Antrosios kartos Mirai

Ilgesnis nuvažiuojamas atstumas, geresnės charakteristikos ir jokios aplinkos taršos

Pirmąjį vandeniliu varomą Mirai sedaną Toyota pristatė 2014 m., o dabar įmonė yra pasirengusi pakelti savo visiškai aplinkos neteršiančią kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) technologiją į naujas aukštumas – 2019 m. Tokijo automobilių parodoje pristatė antrosios kartos koncepcinį Mirai automobilį.

/

Naujasis Mirai yra daug daugiau nei ekomobilis ir praplečia vandenilio energijos panaudojimo ribas, kartu parodydamas Toyota kuro elementų technologijos (FECV) potencialą – šiuo automobiliu nuvažiuojama 30 proc. toliau, jis pasižymi geresnėmis važiavimo charakteristikomis ir įsibėgėjimu. Tai žvilgsnis į Toyota švaraus judėjimo viziją bei ateities visuomenę, kuri naudoja vandenilį.

MIRAI ISTORIJA

Dabartinis Mirai automobilis padėjo pasauliui suprasti, kaip galima sukurti ateities vandenilio visuomenę. Pasaulyje buvo parduota apie 10 000 vienetų – tai techniškai ištobulintas ir praktiškas automobilis, nuvažiuojantis apie 500 km, turintis lengvai pripildomą degalų baką ir visai neteršiantis aplinkos, nes išskiria tik gryną vandenį.

/
KITAS ETAPAS

Tokijuje atskleista koncepcija parodė pažangą tobulinant vandenilio energiją, techninius sprendimus, dinamines charakteristikas ir kuriant patrauklų dizainą. Naujasis Mirai įrodo, kad FCEV technologija nėra kliūtis sukurti smagų vairuoti ir dailiai atrodantį automobilį, o prekybą planuojama pradėti 2020 m.

DIDESNIS EFEKTYVUMAS

Toyota siekė padidinti Mirai nuvažiuojamą atstumą 30 proc., patobulindama kuro elementų sistemą ir padidindama vandenilio baką. Tačiau kūrėjų ambicijos neapsiribojo vien šiuo skaičiumi.

Mes išsikėlėme tikslą sukurti automobilį, kuriuo visuomet būtų smagu keliauti, kuris išsiskirtų emocionaliu ir patraukliu dizainu, būtų dinamiškas, greitai reaguotų ir leistų vairuotojui visuomet šypsotis. Noriu, kad pirkėjai sakytų, jog Mirai pasirinko ne dėl to, kad jis vandenilinis, bet dėl išvaizdos ir važiavimo savybių – tiesiog sutapo, jog jis varomas kuro elementais (FCEV).

Yoshikazu Tanaka, vyriausiasis naujojo Mirai inžinierius

/
DIZAINAS

Naujoje modulinėje platformoje su galiniais varančiaisiais ratais yra penkios sėdynės vietoje buvusių keturių, o labiausiai automobilis akį traukia savo žemumu, elegantiškomis proporcijomis, aptakiu ištemptu kėbulu ir dideliais 20 colių ratais, kurie sukuria galią spinduliuojančią ir išskirtinę išvaizdą. Demonstracinis automobilis taip pat išsiskiria specialiai sukurta nauja daugiasluoksne mėlyna dažų danga, suteikiančia išskirtinį spalvos ryškumą ir gilumą. Paprastas ir modernus salonas leidžia jaustis patogiai bei mėgautis automobiliu. Vairuotojams taip pat patiks 12,3 colio centrinis ekranas ir prietaisų skydelis.

CHARAKTERISTIKOS

Naujoji modulinė platforma su galiniais varančiaisiais ratais ne tik puikiai pritaikyta naujojo Mirai pažangiam vandenilio kuro elementų galios agregatui, tačiau išsiskiria ir kitais privalumais – kėbulas tapo dar standesnis, o tai atitinkamai lemia didesnį manevringumą, greitesnę reakciją, žemesnį svorio centrą ir geresnį valdymą. Dėl patobulintos kuro elementų sistemos naujasis Mirai sklandžiai pajuda iš vietos ir leidžia mėgautis elegantišku vairavimu. Automobilį lengva valdyti važiuojant vingiuotais keliais, o greitkeliuose galima nuvažiuoti ilgesnį atstumą ir jaučiamas galios pojūtis, važiuojant bet kokiu greičiu.

Naujo demonstracinio Mirai modelio pagrindinės techninės charakteristikos
Bendras ilgis (mm)4975
Bendras plotis (mm)1885
Bendras aukštis (mm)1470
Važiuoklės bazė (mm)2920
Pavaros sistemaGaliniai varomieji ratai
Vietų skaičius5
Nuvažiuojamas atstumasApie 30 proc. didesnis nei dabartinio modelio

Žiūrėkite daugiau

Toyota stendas 2016 m. Ženevos automobilių parodoje Toyota stendas 2016 m. Ženevos automobilių parodoje Sužinokite, kokius geresnės ateities sprendimus šių metų Ženevos automobilių parodoje pristato Toyota bendrovė. Taip pat susipažinkite su visų dėmesį kaustančiu eksponatu – naujuoju Toyota C-HR! Frankfurto automobilių paroda Frankfurto automobilių paroda Frankfurto automobilių paroda – vienas prestižiškiausių pasaulinio masto renginių. Tai puiki vieta pristatyti savo naujus ir įdomius pasiekimus. 2015 m. Frankfurto parodai Toyota yra parengusi daug išskirtinių, jūsų dėmesio vertų naujienų. Toyota Mirai Toyota Mirai Mirai ženklina naujo automobilių amžiaus pradžią. Vandenilis – svarbus ateities energijos šaltinis. Naudodamas vandenilį elektros energijai gaminti, Mirai neteršia aplinkos ir, kaip bet kuris kitas automobilis, yra patogus bei malonus vairuoti. Ženevos automobilių parodos centre – Toyota automobiliai Ženevos automobilių parodos centre – Toyota automobiliai 85-ojoje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje Toyota gerbėjams pristatome turtingą ekspoziciją: čia galima išvysti mūsų naujus debiutuojančius modelius, naujoviškas technologijas, lenktyninius automobilius ir net novatorišką automobilį, kuris išskiria tik vandenį!
Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate: