Praleisti iki pagrindinio turinio (Press Enter)
Spartusis pasirinkimas

Dažnai užduodami klausimai

Dažnai užduodami klausimai apie nuotolines MyToyota paslaugas

  1. Visos

Programėlėje turėdami piniginę, galėsite saugoti kelis mokėjimo būdus Toyota produktams ir paslaugoms įsigyti bei abonementams apmokėti.

Jūsų mokėjimo būdai saugiai laikomi PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus atitinkančiame duomenų centre, kurį pristato vienas iš mūsų partnerių. Šie būdai bus naudojami tik atsiskaityti už Jūsų pasirinktus produktus ir abonementus.

Šiuo metu suderinamos tik Visa ir Mastercard kredito kortelės bei debeto kortelės, leidžiančios atsiskaityti internetu. Ateityje gali būti įtraukti ir kiti mokėjimo būdai.

Taip, galite įtraukti kelis mokėjimo būdus, tačiau mokėjimams naudojamas tik pirminis būdas.

Be abejo, mokėjimo būdus galite pašalinti bet kuriuo metu, išskyrus vieną išimtį. Jei turite aktyvų mokamą abonementą, turite būti užregistravę bent vieną mokėjimo būdą. Jei norite pašalinti visus mokėjimo būdus, pirmiausia turite atšaukti abonementą.

Įtraukę banko kortelę, negalėsite modifikuoti jokių kitų su ja susijusių duomenų. Prireikus atlikti bet kokius pakeitimus, pvz., atnaujinti galiojimo datą, turėsite įtraukti naują kortelę su teisinga informacija ir tada pašalinti kortelę su neteisinga informacija.

Mokėjimo būdai saugomi mūsų mokėjimo paslaugų teikėjo, atitinkančio PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus, sistemoje.

Taip, bet kuriuo metu galite pakeisti pirminį (numatytąjį) mokėjimo būdą.

Tai – vienkartinis saugus patvirtinimas, reikalingas įtraukiant naują kortelę.

Yra kelios priežastys, dėl kurių gali nepavykti įtraukti mokėjimo būdo. Tarp tokių – užblokuota kortelė arba 3DS saugumo reikalavimų neatitiktis. Jei po kelių bandymų vis tiek nepavyksta, kreipkitės į vietinį Toyota klientų aptarnavimo centrą.

Tokiais atvejais labai svarbu susisiekti su banku arba kortelės išdavėju. Kad Toyota programėlėje nekiltų mokėjimo problemų, kuo greičiau įtraukite naują kortelę arba pasirinkite kitą pirminį mokėjimo būdą.

Kad nepraleistumėte mokėjimų, į savo piniginę įtraukite naują pirminę mokėjimo kortelę arba nustatykite kitą kaip pirminę. Rekomenduojame panaikinti nebegaliojančią.

Pagal numatytąją nuostatą visada naudojama pirminė kortelė. Pavyzdžiui, visi abonemento mokėjimai nuskaičiuojami iš pirminės. Kitas korteles galima laikyti įrašytas piniginėje, tačiau jomis negalima naudotis, nebent vieną iš jų padarysite pirmine kortele.

Mokėjimo būdo ekraną matysite tik tuo atveju, jei Jūsų paskyra (automobilis) atitiks programėlės mokėjimų reikalavimus. Tinkamumas priklauso nuo programėlės versijos, automobilio modelio ir Jūsų buvimo vietos.

Klientams teikiame įvairias abonementų paslaugas – tiek jų automobiliui, tiek ir programėlei. Kelios iš šių paslaugų įtrauktos į standartinio abonemento paketą. Vis dėlto, pasibaigus bandomajam laikotarpiui, tam tikroms internetinėms paslaugoms, pvz., debesų navigacijos, nuotolinės klimato kontrolės ir durelių užrakinimo (atrakinimo), reikės užsisakyti mokamą abonementą. Toyota siūlo įvairias abonementų parinktis ir paketus, atitinkančius Jūsų konkrečius poreikius.

Jei artėja Jūsų internetinių paslaugų bandomojo laikotarpio pabaiga, galėsite ir toliau jomis naudotis pasirinkę vieną iš mūsų abonementų planų. Galėsite pasirinkti Jums tinkamiausią abonemento planą, atsiskaitydami kas mėnesį, metus arba kas ketverius metus!

Kai kurie abonementai yra mokami.

 

Norint naudotis kai kuriomis Toyota siūlomoms funkcijomis ir paslaugomis, reikia į savo piniginę įtraukti galiojantį mokėjimo būdą ir užsisakyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį planą. Be to, kai kurie abonementai būna nemokami ribotą laiką nuo automobilio įsigijimo ir pasibaigus nemokamam laikotarpiui už juos reikia mokėti.

Galite mokėti naudodamiesi vienu iš į piniginę įtrauktų mokėjimo būdų. Kol kas priimamos tik Visa ir Mastercard kortelės bei debeto kortelės, leidžiančios atsiskaityti internetu.

Patikrinkite savo abonemento nemokamo bandomojo laikotarpio trukmę. Galima rinktis mėnesinius, metinius arba kas ketverius metus atliekamus mokėjimus.

Mokestis priklauso nuo pageidaujamos paslaugos arba funkcijos ir nuo to, ar pasirinksite mokėti kas mėnesį, metus, ar kas 4 metus. Nagrinėdami kiekvieną abonementą atskirai, peržvelkite visas parinktis.

 

Kaina taip pat priklauso nuo valstybės.

Kai užsiregistruosite mokamam abonementui, Jums bus suteiktas vieno mėnesio nemokamas bandomasis laikotarpis (jei įvesite mokėjimo būdą). Šis pasiūlymas vienam abonemento paketui taikomas tik vieną kartą. Jei pasinaudosite bandomuoju laikotarpiu ir atšauksite abonementą, kitą kartą užsiregistravę turėsite mokėti nuo pirmosios dienos.

Abonementas liks aktyvus iki bandomojo laikotarpio pabaigos ir tą dieną bus automatiškai atšauktas. Mokestis nebus taikomas.

Vieno mėnesio bandomuoju laikotarpiu galima pasinaudoti tik vieną kartą. Jei jau pasinaudojote bandomuoju laikotarpiu, dar kartą to padaryti negalėsite. Jei niekada anksčiau nebuvote užsisakę abonemento, bet nematote bandomojo laikotarpio parinkties, kreipkitės pagalbos į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Atsisakymo per 14 dienas teisė taikoma ir skaičiuojama nuo abonemento aktyvavimo dienos. Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, nėra ko nerimauti, nes turite vieną mėnesį, per kurį galite nutraukti bandomąjį laikotarpį be jokių išlaidų.

 

Pasibaigus bandomajam laikotarpiui ir atlikus pirmąjį mokėjimą, teisė atsisakyti per 14 dienų nebegalioja ir pinigų grąžinimas negalimas.

 

Jei neatitinkate bandomojo laikotarpio reikalavimų ir sumokate pirmąją įmoką, turite 14 dienų bandymui atšaukti. Tokiu atveju atgausite visą sumokėtą sumą. 14 dienų atsisakymo teisė galioja tik vieną kartą.

Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, pirmasis mokėjimas bus atliktas praėjus lygiai mėnesiui nuo aktyvavimo datos.

 

Už mėnesinę registraciją mokestis bus imamas kiekvieną mėnesį, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas vasario 10 d., kitas – kovo 10 d. ir t. t.

 

Už metinę registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas kasmet, tą pačią dieną. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2025 m. vasario 10 d.

 

Už ketverių metų trukmės registraciją mokestis bus nuskaičiuojamas tą pačią dieną, kas ketverius metus. Pavyzdžiui, jei Jūsų aktyvavimo data yra 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas bus atliktas 2024 m. vasario 10 d., o kitas – 2028 m. vasario 10 d.

 

Jei pasirinksite, prieš kiekvieną mokėjimą galime siųsti pranešimus apie metinę ir ketverių metų trukmės registraciją.

Mums reikia Jūsų atsiskaitymo adreso. Jį turėsime įtraukti į sąskaitą faktūrą, kuri bus siunčiama po kiekvieno mokėjimo arba pinigų grąžinimo. Įtraukiant naują kortelę, reikia nurodyti susijusį atsiskaitymo adresą. Šis adresas naudojamas saugumo tikslais (3DS patvirtinimas).

Taip, savo abonementus galite atšaukti bet kuriuo metu.

Pinigų grąžinimo politika skirtingais atvejais nevienoda. Daugiau informacijos apie pinigų grąžinimą rasite sk. Pinigų grąžinimas.

Ne, automatinis pratęsimas visada yra numatytoji nuostata.

Deja, Jūsų abonementas galioja tik automobiliui, kuriam abonementą užsakėte.

Vienu metu galite aktyvuoti abonementą tik vienam automobiliui. Aktyvavus paslaugą internetinių paslaugų centre, ji pritaikoma šiuo metu Mano garaže pasirinktam automobiliui.

Ne, viename automobilyje gali būti tik vienas pagrindinis naudotojas (paslaugų abonentas). Abonementų negalima bendrinti su kitais asmenimis.

Ankstesnis savininkas turi pašalinti automobilį iš savo paskyros, kad naujasis savininkas galėtų užsisakyti automobiliui skirtas paslaugas. Jei to padaryti neįmanoma, naujasis savininkas gali kreiptis į įgaliotąjį atstovą, kuris padės atšaukti ankstesnio naudotojo abonementus.

Kreipkitės pagalbos į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Norėdami užsisakyti internetines paslaugas MyToyota programėlėje, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

 

  1. Eikite į skiltį Internetinių paslaugų centras ir pasirinkite Jus dominančią paslaugą
  2. Pasirinkite abonemento planą – mokėti kas mėnesį, kas metus arba kas 4 metus
  3. Pereikite prie atsiskaitymo ir įveskite atsiskaitymo adresą bei mokėjimo informaciją. Jums reikės atsiskaitymo adreso ir galiojančio mokėjimo būdo piniginėje
  4. Peržiūrėkite savo pirkinį skiltyje Suvestinė ir aktyvuokite paslaugą, kai būsite pasiruošę
  5. Jei turite teisę į bandomąjį laikotarpį, mokestis dar nebus imamas, bet galėsite matyti, kada turėsite atlikti pirmąjį mokėjimą. Jei jau pasinaudojote bandomuoju laikotarpiu, bus nuskaičiuotas mokestis, o sąskaita faktūra bus išsiųsta Jūsų el. pašto adresu.

Taip, bet prieš tai turite atšaukti esamą planą. Pasibaigus dabartiniam abonementui, galėsite pasirinkti kitą registracijos tipą.

Mokėjimo būdą galite atnaujinti į savo piniginę įtraukdami naują kortelę arba debeto kortelę, leidžiančią atsiskaityti internetu, ir nustatydami ją kaip pirminę. Tokiu būdu abonementiniai mokesčiai bus nuskaičiuoti nuo naujos kortelės.

Taip, Jūsų mokėjimo būdas gali būti naudojamas keliems abonementams apmokėti keliuose automobiliuose.

Automobilio tinkamumas priklauso nuo kelių veiksnių, pvz., automobilio modelio, multimedijos įrenginio, paskyros, šalies ir įsigijimo datos.

Likus kelioms dienoms iki abonemento termino pabaigos, Jums bus išsiųstas priminimo el. laiškas, kuriame bus paraginta atnaujinti mokėjimo informaciją ir pratęsti abonementą. Jei norite nutraukti abonementą, turite jį atšaukti iki abonemento pabaigos datos.

Abonementą galima atšaukti nuėjus į MyToyota programėlėje esantį internetinių paslaugų centrą ir pasirinkus norimą atšaukti paslaugą. Iškilus bet kokiai programėlės problemai, klientas bet kuriuo metu gali tiesiogiai susisiekti su mumis ir paprašyti papildomos pagalbos.

Abonementus galima peržiūrėti programėlėje MyToyota nuėjus į skiltį Internetinių paslaugų centras.

Ne, mokėjimus už abonementą turite autorizuoti tik vieną kartą, atsiskaitydami. Po to mokėjimai bus nuskaičiuojami automatiškai.

Sąskaitas faktūras rasite savo el. laiške. Jei jos dingo, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite naujos kopijos.

Jei dingo sąskaitos faktūros, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite naujų kopijų. Visas sąskaitas faktūras taip pat rasite ir savo el. pašte.

Nepavykus atlikti mokėjimo, nedelsdami Jus informuosime ir kitą dieną atliksime antrą bandymą. Jei vis tiek nepavyks atlikti mokėjimo, paskutinį kartą bandysime tai padaryti dar kitą dieną. Jei šie bandymai bus nesėkmingi, abonementas bus automatiškai atšauktas, o Jūs gausite pranešimą apie atšaukimą.

Programėlė MyToyota praneš, kai baigsis dabartinės kortelės galiojimas. Prieš pasibaigiant pirminės kortelės galiojimui turėsite įtraukti naują kortelę, nes, to nepadarius, gali nepavykti sumokėti.

Kredito kortelės sąskaitos apmokėjimas yra Jūsų ir kortelės išdavėjo susitarimas. Kol mokėjimai bus autorizuojami, Jūsų abonementas liks aktyvus.

Dar kartą patikrinkite abonemento kainą ir sumą. Pastebėję bet kokių neatitikimų, kreipkitės į vietinį Toyota klientų aptarnavimo centrą.

Mokėjimus visada surenkame nustatytą dieną. Jei pastebėjote, kad Jums nebuvo  nuskaičiuotas mokestis, pirmiausia įsitikinkite, kad su Jūsų kortele nėra jokių problemų. Be to, patikrinkite, ar iš mūsų negavote mokėjimo sutrikimo el. laiško arba pranešimo. Jei iš Jūsų pusės nėra jokių problemų ir negavote jokio pranešimo iš mūsų, gali būti, kad mūsų sistemos vėluoja. Tokiu atveju netrukus bandysime nuskaityti dar kartą. Vis dėlto, jei mokėjimas nevyksta, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą ir paprašykite išspręsti problemą.

