Praleisti iki pagrindinio turinio (Press Enter)
Spartusis pasirinkimas

Dažnai užduodami klausimai

MyToyota programėlės DUK

  1. Visos

Taip, galite. Galite atlikti automobilių įkrovimo seansą. Vis dėlto, jei norite suplanuoti išmanųjį įkrovimo seansą, tai galima padaryti tik naudojant MyToyota programėlę. Jei jūsų automobiliai įtraukti į Jūsų MyToyota programėlę, galite pasirinkti, kurį automobilį įkrauti. Toliau galėsite atlikti išmaniojo įkrovimo seansą, vadovaudamiesi MyToyota programėlėje nurodytais žingsniais.

Atidarykite MyToyota programėlę ir pasirinkite, kurį automobilį norite įkrauti. Tada pasirinkite būdą, kuriuo norite jį įkrauti ir atlikite programėlėje nurodytus veiksmus.

RFID kortelės pridedamos prie įkroviklio, todėl jei abu naudojate tą patį įkroviklį, jį reikia pridėti tik vieną kartą.

Taip, galima.

Pirmasis naudotojas turės „savininko“ teises ir prieigą prie visų funkcijų ir nuostatų. Visi kiti naudotojai bus „svečiai“ ir turės tik įkrovimo teises.

 

Norėdami įtraukti Toyota HomeCharge į MyToyota programėlę, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

1. Atidarykite programėlę ir pasirinkite „Mano garažas“.

  1. Pasirinkite „Įkrovikliai“ ir tada „Įtraukti įkroviklius“.
  2. Įveskite arba nuskaitykite Toyota HomeCharge serijos numerį.
  3. Įveskite PIN kodą ir slapyvardį.
  4. Palieskite „Prieiga ir bendrinimas“, kad galėtumėte įtraukti arba pašalinti naudotojus.

Savo išmanųjį telefoną galite naudoti kaip raktelį, kad galėtumėte įsėsti į automobilį ir jį vairuoti. Kai kurių modelių automobiliuose įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija (daugiau informacijos teiraukitės vietinio įgaliotojo atstovo), kuri leidžia užregistruoti šią funkciją per išmaniojo telefono Bluetooth ryšį, naudojant MyToyota programėlę.

 

Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija, įjungtas Bluetooth ryšys ir atidaryta arba fone veikia MyToyota programėlė, atpažįstamas ir prijungiamas prie automobilio, kai prie jo prieinate. Taip galima atrakinti, paleisti ir užrakinti automobilį, išmanųjį telefoną laikant rankinėje arba kišenėje.

 

PASTABA. Kaip atsarginę prieigos prie automobilio priemonę turėkite atsarginį išmanųjį raktelį, fizinį raktelį arba raktinę kortelę.

Norint naudotis skaitmeniniu rakteliu, reikia aktyvios Toyota skaitmeninio raktelio bandomosios versijos (abonemento).

Norėdami nustatyti savo skaitmeninį raktelį*, užregistruokite paskyrą MyToyota programėlėje. Įsitikinkite, kad esate aktyvavę standartinę paslaugą, kad galėtumėte aktyvuoti bandomąjį arba nuolatinį skaitmeninio raktelio abonementą.

 

Atlikite MyToyota programėlėje nurodytus veiksmus, kad išmaniajame telefone ir automobilyje nustatytumėte skaitmeninį raktelį. Patikrinkite atrakinimo, paleidimo ir užrakinimo funkcijas, kad įsitikintumėte, jog nustatymo procesas buvo sėkmingas.

 

* Savo automobilio funkcijas ir galimybes galite peržiūrėti MyToyota programėlėje arba galite kreiptis į vietinį įgaliotąjį atstovą, kad gautumėte daugiau informacijos.

Norint pradėti naudoti skaitmeninį raktelį, reikia fizinio raktelio ir prieigos prie automobilio.

 

  1. MyToyota programėlėje įsitikinkite, kad aktyvuota skaitmeninio raktelio bandomoji versija arba mokamas abonementas ir veikia standartinis ryšys.
  2. MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“.
  3. Išmaniajame telefone įjunkite Bluetooth ryšį ir biometrinį patvirtinimą. Šis veiksmas bus praleistas, jei Bluetooth ryšys ir biometrinis patvirtinimas jau įjungti.
  4. Patvirtinkite savo išmaniojo telefono numerį, įvesdami SMS žinute gautą 6 skaitmenų kodą. Šis žingsnis bus praleistas, jei išmaniojo telefono numeris buvo patvirtintas anksčiau.
  5. Prieš atlikdami kitą veiksmą, įjunkite tik vieną duomenų ryšį – Wi-Fi arba mobilųjį ryšį.
  6. Leiskite savo išmaniajam telefonui atsisiųsti skaitmeninį raktelį.
  7. Peržiūrėkite MyToyota programėlėje pateiktą informaciją apie susiejimo procesą.
  8. Įjungę automobilio degimą, pridėkite fizinį raktelį prie mygtuko „Start“ ir palaukite dviejų pyptelėjimų.
  9. Suteikite Toyota programėlei prieigą prie Bluetooth ir paspauskite „Susieti“.
  10. Palaukite, kol bus užmegztas ryšys.
  11. Sėkmingai atlikus sąranką, pasirodys pranešimas „Skaitmeninio raktelio sąranka baigta“.

Įsitikinkite, kad skaitmeninio raktelio bandomasis arba mokamas abonementas yra aktyvus.

 

  1. MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“. Naudodamiesi MyToyota programėle, galėsite bendrinti iki 4 skaitmeninių raktelių.
  2. Paspauskite „Bendrinti skaitmeninį raktelį“.
  3. Įveskite naujo naudotojo vardą, pavardę ir telefono numerį arba įtraukite jį iš išmaniojo telefono adresatų.
  4. Paspauskite Bendrinti ir patvirtinkite paspausdami „Bendrinti raktelį“.

 

Gausite pranešimą dėl atsakymo į skaitmeninio raktelio kvietimą. Bendrinamą prieigą prie skaitmeninio raktelio galėsite bet kada panaikinti.

Naudodamiesi MyToyota programėle, galėsite bendrinti iki 4 skaitmeninių raktelių (be savininko prieigos). 

Bendrinamo skaitmeninio raktelio kvietimas bus gautas SMS žinute su nuoroda į MyToyota programėlę. 

 

  1. Paspauskite SMS žinutėje pateiktą nuorodą. 
  2. Atsivers MyToyota programėlė ir bus pasiūlyta „Priimti“ arba „Atmesti“ skaitmeninio raktelio kvietimą*.
  3. Paspauskite „Priimti“, kad gautumėte bendrinamą skaitmeninį raktelį.
  4. Išmaniajame telefone įjunkite Bluetooth ryšį ir biometrinį patvirtinimą. Šis veiksmas bus praleistas, jei Bluetooth ryšys ir biometrinis patvirtinimas jau įjungti.
  5. Patvirtinkite savo išmaniojo telefono numerį, įvesdami SMS žinute gautą 6 skaitmenų kodą. Šis žingsnis bus praleistas, jei išmaniojo telefono numeris buvo patvirtintas anksčiau.
  6. Prieš atlikdami kitą veiksmą, įjunkite tik vieną duomenų ryšį – Wi-Fi arba mobilųjį ryšį.
  7. Leiskite savo išmaniajam telefonui atsisiųsti skaitmeninį raktelį. 
  8. Sėkmingai atlikus sąranką, bus rodomas pranešimas „Skaitmeninio raktelio nustatymai baigti“.

 

* Prieš priimdami skaitmeninio raktelio kvietimą, nauji MyToyota programėlės naudotojai turi užbaigti registracijos procesą ir susikurti paskyrą.

Kreipkitės į mus naudodamiesi programėlės klientų aptarnavimo forma arba apsilankykite pas Toyota įgaliotąjį atstovą.

Skaitmeninis raktelis suteikia du atrakinimo (užrakinimo) būdus.

 

i) Nuotolinis atrakinimas (užrakinimas). Įmanomas, kai išmanusis telefonas nutolęs iki 10 m atstumu.

MyToyota programėlės pradžios puslapyje paspauskite atrakinimo arba užrakinimo piktogramas.

 

ii) Pasyvusis atrakinimas (užrakinimas). Įmanomas, kai išmanusis telefonas nutolęs iki 3 m atstumu.

Norėdami atrakinti (užrakinti) automobilį, palieskite durelių rankeną.

 

* Automobilio užrakinti neįmanoma, jei salone paliktas telefonas. Apie tai pranešama garsiniu signalu.

Jei norite sąmoningai palikti telefoną automobilyje, aktyvavę skaitmeninį raktelį, įsitikinkite, kad su savimi turite fizinį raktelį, ir prieš užrakindami automobilį išjunkite išmaniojo telefono Bluetooth ryšį.

Prijungus skaitmeninį raktelį prie išmaniojo telefono, jo negali naudoti niekas kitas ir jo negalima suklastoti. Automobilio sistema užtikrina, kad raktelis būtų patikimai susietas su jūsų telefonu ir jo nebūtų galima pavogti arba perimti.

 

Skaitmeninio raktelio naudojama BLE ryšio technologija yra modernesnė, todėl atsparesnė vagystei nei įprastas fizinis raktelis.

  •  Užšifruotas ryšys – saugus prisijungimas.
  •  Vienkartinių raktelių funkcija naudojama kiekvieno ryšio mainų apsaugai.

Jei automobilis leidžia naudoti skaitmeninį raktelį, ši funkcija būna pasiekiama kaip MyToyota programėlės paslauga.

 

Atminkite, kad funkcijos pasiekiamumas priklauso nuo automobilio modelio, komplektacijos ir rinkos galimybių. Dėl papildomos informacijos kreipkitės į vietinį Toyota įgaliotąjį atstovą.

Skaitmeninis raktelis turi 3 artumo aptikimo lygius.

 

  1. Iki 10 m atstumu nuo automobilio skaitmeninis raktelis aptinkamas ir galima nuotoliniu būdu atrakinti (užrakinti) automobilį.
  2. Iki 3 m atstumu nuo automobilio skaitmeninis raktelis aptinkamas ir galima naudotis pasyviojo atrakinimo (užrakinimo) funkcija.
  3. Aptikus skaitmeninį raktelį salone, galima užvesti variklį.

