Turite įkraunamąjį hibridinį automobilį arba elektromobilį, bet nepavyksta naudotis nuotolinės klimato kontrolės funkcija? Galbūt Jūsų elektromobilio baterijos įkrovos lygis nesiekia 30 % arba 20 % (priklausomai nuo modelio). Tokiu atveju reikia įkrauti bateriją.
- Turite įkraunamąjį hibridinį automobilį, bet nepavyksta naudotis nuotolinės klimato kontrolės funkcija? Kai lauko temperatūra yra žemesnė nei -10 °C, nuotolinė klimato kontrolė neveikia.
Norėdami aktyvuoti paslaugas, atlikite tolesnius veiksmus.
- Pavažiuokite automobiliu keletą kartų, kurių kiekvienas trunka 20 minučių.
- Automobilio multimedijos ekrane išjunkite privatumo režimą.
- Automobilis turi būti gero mobiliojo ryšio aprėpties zonoje.
Atminkite: aktyvavimas kartais gali užtrukti iki 24 valandų.
Kažkada senoji Toyota programėlė nustos veikti. Kad galėtumėte toliau naudotis internetinėmis paslaugomis, rekomenduojame pereiti prie naujosios MyToyota programėlės. Siekdami išvengti paslaugų teikimo pertrūkių, padarykite tai Jums patogiu metu.
Pereiti prie naujosios MyToyota programėlės greita ir paprasta. Rasite visas puikias paslaugas, prie kurių esate įpratę, o ateityje jų bus ir dar daugiau.