Gimęs WRC trasoje

Naujasis GR Yaris – tai ne šiaip karštasis hečbekas


Tai – grynakraujis lenktyninis automobilis – Pasaulio ralio čempionato vaikas. Jį kūrė ne amžinai besiginčijančių vadybininkų komitetas, o žmonės, kuriuos vienija aistra laimėti. Talkinant Pasaulio ralio čempionato komandai TOYOTA GAZOO Racing, kūrimo procese panaudotos sukauptos žinios ir technologijos iš automobilių sporto aukštikalnių. Taigi, automobilis paruoštas sėkmei bet kokio tipo keliuose. Jis gali sparčiu tempu įveikti ne tik Pasaulio ralio čempionato etapus: juo tikruoju sportiškumu galėsite mėgautis kasdien, važiuodami įprastais keliais.


Kainoraštis

Ralis jungia žmones

Likimas suvedė Tommi Mäkinen ir Akio Toyoda 2014 metais. Keturiskart WRC čempionas ir Toyota prezidentas – tai du žmonės, kuriuos vienija aistra raliui. Tuomet jie sudalyvavo viename įspūdingame važiavimo ant ledo etape. Tai tapo puikia proga Toyota grįžti į WRC su sportiniu automobiliu, kuris sukurtas laimėti – naujuoju GR Yaris.

Youtube vaizdo įrašą: Tommi ir Morizo
GR-FOUR galia

Naujojo GR Yaris širdis – GR-FOUR. Toyota kartu su Pasaulio ralio čempionato komanda TOYOTA GAZOO Racing ir WRC vairuotojais sukūrė pirmą sportinę visų ratų pavaros (AWD) sistemą per 20 metų. Joje sumontuota greitos reakcijos jungiamoji mova ir elektroninė sankaba, padedančios užtikrinti išskirtinį sukibimą bei trauką.

Valdykite savo patirtis

GR Yaris 4WD režimo valdiklis leidžia akimirksniu pakeisti sukimo momentą, siunčiamą tarp priekinės ir galinės ašių. Automobilio elgseną pagal savo nuotaiką galėsite pakeisti pasirinkdami vieną iš trijų režimų: trasos (50:50), sportinį (30:70) arba įprastą (60:40). Kiekvienas iš jų akcentuoja vis skirtingą charakterį: galbūt vienąkart norėsite geresnės kontrolės važiuodami dideliu greičiu trasoje, kitąsyk – pasimėgauti galinių ratų pavaros teikiamu malonumu užmiesčio keliuose arba didesniu judrumu mieste.

/
Sukimo momento balansas

GR modelyje montuojama lengvasvorė 4WD sistema. Jos itin jautrus sukabinimo mechanizmas ir elektroninė sankaba subalansuoja sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių. Kai automobilis stabdomas įvažiuojant į posūkį, sukimo momentas perduodamas galiniams ratams, todėl galima lengviau ir su pasitikėjimu valdyti automobilį.

/
Sukurtas trasai

Priekinis ir galinis Torsen riboto slydimo diferencialas (LCD) yra viena sudėtinių dalių, sudarančių GR Yaris papildomai pasirenkamą puikių eksploatacinių savybių Circuit komplektą. Skirstydamas sukimo momentą tarp kairės ir dešinės pusės ratų, diferencialas teikia optimalią galią, atsižvelgiant į kelio sąlygas, maksimalų greitį ir nepaprastą pasitenkinimą sėdinčiam už vairo.

/
Žaibiška ralio reakcija


Po GR Yaris variklio dangčiu slepiasi tikrai nepaprastas variklis. Šis kompaktiškas, lengvas ir puikių eksploatacinių savybių 1,6 litro turbininis variklis yra pasiruošęs bet kokioms kelio sąlygomis.

Galia 261 DIN AG
Sukimo momentas 360 Nm
Įsibėgėjimas iki 100 km/h 5.2 sek
Maksimalus greitis 230 km/h

Pasaulinis lyderis

Tai yra galingiausias pasaulyje trijų cilindrų variklis, sukuriantis 261 DIN AG ir 360 Nm sukimo momento galią. Manevringas ir lengvai valdomas mieste, bet staigus ir jaudinantis už jo ribų – GR Yaris pasižymi jaudinančiu galios ir svorio santykiu, kuris yra 4,9 kg / DIN AG.

/
Lenktynės, įaugusios į kraują

Mūsų visiškai naujas trijų cilindrų variklis sukurtas vadovaujantis gerąja automobilių sporto praktika ir naudojant medžiagas, kurios anksčiau nebuvo pritaikytos automobilių gamyboje. Panaudojus unikalias variklio bloko ir cilindro galvučių detales, specialiai sukurtą alkūninį veleną ir stūmoklius bei turbininius rutulinius guolius, šis lengvas variklis savyje saugo ypatingai didelę galią.

/
Galios sutramdymas

Tokią galią pažaboti buvo galima tik sukūrus platformą, kurioje būtų montuojama itin efektyvi dvigubo trikampio balansyro pakaba. Galingi dviejų dalių 356 mm priekiniai diskai ir keturis stūmoklius valdančios ratų apkabos užtikrina išskirtines stabdymo ypatybes, o itin tiksli šešių greičių mechaninė pavarų dėžė dar labiau įtraukia į vairavimą.

/
Sėkmės stilius

Priešingai nei daugelis naujų automobilių, GR Yaris skirtas ne dėmesiui gatvėje atkreipti, o taurėms laimėti. Stilingai. Jo žema, plati ir dramatiška stovėsena bei aerodinamiškas dizainas užtikrina optimaliausias ypatybes, važiuojant neįtikėtinomis viršūnėmis Suomijos ralio metu ir Jūsų pamėgtais vingiuotais keliais.

Kuo lengvesnis, tuo geresnis

Siekiant išgauti kuo optimalesnes eksploatacines savybes, įprasto Yaris modelio kėbulo masė buvo sumažinta 38 kilogramais. Šis kompaktiškas sportinis automobilis, kuriame montuojamas anglies pluošto polimerinis stogas, berėmės durelės ir aliumininis variklio dangtis, durelės ir bagažinės durelės, pasižymi judrumu, betarpišku valdymu ir tikslumu.

/
Žemesnis, platesnis, sklandesnis

Norėdami optimizuoti aerodinamines ypatybes ir maksimaliai padidinti vėsinimą, Pasaulio ralio čempionato komandos TOYOTA GAZOO Racing nariai valandų valandas praleido vėjo tunelyje atlikdami įvairius matavimus. GR Yaris išskirtinis kupė siluetas ir 91 mm žemesnė stogo linija užtikrina, kad oro srovė būtų sklandžiai kontroliuojama iki pat automobilio galo.

/
Kaltiniai ratlankiai

Mūsų sportinio automobilio plačią ir tvirtą stovėseną puikiai papildo akį traukiantys 18 colių 10 stipinų lengvojo lydinio ratlankiai. Siekiant sumažinti svorį ir suderinti manevringumą su sukibimu, buvo pritaikyti lengvasvoriai 18 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai su Michelin Pilot Sport padangomis, kurie yra GR Yaris Circuit komplekto dalis.

/
Sukurta Motomačyje


Prireikus surinkti išties unikalų sportinį automobilį, koks yra GR Yaris, pasaulyje yra tik viena vieta, kurioje norėtumėte įpūsti savajam kūriniui gyvybės. Tai – Motomačis (Japonija). Čia gimė tokios legendos kaip Lexus LFA ir Supra A80, taigi, Motomačis ne veltui tapo pirmosios GR gamybos linijos namais. Čia specialistai pasiruošę rankomis rinkti unikalius karštuosius hečbekus.

Kadangi automobilius rankomis renka ekspertai, kiekvieno GR Yaris gamyba užtrunka daugiau nei 10 kartų ilgiau nei tradicinio masiškai gaminamo automobilio. Gamybos linija buvo racionalizuota siekiant našumo. Čia atliekamos kėbulo lygiavimo patikros ir papildomi suvirinimo darbai, siekiant užtikrinti, kad kiekvienas GR Yaris būtų gaminamas maksimaliai rūpestingai ir dėmesingai. Kaip ir pridera unikaliam lenktyniniam automobiliui.


Atraskite paveldą

Žiūrėkite daugiau

Viršijame lūkesčius Viršijame lūkesčius Atraskite, kaip Toyota didina kelionių saugą ir malonumą kiekvienam. Nuo koncepcinių automobilių dirbtinio intelekto iki Toyota T-Mate saugos ir vairuotojo pagalbos sistemų. Įveikiame kliūtis Įveikiame kliūtis Atraskite Toyota mobilumo sprendimus. Nesvarbu, ar tai – žmonėms padedantys robotai, ar elektromobiliai neįgaliųjų vežimėliais judantiems asmenims: Toyota kuria pasaulį, kuriame judėti gali visi. Toyota elektromobiliai Toyota elektromobiliai Mūsų pirmasis grynasis elektromobilis bus pristatytas vėliau 2022 metais. Jis pradės bent dešimties naujų nulinės emisijos transporto priemonių bangą per artimiausius penkerius metus. Toyota Įkraunami hibridiniai elektromobiliai Toyota Įkraunami hibridiniai elektromobiliai Mūsų Įkraunami hibridai yra galingi ir gali vien elektra nuvažiuoti dar toliau. Jie siūlo hibrido ramybę ir elektromobilio nulinės taršos efektyvumą.