 

* Norint atrakinti (užrakinti) automobilį, reikia paliesti durelių rankeną.

Toliau nurodyti įrenginiai, su kuriais dera skaitmeninis raktelis.

  1. iOS įrenginiai su 15.0 arba naujesne versija. 
  2. Android įrenginiai su 12 arba naujesne versija.

 

 Toliau nurodyti įrenginiai, su kuriais skaitmeninis raktelis NEDERA. 

  1. Huawei prekių ženklo įrenginiai (2021 m. birželį Huawei pristatė savo operacinę sistemą HarmonyOS). 
  2. Įrenginiai* be patikimų biometrinių tapatumo nustatymo priemonių: 
  • Samsung Galaxy A serijos (A10, 20 ir 30);
  • LG K serijos (20, 30 ir 40);
  • Moto E serijos (6 ir 7);
  • Nokia 1.3 ir 2.3.

 

* Įrenginių sąrašas nėra galutinis.

Skaitmeninis raktelis prieigai naudoja Bluetooth ryšį su fone veikiančia MyToyota programėle. Automobilis turi būti šalia. Tuo tarpu nuotolinio valdymo funkcija per MyToyota programėlę leidžia nuotoliniu būdu internetu užrakinti (atrakinti) automobilį. Norint važiuoti, reikia fizinio raktelio.

Ne*. Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta skaitmeninio raktelio funkcija, įjungtas Bluetooth ryšys ir atidaryta arba fone veikia MyToyota programėlė, atpažįstamas ir prijungiamas prie automobilio, kai prieinate prie šio tam tikru atstumu. Taip galite atrakinti, paleisti ir užrakinti automobilį, išmanųjį telefoną laikydami kišenėje arba rankinėje.

 

* Saugumo sumetimais reikalaujama 48 val. biometrinių duomenų patvirtinimo.

 

Biometrinių duomenų patvirtinimo procedūrą galite atlikti prisijungdami prie MyToyota programėlės.

Jei po 48 val. biometriniai duomenys nepatvirtinami, skaitmeninio raktelio funkcijos blokuojamos. Norint jas atrakinti, tereikia patvirtinti biometrinius duomenis.

Naujajame išmaniajame telefone įdiekite MyToyota programėlę ir prisijunkite prie esamos paskyros.

Pamatysite, kad MyToyota programėlės pradžios puslapyje mygtukas „Skaitmeninio raktelio nuostatos“ bus pakeistas mygtuku „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“.

Paspauskite „Nustatyti mano skaitmeninį raktelį“ ir atlikite tuos pačius veiksmus, kuriuos atlikote nustatydami skaitmeninį raktelį pirmą kartą.

 

PASTABA. Norėdami persiųsti skaitmeninį raktelį į naująjį išmanųjį telefoną, negalite išjungti skaitmeninio raktelio ankstesniame išmaniajame telefone ir turi būti aktyvi Jūsų skaitmeninio raktelio bandomoji versija arba abonementas.

i) Toliau nurodyta, kaip pašalinti skaitmeninio raktelio savininko pakviesto vairuotojo* prieigą.

 

  1.    MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“. 
  2.    Perbraukite kairėn per pakviestojo vairuotojo, kurį norite pašalinti, vardą ir paspauskite šiukšliadėžės piktogramą.
  3.    Patvirtinkite „Pašalinti“.

 

   Jūs ir pakviestasis vairuotojas gausite pranešimą apie skaitmeninio raktelio pašalinimą.

 

* Jei pakviestasis vairuotojas vairuoja, kai jo prieiga pašalinama, automobilis nesustoja. Pakviesto vairuotojo prieigos pašalinimas įsigalioja, kai automobilis išjungiamas.

 

ii) Toliau nurodyta, kaip pašalinti vairuotojo, pakviesto kito per skaitmeninį raktelį pakviesto vairuotojo, prieigą.

 

  1.    MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nustatymai“. 
  2.    Paspauskite „Pašalinti skaitmeninį raktelį“ ir patvirtinkite „Pašalinti“.

   Jūs ir savininkas gausite pranešimą apie skaitmeninio raktelio pašalinimą.

 

Norint pradėti skaitmeninio raktelio išjungimo procedūrą, reikia fizinio raktelio ir prieigos prie automobilio.

 

  1. MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“.
  2. Paspauskite „Išjungti skaitmeninį raktelį“ ir patvirtinkite „Išjungti“.
  3. Peržiūrėkite MyToyota programėlėje pateiktą informaciją apie išjungimo procesą.
  4. Sėkmingai išjungus, pasirodys pranešimas „Skaitmeninis raktelis išjungtas“.

Perėmus teisę į automobilį būnant skaitmeninio raktelio pakviestu vairuotoju, skaitmeninis raktelis deaktyvuojamas ir visi skaitmeniniai rakteliai pašalinami (savininko ir bendrinami)!

 

Jei tai padarysite per klaidą arba tyčia, turėsite atlikti nustatymo procesą ir iš naujo aktyvuoti skaitmeninį raktelį.

Išsikrovus telefono baterijai, skaitmeninio raktelio funkcijos neveiks.

Kai automobilyje sumontuotas negamyklinis imobilizatorius, atrakinimo ir užrakinimo funkcijos veikia.

 

Kai automobilyje sumontuotas negamyklinis imobilizatorius, skaitmeninio raktelio variklio užvedimo funkcija neveikia.

 

Jei norite naudoti skaitmeninį raktelį kartu su negamykliniu imobilizatoriumi, su savimi turite turėti imobilizatoriaus atsakiklį.

Nustatę skaitmeninį raktelį, galėsite jį pašalinti iš automobilio multimedijos sistemos

 

  1. Pagrindiniame multimedijos sistemos ekrane eikite prie nustatymo piktogramos, tada slinkite žemyn ir palieskite„ Informacija ir saugumas“.
    Iš čia skaitmeninio raktelio nuostatose galėsite matyti, ar skaitmeninis raktelis yra aktyvus.
  2. Palieskite „Pašalinti skaitmeninius raktelius“. Tada prasidės šalinimo procesas.
  3. Turite patvirtinti ketinimą pašalinti skaitmeninį raktelį ir pridėti raktelį prie mygtuko Start (paleisti).
  4. Sėkmingai deaktyvavus, pasirodys pranešimas „Skaitmeninis raktelis deaktyvuotas“.

Jei manote, kad skaitmeninis raktelis nepakankamai gerai aptinkamas automobilio išorėje arba salone, galite pritaikyti raktelio aptikimo diapazoną. ​

 

​1. MyToyota programėlės pradžios ekrane paspauskite „Skaitmeninio raktelio nuostatos“.

2. Spustelėkite „Pritaikyti diapazoną“

 

Skaitmeniniame raktelyje jau numatytos gamyklinės nuostatos, kurios turi tikti daugeliui vairuotojų. Aptikimui įtakos gali turėti tai, kaip nešiojate išmanųjį telefoną. Ar jį nešiojate galinėje kišenėje? Rankinėje? Galbūt tiesiog rankoje?

 

3. Pasirinkite vieną iš trijų skirtingų jautrumo lygių pagal savo asmeninius pageidavimus ir paspauskite Įrašyti.

4. Bus rodomas pranešimas apie sėkmingą jautrumo atnaujinimą.

 

Gali būti, kad Jūsų skaitmeninis raktelis yra ne veikimo nuotolyje ir signalo stiprumas nepakankamas, kad būtų galima nuotoliniu būdu atrakinti (užrakinti), arba Jūsų išmaniojo telefono Bluetooth ryšys yra išjungtas. 

  1. Eikite į išmaniojo telefono nuostatas ir patikrinkite, ar įjungtas Bluetooth.
  2. Išsiimkite išmanųjį telefoną iš kišenės arba krepšio ir palieskite durelių valdiklį, kad atrakintumėte arba užrakintumėte automobilį.

Skaitmeninis raktelis yra ne veikimo nuotolyje arba signalo stiprumas nepakankamas, kad būtų galima nuotoliniu būdu atrakinti (užrakinti). Padėkite išmanųjį telefoną ant centrinio valdymo pulto dėtuvės arba belaidžio įkroviklio.

Jūsų skaitmeninis raktelis gali veikti be tinklo ryšio. Vis dėlto, prieš keliaudami į vietovę, kurioje prastas tinklo ryšys, turėtumėte prisijungti prie programėlės (kad įsitikintumėte, jog programėlė veikia fone).

Ne, skaitmeninis raktelis neveiks efektyviai, jei programėlė bus įdiegta privačioje erdvėje. Užtikrinkite, kad naudojantis skaitmeninio raktelio paslauga MyToyota programėlė nebūtų įdiegta privačioje erdvėje.

Jei įsigysite naudotą Toyota automobilį, derantį su  programėlės internetinėmis paslaugomis, galėsite aktyvuoti internetines paslaugas tiesiai iš savo MyToyota programėlės, tačiau turėsite įrodyti, kad turite prieigą prie automobilio (nurodydami tikslią ridą arba nuskaitydami QR kodą). Norėdami pakeisti automobilio savininką (nurodyti save), kad galėtumėte naudotis visomis programėlės funkcijomis, kreipkitės į savo įgaliotąjį atstovą.

Norėdami įtraukti automobilį, pradžios puslapyje spustelėkite „Įtraukti automobilį“. Jei jau turite savo automobilį, spustelėkite piktogramą „Mano garažas“ viršutiniame dešiniajame kampe esančiame įtraukimo mygtuke. Norėdami panaikinti automobilį, eikite į Mano garažas, slinkite žemyn ir spustelėkite „Pašalinti automobilį“. 

Pirmiausia MyToyota programėlės skiltyje „Mano garažas“ pasirinkite savo automobilį, tada spustelėkite „Internetinių paslaugų centras“. Kortelėje „Pasiekiama“ pasirinkite „Internetinės paslaugos“, tada aktyvuokite savo automobiliui prieinamas internetines paslaugas.

 

PASTABA. Per aktyvavimo procesą turėsite sutikti su naudojimo sąlygomis ir patvirtinti Privatumo pranešimą.

Jei norite visam laikui sustabdyti internetines paslaugas MyToyota programėlėje, pirmiausia pasirinkite konkretų automobilį iš „Mano garažas“, tada spustelėkite skiltį „Internetinių paslaugų centras“. Norėdami deaktyvuoti paslaugas, sekite instrukcijas. 

Aktyvius ir neaktyvius abonementus galite patikrinti nuėję į „Mano garažas“ ir pasirinkę skiltį „Internetinių paslaugų centras“.

Naudojimo sąlygas galite tvarkyti savo paskyros skiltyje „Duomenų privatumo portalas“.

Su Privatumo pranešimu galite susipažinti savo paskyros skiltyje „Duomenų privatumo portalas“.

Nemokama MyToyota programėlė leidžia palaikyti ryšį su savo automobiliu ir valdyti jį, kur bebūtumėte. Ją lengva naudoti, ji suteikia unikalių funkcijų, kurios be vairavimo leis pakylėti naudojimo patirtį į kitą lygį. Galėsite planuoti keliones, surasti, kur pastatėte automobilį, sužinoti, kada reikia atlikti automobilio techninę priežiūrą, patikrinti automobilio duomenis ir gauti svarbius pranešimus apie savo automobilį. 

Toliau aprašomos 5 piktogramų eilutės reikšmės (iš kairės dešinėn). 

Automobilis - Žemėlapis - Pranešimai - Paskyra - Techninė pagalba 

Internetines paslaugas galite pasiekti bet kuriuo metu. Išjungus variklį, automobilio duomenys siunčiami į programėlę. Išjungę variklį, galėsite peržiūrėti savo paskutinės kelionės informaciją. Norint siųsti duomenis, reikia mobiliojo duomenų ryšio, taigi sistema gali neveikti pastačius automobilį požeminėje stovėjimo aikštelėje.

MyToyota internetines paslaugas sudaro  MyToyota programėlės (mobiliajame įrenginyje) ir multimedijos sistemos (automobilyje). Kiekviename pakete – atskiras funkcijų rinkinys. Taip vairuoti saugiau ir smagiau tiek Jums, tiek aplinkiniams.

 

MyToyota programėlė Jums leidžia palaikyti ryšį su savo automobiliu, kur bebūtumėte. Galėsite planuoti keliones, surasti, kur pastatėte automobilį, sužinoti, kada reikia atlikti automobilio techninę priežiūrą, patikrinti automobilio duomenis ir gauti svarbius pranešimus apie savo automobilį. 

 

MyToyota multimedija leidžia prie automobilio* prijungti išmanųjį telefoną (kuris dera su iOS arba Android). Galėsite automobilyje naudoti savo mėgstamas programėles, pvz., Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps ir Waze bei valdyti jas naudodamiesi Siri Voice Assist arba „OK Google“. Be to, MyToyota multimedija suteikia prieigą prie naudingos informacijos, pvz., kelių eismo perspėjimų tikruoju laiku bei įspėjimų apie greičio matuoklius ir leidžia navigacijos sistemoje ieškoti lankytinų vietų.

 

* ne visuose modeliuose

Naudodamasis MyToyota programėle, automobilio savininkas gali pasiekti derančias automobilio skaitmenines paslaugas (nuotolinio valdymo paslaugas, skaitmeninį raktelį ir kt.), peržiūrėti automobilio techninės priežiūros istoriją ir pan., o į programėlę galima įtraukti tik tuos automobilius, kurie dera su skaitmeninėmis paslaugomis. Portale nėra funkcijų, susijusių su automobilio skaitmeninėmis paslaugomis, tačiau galite peržiūrėti techninės priežiūros istoriją, rezervuoti techninę priežiūrą ir atsisiųsti savininko vadovus. Transporto priemones, kurios nedera su skaitmeninėmis paslaugomis, taip pat galima įtraukti į portalą ir jomis naudotis.

 

Naudojant tuos pačius prisijungimo duomenis, kai kuriomis funkcijomis galima naudotis ir MyToyota programėlėje, ir klientų portale ar asmeninėje svetainėje (tinklalapyje), pvz., internetu rezervuoti apsilankymą priežiūros darbams arba peržiūrėti priežiūros istoriją.

Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų prieinamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba skaitykite informaciją mūsų vietinėje Toyota  svetainėje.

Eikite į iOS App Store arba Google Play Store ir suraskite MyToyota programėlę. Tada tiesiog atsisiųskite programėlę (nemokamai).

Internetines paslaugas sudaro standartinės ir nuotolinės paslaugos. Tarp standartinių paslaugų – mūsų platus skaitmeninių funkcijų asortimentas, suprojektuotas kelionėje užtikrinti Jūsų saugą, privatumą ir komfortą. Sužinokite savo automobilio buvimo vietą, akumuliatoriaus įkrovos lygį, vairavimo elgseną ir istoriją, įspėjamąsias lemputes ir kt. Savo tinkle bendrinkite savo automobilio buvimo vietos informaciją su draugais ir artimaisiais. Nuotolinės paslaugos leidžia nuotoliniu būdu pasiekti savo automobilį, koreguoti įvairias nuostatas bei pritaikyti jas savo poreikiams. Pasiekite visas esmines funkcijas, reikalingas vairavimo patirčiai optimizuoti.

Vairuodami išnaudokite skirtingas funkcijas ir pasiekite kelionės tikslą laiku. Stebėkite skirtingus įvykius kelyje ir raskite degalines bei laisvas stovėjimo vietas (gatvėje arba stovėjimo aikštelėje). Važiuokite ramiai ir naudokitės internetu naujinama navigacijos sistema.

Jūs galite nuspręsti, kokius duomenis bendrinti su Toyota. Duomenų privatumo portale galėsite valdyti duomenų bendrinimą bet kuriuo metu ir atšaukti savo sutikimą, kai to pageidausite. 

Programėlėje paskyrę įgaliotąjį atstovą, galėsite geriau naudotis tokiomis funkcijomis kaip priežiūros darbų rezervavimas internetu ir pranešimai apie įspėjamąsias lemputes.

Aktyvuotas privatumo režimas taikomas visoms paslaugoms, pagrįstoms geografinės vietos nustatymu, automobilio paieškai ir vairavimo analizei. Kai privatumo režimas aktyvus, šios paslaugos nepasiekiamos arba gali pakisti jų kokybė ir tikslumas.

 

Privatumo režimas pasiekiamas MyToyota programėlės skiltyje „Mano garažas“. Pradžios puslapyje (viršuje) spustelėkite „Mano garažas“ ir „Privatumo režimas“. Ten galėsite įjungti arba išjungti privatumo režimą.

 

Jei Jūsų automobilyje yra Smart Connect sistema, per programėlę tik matysite privatumo režimo būseną. Jį įjungti (išjungti) reikės per automobilio multimedijos sistemą.

 

Privatumo režimo būsena (aktyvi arba neaktyvi) liks tokia, kokią nustatysite, kol galiausiai ją pakeisite. Dabartinę privatumo režimo būseną galite patikrinti savo paskyroje MyToyota programėlėje arba klientų portale.

Naudodami MyToyota paskyrą, galėsite valdyti savo multimedijos sistemą. MyToyota programėlėje ir klientų portale rasite naudingos informacijos apie savo automobilį.

MyToyota programėlė yra susieta su konkrečiu transporto priemonės identifikavimo numeriu (VIN) ir automobilio savininku, taigi internetinėmis paslaugomis galėsite naudotis tik tame automobilyje.

Programėlės internetinėmis paslaugomis gali naudotis išskirtinai tik automobilio savininkas, tačiau transporto priemonės identifikacijos numerį (VIN) galima įtraukti į kelias paskyras.

Internetines paslaugas sudaro MyToyota programėlė ir multimedijos sistema. Kiekviename pakete yra tam tikras funkcijų rinkinys, kuris turi būti aktyvuojamas atskirai.

 

Greitas būdas patikrinti, ar internetinės paslaugos aktyvios – pažiūrėti, ar paskutinės Jūsų kelionės duomenys rodomi programėlės pradžios ekrane.

 

Jei nežinote, ar MyToyota internetinės paslaugos aktyvuotos, pirmiausia skiltyje „Mano garažas“ pasirinkite tinkamą automobilį, tada spustelėkite „Internetinių paslaugų centras“. Tada pamatysite visas Jūsų transporto priemonei prieinamas paslaugas ir jų būseną. Aktyvuokite savo automobiliui prieinamas internetines paslaugas.

 

Norėdami aktyvuoti Toyota interneto funkciją, prijunkite savo išmanųjį telefoną prie savo automobilio (per Bluetooth arba Wi-Fi modemo funkciją), tada spustelėkite skirtuką „Sąranka“. Ten galėsite spustelėti skirtuką „Internetu“, tada – skirtuką „Toyota internetu“ ir pasirinkti esamą paskyrą. Galiausiai įveskite savo MyToyota prisijungimo duomenis. 

 

Kai įvesite savo informaciją, prasidės 3 metus trunkantis nemokamas paslaugų teikimo laikotarpis. Savo MyToyota multimedijos abonemento galiojimo terminą rasite MyToyota klientų portale.

 

Jei paskyros šiuo metu neturite, galite ją tiesiogiai sukurti savo automobilyje, nurodydami parinktį „Nauja paskyra“.

 

Automobiliuose, kuriuose veikia MyToyota, galite programėle MyToyota lengvai nuskaityti QR kodą, rodomą automobilinės sistemos ekrane, arba įvesti kodą į programėlę rankiniu būdu. Tada Toyota internetinių paslaugų centre aktyvuokite išmaniąsias paslaugas.  

Toyota MyToyota programėlėje ir klientų portale paskyros duomenys sutampa. Abiejose platformose galima pakeisti slaptažodį.

 

Norėdami pakeisti slaptažodį, eikite į prisijungimo ekraną ir pasirinkite „Pamiršau slaptažodį“.

Įgaliotasis atstovas turės patvirtinti Jūsų tapatybę, kad būtų užtikrinta, jog neįgalioti asmenys negalėtų pasiekti jokių Toyota klientų asmens duomenų.

 

Jūsų prašoma apsilankyti pas savo įgaliotąjį atstovą, nes Toyota akcentuoja klientų asmens duomenų apsaugą.

