Toyota informacija apie atšaukimą

Kaip patikrinti, ar jūsų Toyota priskiriama atšaukiamiems automobiliams?


Toyota gamina automobilius pagal aukščiausius standartus ir jų eksploatavimo metu taiko įvairius techninės būklės kontrolės metodus. Automobiliai naudojami nevienodomis sąlygomis, todėl kartais mes gauname pranešimų, kad tam tikras automobilio komponentas ar aspektas neatitinka griežtų gamyklos standartų.

Tokiais atvejais tam tikru laikotarpiu pagamintų ar atitinkamą komponentą turinčių automobilių savininkai yra kviečiami atvykti į įgaliotą atstovybę dėl jų automobilių dalies pakeitimo ar galimos problemos pašalinimo. Smulkesnis remontas, dėl kurio turi būti atšauktas automobilis, atliekamas kartu su reguliarios techninės priežiūros darbais. Klientui visuomet pranešama apie tokio pobūdžio remontą.

/

Klientų aptarnavimo tvarka?
Kiekvienoje šalyje su klientais susisieks nacionaliniai platintojai.  Šiame puslapyje galėsite pasitikrinti, ar Jūsų automobilis įtrauktas į šią atšaukimo kampaniją.
Jei iškiltų klausimų, kreipkitės į savo šalies platintoją arba susisiekite su artimiausia Toyota atstovybe.

Jei su Jumis buvo susisiekta dėl Jūsų Toyota automobilio atšaukimo arba turite pagrindo manyti, jog Jūsų automobilis turi būti įtrauktas į šią atšaukimo kampaniją, galite greitai susirasti daugiau informacijos naudodamiesi toliau pateikta mūsų trijų etapų įtraukimo į atšaukimo kampaniją patikros programa.

/

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl reikia atgabenti savo automobilį į įgaliotą atstovybę atšaukimo kampanijos metu?

Defektas, dėl kurio skelbiama atšaukimo kampanija, pašalinamas automobilį atgabenus į įgaliotą atstovybę: tai Toyota, kaip automobilių gamintojos, organizuojama oficiali kampanija, todėl visi oficialūs remonto darbai gali būti atlikti tik įgaliotose atstovybėse. Pašalinti defektą pagal remonto instrukcijas ir panaikinti atšaukimo indikatorių galima tik vienu būdu – apsilankius įgaliotoje atstovybėje. Be to, už visus įgaliotoje atstovybėje atliekamus tokio pobūdžio remonto darbus mūsų klientams nieko nereikia mokėti.

Ar klientams reikia mokėti už defektų pašalinimą atšaukimo kampanijos metu?

Ne, klientams nieko nereikia mokėti įgaliotoms atstovybėms už atšauktų automobilių defektų pašalinimą.

Kas nutiktų, jei neatvykčiau į įgaliotą atstovybę dėl defekto pašalinimo?

Atšaukiami pavojų keliantį defektą turintys automobiliai. Tai reiškia, jog sutapus kelioms nelaimingoms aplinkybėms gali sugesti pažeista dalis ir iškilti pavojus vairuotojo bei keleivių saugumui. Blogiausiu atveju tai gali baigtis avarija. Todėl Toyota svetainėje visuomet pasitikrinkite, ar Jūsų Toyota automobilio VIN numeris nėra įtrauktas į atšaukimo kampaniją. Paaiškėjus, kad jis įtrauktas, pasirūpinkite, kad būtų pašalintas aptiktas defektas. Už šiuos darbus klientams nieko nereikia mokėti.

Ar visi atšaukti automobiliai turi defektą?

Automobiliai atšaukiami gamintojui nustačius, jog per tam tikrą laikotarpį pagaminti modeliai turi arba gali turėti defektą, dėl kurio turi būti atliktas remontas arba pakeista atitinkama dalis. Kartais nustatoma, kad visuose atšauktuose automobiliuose yra dalis, kurią reikia pakeisti. Kitais atvejais automobiliai atšaukiami dėl patikros, po kurios gali paaiškėti, kad automobilis yra geros būklės ir nereikia keisti jokių dalių ar atlikti papildomo remonto. Tačiau norint iki galo įsitikinti, kad automobilis yra nepriekaištingos būklės, būtina apsilankyti įgaliotoje atstovybėje, kurioje dirbantys technikos specialistai nemokamai atliks patikrą ir būtiną remontą.

Ar atšaukimas reiškia, kad automobilis kelia pavojų gyvybei?

Problema nebūtinai gali pasireikšti kasdienio automobilio naudojimo metu – vairuotojas gali jos nejusti. Šie defektai nepavojingi ir nekelia grėsmės gyvybei, kitaip tariant, tiesioginio pavojaus nėra. Tačiau sutapus kelioms nelaimingoms aplinkybėms, defektuota dalis gali sugesti, sukeldama pavojų vairuotojo saugumui.

Kiek trunka atšaukimo kampanijos metu atliekami remonto darbai?

Atšaukimo kampanijos metu remontas atliekamas pagal gamyklos parengtas remonto instrukcijas. Jis gali užtrukti nuo 10 minučių iki 5 valandų – tai priklauso nuo konkrečios dalies, taip pat nuo remonto pobūdžio. Jei Toyota svetainėje patikrinus savo automobilio VIN numerį paaiškėja, kad jis yra įtrauktas į atšaukimo kampaniją, kreipkitės į artimiausią atstovybę dėl išsamesnės informacijos. Atkreipiame dėmesį, jog atšaukimo kampanijos metu remontas įgaliotose atstovybėse Toyota klientams atliekamas nemokamai. Be to, įgaliotoje atstovybėje remontas atliekamas laikantis gamyklos pateiktų remonto instrukcijų.

Ką daryti, jeigu sistema neaptinka mano automobilio VIN numerio?

Toyota atšaukimo sistema atpažįsta Europos ir Rusijos rinkoms skirtų automobilių VIN numerius. Įsitikinkite, jog teisingai įrašėte savo automobilio VIN numerį. Jeigu numeris vis dėlto nėra atpažįstamas, susisiekite su artimiausia Toyota atstovybe ir sužinokite, ar Jūsų automobilis dalyvauja atšaukimo kampanijoje.

Žiūrėkite daugiau

Toyota savininko sritis Toyota savininko sritis Registruokitės Mano Toyota portale, tikrinkite žemėlapių naujinius bei atsisiųskite savininko vadovą. Toyota garantija Toyota garantija Mūsų automobiliai pagaminti pagal išskirtinius kokybės standartus, tačiau norėdami, kad jų savininkai jaustųsi visiškai ramūs sėdėdami už vairo, siūlome 3 metų gamyklinę garantiją mechaniniams komponentams (išskyrus nusidėvinčias dalis) ir 12 metų garantiją nuo korozijos (negalioja komerciniams automobiliams). Toyota kolekcija Toyota kolekcija Nepaisant to, ar išvykstate trumpam, ar susiruošėte atostogauti, mūsų naujojoje prekių kolekcijoje rasite dovanų kiekvienam. Toyota Baltijos šalių serviso konsultantų profesinio meistriškumo varžybų laimėjimas atiteko Latvijai Toyota Baltijos šalių serviso konsultantų profesinio meistriškumo varžybų laimėjimas atiteko Latvijai Vakar Talino Dainų slėnyje Toyota surengė 14-ąsias Baltijos šalių profesinio meistriškumo varžybas, kurių dėmesio centre šį kartą buvo serviso konsultantų aptarnavimo gebėjimai. Geriausiu Baltijos šalyse tapo Latvijos atstovybės Amserv Motors serviso konsultantas Kristaps Narubins.
Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate: