Ateities vizija

Žvilgsnis į naująjį Toyota koncepcinį modelį C-HR

Frankfurto automobilių paroda – vienas prestižiškiausių pasaulinio masto renginių. Tai puiki vieta automobilių gamintojams pristatyti savo naujus ir įdomius pasiekimus. 2015 m. Frankfurto parodoje mes atkreipėme visų dėmesį nauja pernai dienos šviesą išvydusio koncepcinio modelio C-HR versija.


Aiškesnis būsimo modelio vaizdas

/

Toyota C-HR koncepcija, kaip ir 1994 m. pasirodęs RAV4, kuris į visureigių rinką įpūtė naujų vėjų, perteikia unikalų Toyota požiūrį į kompaktiškų crossover segmentą.

Antroji koncepcinio C-HR modelio versija, iš savo pirmtako perėmusi tą patį į aktyviai gyvenančius miestiečius orientuotą dizainą su išraiškingų deimanto formų stilistika bei tvirtą stotą, pasirodo su 5 durelėmis, nauja pilka metallic danga ir labiau gamybai pritaikyta priekinės bei galinės kėbulo dalių konstrukcija ir žibintais. C-HR ne tik įspūdingai atrodo, bet ir leidžia susidaryti aiškesnį vaizdą, koks turėtų būti naujasis modelis.

Po jo kupė siluetu slepiasi nauja platforma, pritaikyta siekiant užtikrinti modernų valdymą ir manevringumą, kurių pageidauja pirkėjai. Kompaktiškas 4350 mm ilgio, 1850 mm pločio ir 1500 mm aukščio crossover su žemesniu svorio centru ir tvirtesne konstrukcija žada įkvepiančią vairavimo patirtį.

/
/

C-HR koncepcinis modelis, kaip ir Prius, tapęs nuolat besiplečiančio Toyota hibridinių modelių asortimento simboliu, yra varomas mūsų unikalios hibridinės sistemos. Novatoriškas galios agregatas idealiai tinka naujoviškai koncepcinei versijai. Jis užtikrina puikias važiavimo savybes, mažiausias klasėje kuro sąnaudas ir taršos rodiklius.

Nauja dizaino tema

Ši nauja koncepcinė versija papildo segmentą nauja išraiškinga deimanto formų stilistika. Ji išsiskiria daugybe patrauklių skulptūrinių detalių, primenančių brangakmeniui būdingus preciziškai išpjautus briaunotus paviršius.

/

Žvelgiant iš viršaus žemyn, galima pastebėti, jog smailėjantys C-HR kampai ne tik vizualiai sumažina kėbulo masyvumą, bet ir išryškina efektingas priekinių bei galinių ratų arkas ir plačią bei tvirtą automobilio stovėseną žiūrint bet kokiu rakursu.

Grakščios viršutinės grotelės virš tvirto centrinio bamperio profilio darniai įsilieja į priekinės dalies kraštus, sudarydamos išskleistų sparnų formą. Sparnuose įrengti kompleksiniai priekiniai žibintai, kuriuose integruoti unikalūs dieniniai žibintai (DRL) su pažangia technologija, sukuriančia trimatį efektą.

Aptakios formos ir tvirtas stotas

Žiūrint iš šono, briaunota apatinė kėbulo dalis, tvirtos ratų arkos ir kampuoti galiniai kėbulo „pečiai“ sudaro patrauklų kontrastą su aptakiu kabinos profiliu, kurį išryškina platūs ištisiniai šoninių langų ilginamieji elementai.

/


Tai sukuria „plaukiojančio“ stogo, kuris gale pereina į aptaką, siluetą. Šį įspūdį sustiprina į galą smailėjantys C statramsčiai, kurie iš abiejų pusių apsupa galinį langą. Stogas su kiaurymių raštu sukuria dinamišką šviesos žaismą koncepcinio C-HR modelio viduje.

Žiūrint į šio automobilio galinę dalį, smailėjantis langas ir unikalūs aviacijos įkvėpti tarsi plūduriuojantys galiniai žibintai dar labiau išryškina plačius crossover kėbulo „pečius“ ir tvirtą stovėseną.

/


Nauja koncepcinio modelio išvaizda sukurta bendradarbiaujant pasauliniams dizaino centrams. Ji įkūnija naują dizaino koncepciją ir pristato mūsų ateities automobilių dizaino tendencijas.

Visų koncepcinių automobilių dizaino tikslas – įvertinti publikos reakciją į naują stilių ir dizaino tendencijas. Todėl mes tikimės, jog įspūdinga išvaizda, manevringumu, dinamika bei pažangia pavaros sistema išsiskiriantis kompaktiškas Toyota crossover modelis, toks kaip C-HR, taps realiu pasirinkimo variantu aktyviems miestiečiams.

Daugiau apie Toyota

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.