  • Atšaukite internetinių paslaugų abonementą ir pašalinkite automobilį iš savo MyToyota paskyros programoje
  • Pašalinkite naudotojo profilį iš multimedijos informacijos ir pramogų sistemos
  • Nepanaikinkite savo paskyros, nes į paskyrą galima įtraukti būsimus Toyota automobilius, kuriuos galbūt turėsite. Nepamirškite informuoti automobilio naujojo savininko, kad automobilyje veikia internetinės paslaugos.

Jei Jūsų transporto priemonės identifikavimo numeris (VIN) bus pašalintas iš Jūsų paskyros, internetinės paslaugos nustos veikti.

Ir taip, ir ne. Automobilis gali būti įtrauktas į kelias paskyras, tačiau vienu metu tik viena paskyra gali turėti prieigą prie internetinių paslaugų arba kitų asmens duomenų.

Paskyra bendrinama tarp MyToyota programėlės ir klientų portalo. Paskyrą galima sukurti abiejų platformų prisijungimo ekrane. Sukūrę paskyrą, gausite aktyvavimo el. laišką, kurį turėsite patvirtinti. Tada galėsite pasiekti savo paskyrą ir įtraukti savo automobilius.

Jūsų MyToyota programėlę ir klientų portalo paskyrą galima naudoti automobilio multimedijos įrenginyje. Jei tokios neturite, rekomenduojame atsisiųsti MyToyota programėlę ir ją susikurti ten.

 

Taip pat galite sukurti paskyrą naudodamiesi internetiniu klientų portalu arba pačiame multimedijos įrenginyje. Pastaruoju atveju per 14 dienų klientų portale turėsite sutikti su Naudojimo sąlygomis (parinktis taikoma tik multimedijos sistemoms iki 2021 modelio metų kartos)

Norėdami redaguoti profilio nuostatas, naršymo juostoje spustelėkite paskyros skilties piktogramą, kuri pateikta apatiniame dešiniajame kampe.

Internetinės paslaugos įtraukiamos perkant bet kurį su jomis suderintą Toyota automobilį ir teikiamos dešimt metų.

 

Internetinės paslaugos automobiliuose su Smart Connect jau būna įtrauktos ir galioja 4 metus.

MyToyota programėlės internetinės paslaugos veiks 10 metų. Toyota 10 metų dengs internetinių paslaugų duomenų perdavimo išlaidas, tačiau MyToyota programėlė gali veikti ir be internetinių paslaugų.

„Mano garažas“ skiltyje „Bendroji ir techninė priežiūra“ galite spustelėti mygtuką „Priežiūra ir naudotojo vadovai“. Čia galėsite nustatyti savo pageidaujamą įgaliotąjį atstovą. 

Hibridinio automobilio vairavimo instruktavimo funkcija teikia kontekstinio instruktavimo paslaugas, padedančias pagerinti hibridinio automobilio vairavimą, atsižvelgiant į Jūsų ankstesnes keliones. Tokiu būdu galėsite maksimaliai išnaudoti elektromobilio režimą, kad sumažintumėte degalų sąnaudas ir maksimaliai apribotumėte neigiamą poveikį aplinkai.

Taip, bet ne visuose modeliuose. Prietaisų skydelio pradžios puslapyje pamatysite esamą degalų lygį (matuoklio pavidalu) ir nuvažiuojamą atstumą.

Taip, kai kurie modeliai leidžia matyti automobilio durelių, langų, bagažinės, žibintų ir išmaniojo raktelio būseną. 

 

Norėdami patikrinti būseną, eikite į automobilio puslapį. Spustelėkite automobilio paveikslėlį arba funkciją „Automobilio būsena“.

 

Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.

Taip, kai kuriuos modelius galima užrakinti (atrakinti) nuotoliniu būdu, naudojantis programėle. Užrakinimo (atrakinimo) mygtukus rasite nuotolinio valdymo kortelėje.

 

Atminkite, kad negalėsite:

  • užrakinti automobilio, jei bus atidarytos bet kurios durelės ir (arba) išmanusis raktelis bus salone;
  • atrakinti automobilio, jei bus įjungta automobilio signalizacija arba automobilis bus užrakintas rankiniu būdu, fiziniu rakteliu.

 

Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelį, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota  svetainėje.

Taip, kai kuriuos modelius galima rasti pilnoje automobilių stovėjimo aikštelėje, nuotoliniu būdu įjungiant avarinį signalą. 

 

MyToyota programėlėje eikite į nuotolinio valdymo kortelę. Pasirinkdami funkciją „Avarinis signalas“, aktyvuosite automobilio avarinį signalą ir galėsite lengvai surasti savo automobilį.

Avarinis signalas aktyvuojamas 60 sekundžių trukmei. Po 60 sekundžių galėsite vėl aktyvuoti avarinio signalo funkciją. 

 

Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.

MyToyota multimedija (automobilio multimedijos įrenginyje ji vadinama Toyota internetinėmis paslaugomis) siūlo kelias internetinės navigacijos paslaugas ir teikia naudingą informaciją realiuoju laiku (pvz., kelių eismo informaciją ir perspėjimus apie greičio matuoklius).

 

Kad veiktų, šioms funkcijoms reikia interneto ryšio. Jei neturite prie interneto prijungto įrenginio, Jums reikės prijungti savo mobilųjį įrenginį: automobilyje bendrinkite „Wi-Fi“ arba „Bluetooth“ ryšį ir prisijunkite juo prie bet kurio „Wi-Fi“ įrenginio ar tinklo.  

 

Kiekvienam naujam Toyota automobiliui suteikiama 3 metų* trukmės nemokamo navigacijos sistemos žemėlapių naujinimo paslauga („Map Care“ abonementas). Papildomai siūlomos toliau nurodytos kitos paslaugos.

  • Realaus laiko eismo informacija
  • „Coyote“ (kai veikia) arba „Cyclops“ perspėjimai apie greičio matuoklius
  • „Google Street View“ (kai veikia)
  • Lankytinos vietos
  • Degalai
  • Stovėjimo vietos
  • Orai

 

 

* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, suteikiama 4 metų trukmės prenumerata

Integruotos navigacijos sistemos gauna duomenis iš GPS palydovo signalo. MyToyota multimedijai reikia interneto ryšio atitinkamiems duomenims gauti, kad galėtumėte naudotis realaus laiko kelių eismo informacija, „Coyote“ (kai veikia), „Google Streetview“ (kai veikia), orų, degalų, stovėjimo vietų informacija ir internetinėmis lankytinomis vietomis.

Daugelis šiuo metu parduodamų Toyota modelių suteikia toliau nurodytas internetinės navigacijos paslaugas.

  • Realaus laiko kelių eismo informacija
  • Perspėjimai apie greičio matuoklius
  • „Google Street View“ (kai veikia)
  • Lankytinos vietos
  • Degalų kainos
  • Stovėjimo vietos
  • Orai

(Šių paslaugų pasiūla priklauso nuo modelio ir komplektacijos. Pasitarkite su įgaliotuoju atstovu ir išsiaiškinkite, kurios paslaugos siūlomos Jūsų automobiliui.)

Pirmuosius 3 metus* (priklausomai nuo valstybės) MyToyota multimedijos navigacijos internetinės paslaugos yra nemokamos. Vėliau galite įsigyti abonementą. Mūsų „Map Care“ pakete – visi mūsų žemėlapių atnaujinimai ir susijusios internetinės paslaugos, o mūsų paslaugų pakete – mūsų internetinių paslaugų funkcijos. Abonementą galite įsigyti mūsų el. parduotuvėje. Užsakymą gali pateikti per Toyota atstovybę.

 

* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, siūloma 4 metų trukmės prenumerata

Likus 30 dienų iki nemokamo 3 metų laikotarpio pabaigos, automobilio multimedijos sistemos ekrane gausite pranešimą.

Jei multimedijos įrenginyje tebėra aktyvi ankstesnio savininko paskyra, galite ja naudotis iškart, jei galioja nemokamas abonemento laikotarpis. VIS DĖLTO mes visada rekomenduojame klientams atsijungti ir susikurti savo paskyrą, kad galėtumėte visiškai kontroliuoti savo abonementus. Toliau aprašyta, kaip tą padaryti.

 

  1. Per MyToyota programėlę, mobiliajame įrenginyje: pirmiausia užsiregistruokite, tada prisijunkite prie savo automobilio
  2. Naudojantis meniu „Internetu“, automobilio multimedijos sistemoje. Per 14 dienų klientų portale (asmeninėje svetainėje) turėsite sutikti su Naudojimo sąlygomis (parinktis siūloma tik multimedijos sistemoms iki 2021 modelio metų kartos)
  3. Klientų portale. Kai sukursite savo paskyrą internetiniame portale, galėsite prisijungti prie multimedijos sistemos, naudodami savo prisijungimo duomenis

Pirmiausia MyToyota programėlės skiltyje „Mano garažas“ pasirinkite savo automobilį, tada spustelėkite skiltį „Internetinių paslaugų centras“. Atlikdami procedūrą, aktyvuokite Jūsų automobiliui pasiekiamas išmaniąsias paslaugas. Prisijungus prasidės 4 metų nemokamas internetinės navigacijos paslaugų teikimo laikotarpis. 

Taip, daugelyje mūsų modelių, išleistų po 2019 m., veikia išmaniųjų telefonų integracija („Apple CarPlay“ ir „Android Auto“). Jei išmaniajame telefone yra interneto ryšys, tereikia prijungti įrenginį prie automobilio USB prievado. Programėles bus galima rasti „Android Auto*“ arba „Apple CarPlay“ meniu, informacijos ir pramogų sistemos ekrane. 

 

Žr. toliau pateiktą nuorodą, kuriame nurodyti su „Apple CarPlay“ derantys automobiliai:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/ (Opens in new window)

 

* Jei Jūsų „Android“ įrenginyje įdiegta senesnė nei „Android 10“ versija, pirmiausia turėsite įdiegti programėlę „Android Auto“. Belaidė „Android Auto“ sistema veikia nuo „Android 11“.

Naudodami funkciją Mano kelionės tikslai, galėsite iš anksto pasiruošti kelionei, surasdami nurodymus mobiliajame įrenginyje ir išsiųsdami juos į automobilį. Atminkite, kad tam reikia automobilinės navigacijos sistemos ir MyToyota paskyros, o automobilis turi būti užregistruotas Jūsų paskyroje. 

 

 Paslauga „Mano kelionės tikslai“ pagal numatytąsias nuostatas teikiama modeliuose su automobiline navigacija, tačiau, norėdamas naudotis šios funkcijos privalumais, naudotojas turi aktyvuoti išmaniąsias paslaugas. 

Norėdami suplanuoti maršrutą, galite naudotis MyToyota programėlėje esančia funkcija „Mano kelionės tikslai“. Atminkite: norėdami įjungti šią funkciją, pirmiausia turite susieti savo automobilį su MyToyota paskyra.  

 

Tai atlikę, eikite į MyToyota programėlės kortelę „Paslaugos“ ir pasirinkite „Mano kelionės tikslai“. Spustelėkite „Kur vykti?“ ir įveskite kelionės tikslo adresą. Spustelėdami mygtuką „+“, galėsite sukurti kelionę su iki 9 tarpinių punktų ir galutiniu kelionės tikslu. Tada spustelėkite „Siųsti į automobilį“.

 

Būdami automobilyje, įsitikinkite, kad veikia „Wi-Fi“ ryšys (paprasčiausias būdas – prijungti savo išmanųjį telefoną naudojant „Bluetooth“ modemo funkciją). Kai automobilyje bus užmegztas interneto ryšys, galėsite atsisiųsti kelionę. 

Savo iš anksto suplanuotą kelionę rasite multimedijos įrenginio skiltyje „Parankiniai“ arba „Parankiniai kelionės tikslai“. 

3 metų* laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai į informacijos ir pramogų sistemos įrenginį įvedate savo MyToyota rekvizitus.

 

* Jei automobilis yra 2021 metų modelio, taikomas 4 metų laikotarpis.

Likus 30 dienų iki nemokamo 3 metų* laikotarpio pabaigos automobilio multimedijos sistemos ekrane gausite savaitinį pranešimą. Likus 15 dienų iki nemokamo 3 metų* laikotarpio pabaigos tą patį pranešimą gausite kasdien. Pasibaigus 3 metų* laikotarpiui, pranešimas bus rodomas kaskart, kai bandysite naudotis programėle.

 

* Jei Jūsų automobilis yra 2021 modelio metų, suteikiama 4 metų trukmės prenumerata.

Kai kuriuose modeliuose galima nuotoliniu būdu per MyToyota programėlę aktyvuoti nuotolinę klimato kontrolę, kad automobilio salonas būtų patogiai atvėsintas arba pašildytas. 

Nuotolinio valdymo kortelėje galima įjungti nuotolinę klimato kontrolę 10 minučių laikotarpiui. Įjungus nuotolinę klimato kontrolę, MyToyota programėlėje rodoma, kiek liko laiko iki veikimo pabaigos. Nuotolinę klimato kontrolę galima pratęsti du kartus (2 x 10 min.).

 

Atminkite: kai kuriuose automobiliuose aktyvavus bazinę nuotolinę klimato kontrolę, taip pat užsiveda automobilio variklis. Taip pat įjungiamos visos per paskutinę kelionę (prieš išjungiant variklį) naudotos pagalbinės nuostatos (pvz., temperatūros nuostatos, sėdynių šildytuvas, radijas ir pan.).  

 

Kai kuriuose automobiliuose nuotolinė klimato kontrolė turi pažangesnių funkcijų. Pavyzdžiui:

  • nuotolinio sėdynių vėdinimo, sėdynių šildymo, vairo šildymo ir atitirpinimo valdymo;
  • nuotolinio klimato kontrolės grafiko: galima iš anksto patogiai nuspręsti, kada reikia atvėsinti arba pašildyti automobilio saloną.

 

Atminkite: dėl teisinių apribojimų Austrijoje bazinė nuotolinės klimato kontrolės sistema nesiūloma su vidaus degimo varikliais ir hibridais. Elektromobiliai ir įkraunamieji hibridai Austrijoje gali naudoti nuotolinę klimato kontrolę.

 

Kad būtų galima įjungti oro kondicionierių,  elektromobilių ir įkraunamųjų hibridų baterijos įkrovos lygis turi siekti bent 20 % arba 30 %.

 

Žemesnėje nei -10 °C lauko temperatūroje nuotolinė klimato kontrolė įkraunamuosiuose hibriduose neveikia.

 

Jei reikia daugiau informacijos apie funkcijų pasiekiamumą pagal modelius, susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržiūrėkite informaciją mūsų vietinėje Toyota svetainėje.

Ši funkcija siūloma kai kuriuose modeliuose*. Jei savo išmaniajame telefone esate įdiegę MyToyota programėlę ir įjungę PUSH pranešimų funkciją, gausite pranešimą (praėjus 5–10 min.** nuo kelionės pabaigos) apie: 

  • atidarytus langus;
  • neužrakintas dureles;
  • atidarytas dureles;
  • atidarytą bagažinę;
  • įjungtą avarinį signalą;
  • atidarytą priekinį dangtį;
  • atidarytą stoglangį;
  • įjungtus priekinius žibintus;
  • įspėjamąsias lemputes;
  • galinių sėdynių priminimą.

 

* Šiuos pranešimus gali siųsti ne visi automobiliai. Teiraukitės įgaliotojo atstovo dėl savo automobilio galimybių.

** Push pranešimas taip pat bus neribotai rodomas programėlės ekrano apačioje esančiame skirtuke Pranešimas.

Eikite į paslaugų skydelį ir pasirinkite „Hibrido vairavimo instruktavimą“ (hibridiniams automobiliams), „Elektromobilio vairavimo instruktavimą“ (elektromobiliams) arba Vairavimo analizę (neelektriniams automobiliams). Pasirinkite skirtuką „Visos kelionės“ ir pamatysite savo ankstesnes keliones. Tada galėsite spustelėti kelionę ir pasiekti susijusius vairavimo analizės duomenis. Išsamios informacijos apie savo paskutinę kelionę rasite ir pradžios ekrano prietaisų skydelyje.

Toliau nurodyta, su kokiomis operacinėmis sistemomis veikia MyToyota programėlė. 

  • iOS įrenginiuose su 15.0 arba naujesne versija
  • Android įrenginiuose su 7.0 arba naujesne versija, bet ne Huawei prekių ženklo (2021 m. birželį Huawei pristatė savo operacinę sistemą HarmonyOS).

Programėlės versiją rasite skilties „Paskyra“ apačioje.

Turite įvesti MyToyota prisijungimo duomenis į savo automobilio multimedijos bloką. Tada turėsite susieti multimedijos sistemą su savo transporto priemonės identifikavimo numeriu (VIN). Po to, norėdami prijungti automobilį prie interneto, turėsite pasinaudoti „Bluetooth“ modemo funkcija. Dabar funkcija „Mano kelionės tikslai“ turėtų veikti. 

Akumuliatoriuje sukaupta energija laipsniškai senka net ir nesinaudojant automobiliu dėl natūralaus išsikrovimo, be to, kai kurie prietaisai vartoja energiją.

Jei automobilis bus ilgam paliktas stovėti, akumuliatorius gali visiškai išsikrauti. Dėl to gali nepavykti užvesti variklio. (Važiuojant akumuliatorius įkraunamas automatiškai.)

Eksploatuojant hibridinę transporto priemonę, rekomenduojame kartą per savaitę įjungti automobilį į padėtį „Parengta“ ir palaikyti bent 20 minučių. Tai darydami, būtinai palikite automobilį stovėjimo padėtyje (P) ir nenaudokite neutralaus režimo (N), kadangi tokiu būdu nebus įkraunamas hibridinės sistemos akumuliatorius.

 

Eksploatuojant tradicines transporto priemones, rekomenduojame leisti varikliui paveikti 20–30 minučių bent kartą per savaitę.

Jei Jūsų transporto priemonėje nėra išmaniosios įlipimo sistemos, galima užrakinti (atrakinti) savo automobilį rankiniu būdu (žr. naudotojo vadovą, kur pateikti nurodymai).

 

Jei Jūsų transporto priemonėje yra išmanioji įlipimo sistema, norėdami atrakinti (užrakinti) automobilį, vadovaukitės nurodymais, pateiktais automobilio naudotojo vadove.

Jei turite užvedimo kabelių porą ir antrą transporto priemonę, galite užvesti nuo jos savo transporto priemonės variklį, atlikdami savininko vadove nurodytą procedūrą.

Eikite į multimedijos sistemos meniu ir pasirinkite „Nuostatos“. Tada pasirinkite „Bluetooth ryšys“ ir atlikite tinklo ryšio nustatymo veiksmus. Po to savo išmaniajame telefone turėsite įjungti „Bluetooth“ modemo funkciją. 

„Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ galima aktyvuoti prijungiant mobilųjį įrenginį prie automobilio USB prievado. Automobilio multimedijos ekrane spustelėkite mygtuką „Meniu“, tada spustelėkite „CarPlay“ arba „Android Auto“.

 

Jei Jūsų „Android“ įrenginyje įdiegta senesnė nei „Android 10“ versija, pirmiausia turėsite įdiegti programėlę „Android Auto“.

Belaidė „Android Auto“ sistema veikia nuo „Android 11“. 

Kai kuriuose multimedijos įrenginiuose galimi žemėlapių atnaujinimai per orą. Jei Jūsų transporto priemonė nepalaiko žemėlapių atnaujinimų per orą (naudojant transporto priemonės multimedijos įrenginį), prašome kreiptis į savo Toyota atstovybę dėl programinės įrangos ir žemėlapių atnaujinimo.

Tai – automobiliai, kuriuose įrengta Toyota Smart Connect – naujausia ir pažangiausia multimedijos ir jungiamumo sistema. Šis įrenginys dera su papildomomis jungiamumo funkcijomis, kurios suteikia papildomų komforto ir kontrolės galimybių (pvz., užrakinti ar atrakinti dureles, įjungti avarinį signalą, nuotoliniu būdu valdyti klimato kontrolę ir pan.).

Išmaniąsias paslaugas sudaro MyToyota programėlė ir multimedija. Kiekviename pakete yra atskiras funkcijų rinkinys, pagerinantis vairuotojo saugą ir užtikrinantis atvykimą į kelionės tikslą laiku.

