Toyota Eurocare

Techninė pagalba kelyje ištisą parą, be išeiginių

Mūsų ekspertai suprojektavo jūsų Toyota automobilį siekdami maksimalaus patikimumo ir patvarumo. Vis dėlto gali pasitaikyti netikėtumų, tarp kurių vertėtų paminėti blogą orą ir prastus kelius. Todėl siūlome Toyota techninę pagalbą kelyje, kuri veikia ištisą parą, be išeiginių.

Toyota nemokama techninė pagalba kelyje Toyota transporto priemonėms teikiama iki 10 metų (jei transporto priemonės reguliariai atvyksta į autoservisą patikrai).*

Techninė pagalba kelyje Toyota Eurocare – tai mūsų klientų pasitenkinimo didinimo programos dalis. Pagal ją siekiame užtikrinti sklandų vairavimą ištisą parą, 365 paras per metus. Siūlome iki 10 metų trukmės ištisą parą (be išeiginių) teikiamą Toyota techninę pagalbą kelyje. Sistema veikia visose Baltijos jūros regiono valstybėse ir daugiau nei 30 Europos valstybių. Visapusiškos techninės pagalbos kelyje galiojimas pratęsiamas dar metams, kai atvykstate su savo Toyota transporto priemone pas įgaliotąjį atstovą reguliariai priežiūrai atlikti. Net ir pasibaigus garantijai. Pasiūlymas galios, kol jūsų transporto priemonei sukaks 10 metų. Nėra jokių ridos apribojimų. Techninė pagalba kelyje teikiama ir namie, ir kelyje, nuvelkant transporto priemonę į autoservisą.

* Galioja visiems naujiems Toyota modeliams, įsigytiems nuo 2020-01-01.

Jei esate Lietuvoje, skambinkite: 88 007 4442*
Jei esate užsienyje, skambinkite: +370 52 39 5002*
* Pokalbiui taikomi vietos pokalbių tarifai.

Toyota Eurocare pagalba kelyje:

- Mechaniniai gedimai
- Avarija
- Pasibaigę degalai
- Išsikrovęs akumuliatorius
- Nuleista padanga
- Dingę arba automobilio viduje likę rakteliai

Penki trumpi patarimai skambinant Toyota Eurocare:

Jūsų asmeniniai duomenys: Jūsų vardas ir pavardė, telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti, keleivių skaičius ir pan.
Jūsų transporto priemonės duomenys: Registracijos numeris ir/arba transporto priemonės identifikacijos numeris, modelis, spalva.
Problemos apibūdinimas: Kas nutiko, apibūdinkite esamą situaciją.
Transporto priemonės ir keleivių buvimo vieta: Kur esate jūs, kiti keleiviai ir automobilis. Naudinga informacija: kelio numeris, kelintas kilometras, artimiausio kaimo/miesto pavadinimas ir pan.
Įvykus transporto priemonės vagystei: Įvykus transporto priemonės vagystei, prieš prašant pagalbos apie vagystę būtina pranešti vietinėms įstaigoms.

Siūlomos paslaugos sustojus kelyje
Namuose +50 km Užsienyje
Sutvarkyto automobilio atsiėmimas
Pagalbos suteikimas
Vilkimas
Viešbutis
Automobilio nuoma
Kelionės tęsimas
Patarimai ir pranešimai
Vairuotojo paslauga
Transporto priemonės grąžinimas

Žiūrėkite daugiau

Toyota savininko sritis Toyota savininko sritis Registruokitės Mano Toyota portale, tikrinkite žemėlapių naujinius bei atsisiųskite savininko vadovą. Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalių ir Toyota originalių atsarginių dalių skirtumai Neoriginalios atsarginės dalys gali vienodai atrodyti ir puikiai tikti, kaip ir originalios, tačiau negali prilygti joms savo kokybe. Dėl prastos konstrukcijos ir nekokybiškų medžiagų jos neatitinka reikalaujamų standartų. Mes esame įsipareigoję rūpintis Jūsų saugumu ir užtikrinti nepriekaištingą Jūsų automobilio veikimą, todėl rekomenduojame visuomet naudotis Toyota atstovybės paslaugomis ir rinktis originalias Toyota atsargines dalis. Toyota informacija apie atšaukimą Toyota informacija apie atšaukimą Toyota gamina automobilius pagal aukščiausius standartus ir jų eksploatavimo metu taiko įvairius techninės būklės kontrolės metodus. Automobiliai naudojami nevienodomis sąlygomis, todėl kartais mes gauname pranešimų, kad tam tikras automobilio komponentas ar aspektas neatitinka griežtų gamyklos standartų. Šiame puslapyje galėsite pasitikrinti, ar Jūsų automobilis įtrauktas į šią atšaukimo kampaniją. Toyota Baltijos šalių serviso konsultantų profesinio meistriškumo varžybų laimėjimas atiteko Latvijai Toyota Baltijos šalių serviso konsultantų profesinio meistriškumo varžybų laimėjimas atiteko Latvijai Vakar Talino Dainų slėnyje Toyota surengė 14-ąsias Baltijos šalių profesinio meistriškumo varžybas, kurių dėmesio centre šį kartą buvo serviso konsultantų aptarnavimo gebėjimai. Geriausiu Baltijos šalyse tapo Latvijos atstovybės Amserv Motors serviso konsultantas Kristaps Narubins.
Mes naudojate svetainės slapukus

Slapukai naudojami siekiant užtikrinti geriausią mūsų svetainės naršymo patirtį, teikti trečiųjų šalių paslaugas bei priemones, padėti mums suprasti bei pagerinti svetainės veikimą, taip pat – reklamos tikslais.

Rekomenduojame sutikti su visais slapukais. Jei nesutinkate, galite lengvai pakeisti nuostatas, paspausdami toliau esančią slapukų nuostatų parinktį. Visą informaciją rasite mūsų slapukų politikoje.