 

MyToyota programėlė Jums leidžia palaikyti ryšį su savo automobiliu, kur bebūtumėte. Atsižvelgiant į tai, kokį „Smart Connect“ automobilį turite, galite naudotis viena ar keliomis iš šių funkcijų: gatvėse ir kitur ieškoti automobilių stovėjimo vietų, rasti degalines, naudotis navigacija ir tikruoju laiku gauti informaciją apie eismo įvykius kelyje arba duoti balso komandas automobiliui.

MyToyota programėlėje išmaniosios paslaugos veiks 4 metus. Toyota 4 metus padengs duomenų, naudojamų išmaniosioms paslaugoms teikti, perdavimo išlaidas. MyToyota programėlė veiks net ir tada, kai išmaniosios paslaugos nebebus aktyvios.

Galite tiesiog MyToyota programėle nuskaityti QR kodą, sugeneruotą automobilio multimedijos įrenginyje arba įvesti jį programėlėje rankiniu būdu.

Atnaujinti neįmanoma, jei Jūsų automobilyje sumontuota su Toyota Smart Connect nesuderinama informacijos ir pramogų sistema.

Didelės skyros Toyota Smart Connect 9 colių jutikliniu ekranu naudotis intuityviau, be to, dėl internetinės navigacijos sistemos kelionės tampa sklandesnės, nes tiesiogiai atnaujinami kelių eismo duomenys ir įspėjimai apie greičio matuoklius. Be to, dėl belaidės išmaniojo telefono integracijos prijungti telefoną ir mėgautis mėgstamiausiais grojaraščiais dar niekada nebuvo taip paprasta.

 

Toyota Smart Connect taip pat dera su papildomomis jungiamumo funkcijomis, kurios suteikia daugiau komforto ir kontrolės galimybių (pvz., užrakinti ar atrakinti dureles, įjungti avarinį signalą, nuotoliniu būdu valdyti klimato kontrolę ir pan.).

Piniginė

Programėlėje turėdami piniginę, galėsite saugoti kelis mokėjimo būdus Toyota produktams ir paslaugoms įsigyti bei abonementams apmokėti.

Jūsų mokėjimo būdai saugiai laikomi PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus atitinkančiame duomenų centre, kurį pristato vienas iš mūsų partnerių. Šie būdai bus naudojami tik atsiskaityti už Jūsų pasirinktus produktus ir abonementus.

Šiuo metu suderinamos tik Visa ir Mastercard kredito kortelės bei debeto kortelės, leidžiančios atsiskaityti internetu. Ateityje gali būti įtraukti ir kiti mokėjimo būdai.

Taip, galite įtraukti kelis mokėjimo būdus, tačiau mokėjimams naudojamas tik pirminis būdas.

Be abejo, mokėjimo būdus galite pašalinti bet kuriuo metu, išskyrus vieną išimtį. Jei turite aktyvų mokamą abonementą, turite būti užregistravę bent vieną mokėjimo būdą. Jei norite pašalinti visus mokėjimo būdus, pirmiausia turite atšaukti abonementą.

Įtraukę banko kortelę, negalėsite modifikuoti jokių kitų su ja susijusių duomenų. Prireikus atlikti bet kokius pakeitimus, pvz., atnaujinti galiojimo datą, turėsite įtraukti naują kortelę su teisinga informacija ir tada pašalinti kortelę su neteisinga informacija.

Mokėjimo būdai saugomi mūsų mokėjimo paslaugų teikėjo, atitinkančio PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus, sistemoje.

Taip, bet kuriuo metu galite pakeisti pirminį (numatytąjį) mokėjimo būdą.

Tai – vienkartinis saugus patvirtinimas, reikalingas įtraukiant naują kortelę.

Yra kelios priežastys, dėl kurių gali nepavykti įtraukti mokėjimo būdo. Tarp tokių – užblokuota kortelė arba 3DS saugumo reikalavimų neatitiktis. Jei po kelių bandymų vis tiek nepavyksta, kreipkitės į vietinį Toyota klientų aptarnavimo centrą.

Tokiais atvejais labai svarbu susisiekti su banku arba kortelės išdavėju. Kad Toyota programėlėje nekiltų mokėjimo problemų, kuo greičiau įtraukite naują kortelę arba pasirinkite kitą pirminį mokėjimo būdą.

Kad nepraleistumėte mokėjimų, į savo piniginę įtraukite naują pirminę mokėjimo kortelę arba nustatykite kitą kaip pirminę. Rekomenduojame panaikinti nebegaliojančią.

Pagal numatytąją nuostatą visada naudojama pirminė kortelė. Pavyzdžiui, visi abonemento mokėjimai nuskaičiuojami iš pirminės. Kitas korteles galima laikyti įrašytas piniginėje, tačiau jomis negalima naudotis, nebent vieną iš jų padarysite pirmine kortele.

Mokėjimo būdo ekraną matysite tik tuo atveju, jei Jūsų paskyra (automobilis) atitiks programėlės mokėjimų reikalavimus. Tinkamumas priklauso nuo programėlės versijos, automobilio modelio ir Jūsų buvimo vietos.

Abonemento apdorojimas

Klientams teikiame įvairias abonementų paslaugas – tiek jų automobiliui, tiek ir programėlei. Kelios iš šių paslaugų įtrauktos į standartinio abonemento paketą. Vis dėlto, pasibaigus bandomajam laikotarpiui, tam tikroms internetinėms paslaugoms, pvz., debesų navigacijos, nuotolinės klimato kontrolės ir durelių užrakinimo (atrakinimo), reikės užsisakyti mokamą abonementą. Toyota siūlo įvairias abonementų parinktis ir paketus, atitinkančius Jūsų konkrečius poreikius.

Jei artėja Jūsų internetinių paslaugų bandomojo laikotarpio pabaiga, galėsite ir toliau jomis naudotis pasirinkę vieną iš mūsų abonementų planų. Galėsite pasirinkti Jums tinkamiausią abonemento planą, atsiskaitydami kas mėnesį, metus arba kas ketverius metus!

Kai kurie abonementai yra mokami.

 

Norint naudotis kai kuriomis Toyota siūlomoms funkcijomis ir paslaugomis, reikia į savo piniginę įtraukti galiojantį mokėjimo būdą ir užsisakyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį planą. Be to, kai kurie abonementai būna nemokami ribotą laiką nuo automobilio įsigijimo ir pasibaigus nemokamam laikotarpiui už juos reikia mokėti.

Galite mokėti naudodamiesi vienu iš į piniginę įtrauktų mokėjimo būdų. Kol kas priimamos tik Visa ir Mastercard kortelės bei debeto kortelės, leidžiančios atsiskaityti internetu.

Patikrinkite savo abonemento nemokamo bandomojo laikotarpio trukmę. Galima rinktis mėnesinius, metinius arba kas ketverius metus atliekamus mokėjimus.

Mokestis priklauso nuo pageidaujamos paslaugos arba funkcijos ir nuo to, ar pasirinksite mokėti kas mėnesį, metus, ar kas 4 metus. Nagrinėdami kiekvieną abonementą atskirai, peržvelkite visas parinktis.

 

Kaina taip pat priklauso nuo valstybės.

Kai užsiregistruosite mokamam abonementui, Jums bus suteiktas vieno mėnesio nemokamas bandomasis laikotarpis (jei įvesite mokėjimo būdą). Šis pasiūlymas vienam abonemento paketui taikomas tik vieną kartą. Jei pasinaudosite bandomuoju laikotarpiu ir atšauksite abonementą, kitą kartą užsiregistravę turėsite mokėti nuo pirmosios dienos.

Abonementas liks aktyvus iki bandomojo laikotarpio pabaigos ir tą dieną bus automatiškai atšauktas. Mokestis nebus taikomas.

Vieno mėnesio bandomuoju laikotarpiu galima pasinaudoti tik vieną kartą. Jei jau pasinaudojote bandomuoju laikotarpiu, dar kartą to padaryti negalėsite. Jei niekada anksčiau nebuvote užsisakę abonemento, bet nematote bandomojo laikotarpio parinkties, kreipkitės pagalbos į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Atsisakymo per 14 dienas teisė taikoma ir skaičiuojama nuo abonemento aktyvavimo dienos. Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, nėra ko nerimauti, nes turite vieną mėnesį, per kurį galite nutraukti bandomąjį laikotarpį be jokių išlaidų.

 

Pasibaigus bandomajam laikotarpiui ir atlikus pirmąjį mokėjimą, teisė atsisakyti per 14 dienų nebegalioja ir pinigų grąžinimas negalimas.

 

Jei neatitinkate bandomojo laikotarpio reikalavimų ir sumokate pirmąją įmoką, turite 14 dienų bandymui atšaukti. Tokiu atveju atgausite visą sumokėtą sumą. 14 dienų atsisakymo teisė galioja tik vieną kartą.

Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, pirmasis mokėjimas bus atliktas praėjus lygiai mėnesiui nuo aktyvavimo datos.

 

Už mėnesinę registraciją mokestis bus imamas kiekvieną mėnesį, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas vasario 10 d., kitas – kovo 10 d. ir t. t.

 

Už metinę registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas kasmet, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2025 m. vasario 10 d.

 

Už ketverių metų trukmės registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas tą pačią dieną, kas ketverius metus. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2028 m. vasario 10 d.

 

Jei pasirinksite, prieš kiekvieną mokėjimą galime siųsti pranešimus apie metinę ir ketverių metų trukmės registraciją.

Mums reikia Jūsų atsiskaitymo adreso. Jį turėsime įtraukti į sąskaitą faktūrą, kuri bus siunčiama po kiekvieno mokėjimo arba pinigų grąžinimo. Įtraukiant naują kortelę, reikia nurodyti susijusį atsiskaitymo adresą. Šis adresas naudojamas saugumo tikslais (3DS patvirtinimas).

Taip, savo abonementus galite atšaukti bet kuriuo metu.

Pinigų grąžinimo politika skirtingais atvejais nevienoda. Daugiau informacijos apie pinigų grąžinimą rasite sk. Pinigų grąžinimas.

Ne, automatinis pratęsimas visada yra numatytoji nuostata.

Deja, Jūsų abonementas galioja tik automobiliui, kuriam abonementą užsakėte.

Vienu metu galite aktyvuoti abonementą tik vienam automobiliui. Aktyvavus paslaugą internetinių paslaugų centre, ji pritaikoma šiuo metu Mano garaže pasirinktam automobiliui.

Ne, viename automobilyje gali būti tik vienas pagrindinis naudotojas (paslaugų abonentas). Abonementų negalima bendrinti su kitais asmenimis.

Ankstesnis savininkas turi pašalinti automobilį iš savo paskyros, kad naujasis savininkas galėtų užsisakyti automobiliui skirtas paslaugas. Jei to padaryti neįmanoma, naujasis savininkas gali kreiptis į įgaliotąjį atstovą, kuris padės atšaukti ankstesnio naudotojo abonementus.

Kreipkitės pagalbos į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Norėdami užsisakyti internetines paslaugas MyToyota programėlėje, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

 

  1. Eikite į skiltį Internetinių paslaugų centras ir pasirinkite Jus dominančią paslaugą
  2. Pasirinkite abonemento planą – mokėti kas mėnesį, kas metus arba kas 4 metus
  3. Pereikite prie atsiskaitymo ir įveskite atsiskaitymo adresą bei mokėjimo informaciją. Jums reikės atsiskaitymo adreso ir galiojančio mokėjimo būdo piniginėje
  4. Peržiūrėkite savo pirkinį skiltyje Suvestinė ir aktyvuokite paslaugą, kai būsite pasiruošę
  5. Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, mokestis dar nebus imamas, bet galėsite matyti, kada turėsite atlikti pirmąjį mokėjimą. Jei jau pasinaudojote bandomuoju laikotarpiu, bus nuskaičiuotas mokestis, o sąskaita faktūra bus išsiųsta Jūsų el. pašto adresu.

Taip, bet prieš tai turite atšaukti esamą planą. Pasibaigus dabartiniam abonementui, galėsite pasirinkti kitą registracijos tipą.

Mokėjimo būdą galite atnaujinti į savo piniginę įtraukdami naują kortelę arba debeto kortelę, leidžiančią atsiskaityti internetu, ir nustatydami ją kaip pirminę. Tokiu būdu abonementiniai mokesčiai bus nuskaičiuoti nuo naujos kortelės.

Taip, Jūsų mokėjimo būdas gali būti naudojamas keliems abonementams apmokėti keliuose automobiliuose.

Automobilio tinkamumas priklauso nuo kelių veiksnių, pvz., automobilio modelio, multimedijos įrenginio, paskyros, šalies ir įsigijimo datos.

Likus kelioms dienoms iki abonemento termino pabaigos, Jums bus išsiųstas priminimo el. laiškas, kuriame bus paraginta atnaujinti mokėjimo informaciją ir pratęsti abonementą. Jei norite nutraukti abonementą, turite jį atšaukti iki abonemento pabaigos datos.

Abonementą galima atšaukti nuėjus į MyToyota programėlėje esantį internetinių paslaugų centrą ir pasirinkus norimą atšaukti paslaugą. Iškilus bet kokiai programėlės problemai, klientas bet kuriuo metu gali tiesiogiai susisiekti su mumis ir paprašyti papildomos pagalbos.

Abonementus galima peržiūrėti programėlėje MyToyota nuėjus į skiltį Internetinių paslaugų centras.

Mokėjimai ir sąskaitos faktūros

Ne, mokėjimus už abonementą turite autorizuoti tik vieną kartą, atsiskaitydami. Po to mokėjimai bus nuskaičiuojami automatiškai.

Sąskaitas faktūras rasite savo el. laiške. Jei jos dingo, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite naujos kopijos.

Jei dingo sąskaitos faktūros, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite naujų kopijų. Visas sąskaitas faktūras taip pat rasite ir savo el. pašte.

Nepavykus atlikti mokėjimo, nedelsdami Jus informuosime ir kitą dieną atliksime antrą bandymą. Jei vis tiek nepavyks atlikti mokėjimo, paskutinį kartą bandysime tai padaryti dar kitą dieną. Jei šie bandymai bus nesėkmingi, abonementas bus automatiškai atšauktas, o Jūs gausite pranešimą apie atšaukimą.

Programėlė MyToyota praneš, kai baigsis dabartinės kortelės galiojimas. Prieš pasibaigiant pirminės kortelės galiojimui turėsite įtraukti naują kortelę, nes, to nepadarius, gali nepavykti sumokėti.

Kredito kortelės sąskaitos apmokėjimas yra Jūsų ir kortelės išdavėjo susitarimas. Kol mokėjimai bus autorizuojami, Jūsų abonementas liks aktyvus.

Dar kartą patikrinkite abonemento kainą ir sumą. Pastebėję bet kokių neatitikimų, kreipkitės į vietinį Toyota klientų aptarnavimo centrą.

Mokėjimus visada surenkame nustatytą dieną. Jei pastebėjote, kad Jums nebuvo  nuskaičiuotas mokestis, pirmiausia įsitikinkite, kad su Jūsų kortele nėra jokių problemų. Be to, patikrinkite, ar iš mūsų negavote mokėjimo sutrikimo el. laiško arba pranešimo. Jei iš Jūsų pusės nėra jokių problemų ir negavote jokio pranešimo iš mūsų, gali būti, kad mūsų sistemos vėluoja. Tokiu atveju netrukus bandysime nuskaityti dar kartą. Vis dėlto, jei mokėjimas nevyksta, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite išspręsti problemą.

Kreipkitės į vietinę klientų aptarnavimo tarnybą.

Taip, jei Jums bus grąžinti pinigai, gausite sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodyta atitinkama informacija.

Taip, po kiekvieno sandorio el. pašto adresu, susietu su Jūsų MyToyota paskyra, bus išsiųsta sąskaita faktūra.

Tai priklauso nuo Jūsų registracijos pasirinkimo. Daugiau informacijos rasite abonemento DUK.

Pinigų grąžinimai

Atkreipkite dėmesį į toliau nurodytus dalykus, susijusius su mūsų registracijos ir pinigų grąžinimo taisyklėmis.

 

  • Atšaukus mėnesinę registraciją, pinigai negrąžinami. Vis dėlto, pasibaigus terminui, abonementas nebus automatiškai pratęstas.
  • Metinės arba 4 metų registracijos atveju turėsite teisę į proporcingą kompensaciją, skaičiuojamą mėnesiais.
  • Neatsižvelgiant į registracijos tipą, Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai, jei atšauksite per 14 dienų nuo registracijos (ir nebūsite bandę produkto anksčiau).
  • Pinigus per 14 dienų laikotarpį galima grąžinti tik vieną kartą. Daugiau informacijos rasite mūsų Naudojimo sąlygose.

Pinigai grąžinami proporcingai.

 

  • Metinio abonemento pavyzdys.

Bandomasis laikotarpis aktyvuotas sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas vasario 10 d., o atšaukta iki gegužės 30 d. Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 3 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 4 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 8 mėnesius.

 

  • 4 metų abonemento pavyzdys.

Bandomasis laikotarpis aktyvuotas 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas 2024 m. vasario 10 d., o atšaukta 2025 m. gegužės 30 d.  Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 15 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 16 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 32 mėnesius.

Ne. Pagal Europos reglamentus (kovos su pinigų plovimu įstatymus) pinigus galima grąžinti tik į tą pačią kortelę, kurią naudojote pradiniam mokėjimui atlikti. Visada išsiųsime prašymą grąžinti pinigus į pradinę kortelę. Jei kortelė užblokuota, pasibaigė jos galiojimo laikas arba ji pasikeitė, kortelės išdavėjas turėtų galėti grąžinti Jums pinigus, išduodamas naują kortelę arba pervesdamas juos tiesiai į Jūsų banko sąskaitą. Toyota šiame procese nedalyvauja. Išimtiniais atvejais, kai grąžinti pinigų nepavyksta, kortelę išdavęs bankas apie tai praneš mums, o Toyota susisieks su Jumis ir paprašys pateikti daugiau informacijos, kad būtų galima grąžinti pinigus.

Gali užtrukti iki savaitės, kol grąžinamos lėšos pasirodys Jūsų kredito kortelės išraše arba banko sąskaitoje. Jei po šio laiko negausite pinigų grąžinimo, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Dar kartą peržvelkite Naudojimo sąlygas. Jei galite patvirtinti, kad įsivėlė klaida, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Gausite sąskaitą faktūrą, kur bus pateikta išsami informacija apie grąžinamas sumas

Taip. Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai. 

 

14 dienų atsisakymo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo abonemento aktyvavimo dienos, o ne nuo pirmojo mokėjimo. 

 

Tai taikoma tik tada, kai negalite pasinaudoti 1 mėnesio bandomuoju laikotarpiu ir turite mokėti nuo pirmos dienos. Atminkite: 14 dienų grąžinamąją išmoką galite gauti tik vieną kartą.

Jei turite teisę į pinigų grąžinimą, automatiškai apskaičiuosime sumą pagal Jūsų naudojimą ir išsiųsime sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodyta bendra grąžinama suma ir kada gausite lėšas.

Kai atšauksite savo abonementą, nedelsdami pateiksime užklausą grąžinti Jums pinigus. Tačiau dėl kortelės išdavėjo arba banko atliekamo proceso gali prireikti kelių dienų, kol suma pasirodys Jūsų kredito kortelės arba sąskaitos išrašuose. Jei negausite jos maždaug per savaitę, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Ne. Mūsų grąžinimo politikoje, pateiktoje Naudojimo sąlygose, nurodyta, kad Jums bus grąžinta visa grąžintina suma (įskaitant mokesčius ir (arba) rinkliavas).

Saugumas ir privatumas

Kai MyToyota programėlėje įtraukiate naują mokėjimo būdą, informacija tiesiogiai perduodama mūsų partneriui, kuris laikosi Mokėjimo kortelių rinkos duomenų saugumo standarto (PCI DSS). Jis bus atsakingas už saugų Jūsų duomenų saugojimą. Po įrašymo galėsite peržiūrėti tik tam tikrus mokėjimo būdo duomenis, pvz., paskutinius keturis skaitmenis. Toyota sistemos ir darbuotojai (agentai) neturi prieigos prie visos mokėjimo būdo informacijos ir negali jos perskaityti.

Taip, visi Jūsų asmens duomenys saugomi ir tvarkomi laikantis galiojančių privatumo įstatymų.

Mūsų duomenų bazės yra užšifruotos ir saugios. Visose mūsų sistemose numatyti prieigos kontrolės mechanizmai, užtikrinantys Jūsų duomenų apsaugą. Be to, duomenų perdavimas tarp mūsų sistemų yra šifruojamas, kad būtų užtikrintas papildomas saugumo lygis. 

 

Su mokėjimais susijusius duomenis tvarkome pagal Mokėjimo kortelių rinkos duomenų saugumo standartą. Tai – gairių rinkinys, skirtas kortelių turėtojų informacijai apsaugoti. 

 

Asmens duomenims taikome ES Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR) nustatytus saugumo principus, kad apsaugotume Jūsų asmens informaciją ir užtikrintume Jūsų privatumą.

Taip. Tvarkydama finansinę informaciją Toyota laikosi griežtų PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) atitikties taisyklių.

Mokėjimo informaciją saugiai laiko PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus atitinkantis mūsų partneris Pay-D GmbH. Sandoriai apdoroti jis pasitelkia pagalbinius duomenų tvarkytojus. Jokie kiti partneriai neturi prieigos prie Jūsų finansinės informacijos. Daugiau informacijos rasite mūsų Privatumo pranešime.

Pranešimai

Prieš automatinį metinio arba 4 metų abonemento pratęsimą el. paštu gausite pranešimą.

Kai kuriuos pranešimus galima tinkinti, tuo tarpu kiti yra privalomi (pvz., pranešimai apie nesėkmingus mokėjimus). Paspaudimo pranešimus galima bet kada išjungti telefono nuostatose.

Taip, nesėkmingų mokėjimų atveju gausite pranešimus programėlėje ir el. paštu.

Ne. Šiuo metu nėra galimybės išjungti pranešimus. Vis dėlto ateityje ši funkcija gali būti įtraukta.

Visų tipų, atsižvelgiant į pranešimo rūšį ir svarbą.

Suderinamumas ir įrenginiai

Reikalavimai įrenginiui yra tokie patys kaip ir programėlės.

Šiuo metu nėra galimybės perkelti abonemento iš vieno automobilio į kitą. Pirmiausia turite pašalinti aktyvų automobilio abonementą. Tai papildomai panaikins visus susijusius abonementus. Pašalinę galėsite įtraukti naują automobilį ir aktyvuoti jam naują abonementą.

Tiesiog prisijunkite naujuoju telefonu prie Toyota paskyros. Tada galėsite įprastai matyti ir tvarkyti esamus abonementus.

Jei nuspręsite atšaukti mokamą abonementą, bus nustatyta paslaugos deaktyvavimo data (atsižvelgiant į abonemento paketą). Atsižvelgiant į užsisakytą paketą ir atšaukimo laiką, Jums taip pat gali būti grąžinta pinigų. Daugiau informacijos rasite Naudojimo sąlygose.

Kai automobilis bus pašalintas iš programėlės, visi abonementai, įskaitant mokamus, bus atšaukti.

Trikčių šalinimas

Taip. Peržvelkite iš įgaliotojo atstovo gautą informaciją. Ten turėtų būti pateikti Jūsų vietinio klientų aptarnavimo centro kanalai.

Tam yra daug galimų priežasčių. Pirmiausia rekomenduojame patikrinti, ar Jūsų turima kortelė yra galiojanti ir ar joje yra pakankamai lėšų. Jei klaida išlieka, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Gali būti įvairių priežasčių, dėl kurių kyla paslaugų teikimo problemų. Gali būti, kad vėluojama aktyvuoti abonementą; paslauga, kurią bandote pasiekti, gali būti laikinai nepasiekiama arba gali būti vykdoma jos techninė priežiūra. Jei kyla kokių nors problemų, rekomenduojame susisiekti su vietiniu klientų aptarnavimo centru.

Nuotolinės paslaugos gali neveikti dėl įvairių priežasčių. Toliau išvardysime pasitaikančias dažniausiai.

 

  • Galbūt Jūsų automobilis yra nesuderinamas su kai kuriomis arba visomis nuotolinėmis paslaugomis. Norėdami tai sužinoti, kreipkitės į savo įgaliotąjį atstovą.
  • Galbūt neužsisakėte nuotolinių paslaugų.
  • Jei automobiliu nesinaudojote ilgiau nei 9 dienas, siekiant taupyti akumuliatoriaus energiją automobilis gali būti perjungtas į ramybės režimą.
    Įlipkite į savo automobilį ir užveskite variklį.
  • Užtikrinkite, kad būtų patenkintos visos išankstinės sąlygos: uždarytos visos durelės, uždarytas priekinis dangtis, o išmanusis raktelis – ne automobilyje.
  • Turite įkraunamąjį hibridinį automobilį arba elektromobilį, bet nepavyksta naudotis nuotolinės klimato kontrolės funkcija? Galbūt Jūsų elektromobilio baterijos įkrovos lygis nesiekia 30 % arba 20 % (priklausomai nuo modelio). Tokiu atveju reikia įkrauti bateriją.
  • Turite įkraunamąjį hibridinį automobilį, bet nepavyksta naudotis nuotolinės klimato kontrolės funkcija? Kai lauko temperatūra yra žemesnė nei -10 °C, nuotolinė klimato kontrolė neveikia.

Kadangi tęsiate esamą paslaugą, Jums liks tiek pat laiko, kiek ir senojoje programėlėje. Pavyzdžiui, jei senojoje programėlėje Jūsų paslauga buvo aktyvi vienerius metus, o šia paslauga galėsite naudotis dar penkerius metus, naujojoje programėlėje galėsite naudotis tais pačiais penkeriais metais.

Internetinėmis paslaugomis ir internetine navigacija galima naudotis šešerius metus nuo pradinio aktyvavimo.

Norėdami aktyvuoti paslaugas, atlikite tolesnius veiksmus. 

  1. Pavažiuokite automobiliu keletą kartų, kurių kiekvienas trunka 20 minučių. 
  2. Automobilio multimedijos ekrane išjunkite privatumo režimą. 
  3. Automobilis turi būti gero mobiliojo ryšio aprėpties zonoje. 

 

Atminkite: aktyvavimas kartais gali užtrukti iki 24 valandų.

Ne, galite naudoti esamą prisijungimo vardą ir slaptažodį, kurie buvo naudojami prisijungti prie ankstesnės programėlės.

Taip, aktyvavus internetines paslaugas bus matoma tos pačios paskyros kelionių istorija.

Taip, aktyvavus internetines paslaugas bus matoma tos pačios paskyros priežiūros istorija. 

Susisiekite su įgaliotuoju atstovu arba peržvelkite informaciją vietinėje Toyota svetainėje.

Norėdami naudotis internetinėmis paslaugomis, užregistruokite paskyrą, įtraukite savo automobilį į programėlę, pasirinkite paslaugas, kurias norite aktyvuoti, ir sutikite su naudojimo sąlygomis.

Šiuo metu diegiame naująją MyToyota programėlę, tad laikui bėgant ji bus pritaikyta visiems mūsų asortimento modeliams. Jums bus pranešta, kai naujoji MyToyota programėlė bus pasiekiama Jūsų automobiliui.

Šiuo metu diegiame naująją MyToyota programėlę, tad laikui bėgant ji bus pritaikyta visiems mūsų asortimento modeliams. Jums bus pranešta, kai naujoji MyToyota programėlė bus pasiekiama Jūsų automobiliui. Jei gavote pranešimą ir naujojoje programėlėje vis tiek negalite įtraukti automobilio į paskyrą, kreipkitės į savo įgaliotąjį atstovą arba susisiekite su mumis per programėlės techninės pagalbos skiltį.

Taip, dabar galite naudoti MyToyota programėlę savo užsakytiems automobiliams sekti. 

Kai automobilis įtraukiamas į paskyrą, su juo nebegalima naudoti senosios MyToyota programėlės versijos. Vis dėlto, jei turite daugiau nei 1 Toyota automobilį, galite ir toliau naudoti senąją programėlę su modeliais, kurie dar neperkelti į naująją programėlės versiją.

Šiuo metu diegiame naująją MyToyota programėlę, tad laikui bėgant ji bus pritaikyta visiems mūsų asortimento modeliams. Jei gavote pranešimą apie vieno ar visų savo automobilių perkėlimą, galite juos įtraukti į naująją programėlę. Priešingu atveju su į naująją programėlę neperkeltu savo automobiliu ir toliau naudosite dabartinę programėlę.

Kažkada senoji Toyota programėlė nustos veikti. Kad galėtumėte toliau naudotis internetinėmis paslaugomis, rekomenduojame pereiti prie naujosios MyToyota programėlės. Siekdami išvengti paslaugų teikimo pertrūkių, padarykite tai Jums patogiu metu.

Pereiti prie naujosios MyToyota programėlės greita ir paprasta. Rasite visas puikias paslaugas, prie kurių esate įpratę, o ateityje jų bus ir dar daugiau. 

Naudojimo sąlygų tekstas naujojoje MyToyota programėlėje buvo šiek tiek atnaujintas, todėl maloniai prašome dar kartą su juo sutikti. Jūsų abonemento naudojimo trukmė susieta su garantiniu laikotarpiu, todėl šis perkėlimo procesas tam įtakos neturi.

Šiuo metu diegiame naująją MyToyota programėlę, tad laikui bėgant ji bus pasiekiama visiems klientų modeliams visose valstybėse. Jei dar negavote pranešimo, bet norite pereiti prie naujosios MyToyota programėlės jau dabar, galite ją atsisiųsti iš programėlių parduotuvės ir pradėti naudotis naująja programėle.

Naujoji MyToyota programėlė kol kas nedera su Proace elektriniais modeliais. Šiuo metu diegiame naująją MyToyota programėlę, tad laikui bėgant ji bus pritaikyta visiems mūsų asortimento modeliams. Jums bus pranešta, kai naujoji MyToyota programėlė bus pasiekiama Jūsų automobiliui.