Kreipkitės į vietinę klientų aptarnavimo tarnybą.

Taip, jei Jums bus grąžinti pinigai, gausite sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodyta atitinkama informacija.

Taip, po kiekvieno sandorio el. pašto adresu, susietu su Jūsų MyToyota paskyra, bus išsiųsta sąskaita faktūra.

Tai priklauso nuo Jūsų registracijos pasirinkimo. Daugiau informacijos rasite abonemento DUK.

Atkreipkite dėmesį į toliau nurodytus dalykus, susijusius su mūsų registracijos ir pinigų grąžinimo taisyklėmis.

 

- Atšaukus mėnesinę registraciją, pinigai negrąžinami. Vis dėlto, pasibaigus terminui, abonementas nebus automatiškai pratęstas.

 

- Metinės arba 4 metų registracijos atveju turėsite teisę į proporcingą kompensaciją, skaičiuojamą mėnesiais.

 

- Neatsižvelgiant į registracijos tipą, Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai, jei atšauksite per 14 dienų nuo registracijos (ir nebūsite bandę produkto anksčiau).

 

- Pinigus per 14 dienų laikotarpį galima grąžinti tik vieną kartą. Daugiau informacijos rasite mūsų Naudojimo sąlygose.

Pinigai grąžinami proporcingai.

 

· Metinio abonemento pavyzdys.

Bandomasis laikotarpis aktyvuotas sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas vasario 10 d., o atšaukta iki gegužės 30 d. Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 3 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 4 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 8 mėnesius.

 

· 4 metų abonemento pavyzdys.

Bandomasis laikotarpis aktyvuotas 2024 m. sausio 10 d., pirmasis mokėjimas atliktas 2024 m. vasario 10 d., o atšaukta 2025 m. gegužės 30 d.  Taigi paslauga naudojotės ilgiau nei 15 mėnesius, todėl laikysime, kad suėjo 16 mėnesiai. Todėl Jums bus grąžinti pinigai už likusius 32 mėnesius.

Ne. Pagal Europos reglamentus (kovos su pinigų plovimu įstatymus) pinigus galima grąžinti tik į tą pačią kortelę, kurią naudojote pradiniam mokėjimui atlikti. Visada išsiųsime prašymą grąžinti pinigus į pradinę kortelę. Jei kortelė užblokuota, pasibaigė jos galiojimo laikas arba ji pasikeitė, kortelės išdavėjas turėtų galėti grąžinti Jums pinigus, išduodamas naują kortelę arba pervesdamas juos tiesiai į Jūsų banko sąskaitą. Toyota šiame procese nedalyvauja. Išimtiniais atvejais, kai grąžinti pinigų nepavyksta, kortelę išdavęs bankas apie tai praneš mums, o Toyota susisieks su Jumis ir paprašys pateikti daugiau informacijos, kad būtų galima grąžinti pinigus.

Gali užtrukti iki savaitės, kol grąžinamos lėšos pasirodys Jūsų kredito kortelės išraše arba banko sąskaitoje. Jei po šio laiko negausite pinigų grąžinimo, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Dar kartą peržvelkite Naudojimo sąlygas. Jei galite patvirtinti, kad įsivėlė klaida, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Gausite sąskaitą faktūrą, kur bus pateikta išsami informacija apie grąžinamas sumas.

Taip. Jums bus grąžinti visi sumokėti pinigai. 

 

14 dienų atsisakymo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo abonemento aktyvavimo dienos, o ne nuo pirmojo mokėjimo. 

 

Tai taikoma tik tada, kai negalite pasinaudoti 1 mėnesio bandomuoju laikotarpiu ir turite mokėti nuo pirmos dienos. Atminkite: 14 dienų grąžinamąją išmoką galite gauti tik vieną kartą.

Jei turite teisę į pinigų grąžinimą, automatiškai apskaičiuosime sumą pagal Jūsų naudojimą ir išsiųsime sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodyta bendra grąžinama suma ir kada gausite lėšas.

Kai atšauksite savo abonementą, nedelsdami pateiksime užklausą grąžinti Jums pinigus. Tačiau dėl kortelės išdavėjo arba banko atliekamo proceso gali prireikti kelių dienų, kol suma pasirodys Jūsų kredito kortelės arba sąskaitos išrašuose. Jei negausite jos maždaug per savaitę, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Ne. Mūsų grąžinimo politikoje, pateiktoje Naudojimo sąlygose, nurodyta, kad Jums bus grąžinta visa grąžintina suma (įskaitant mokesčius ir (arba) rinkliavas).

Kai MyToyota programėlėje įtraukiate naują mokėjimo būdą, informacija tiesiogiai perduodama mūsų partneriui, kuris laikosi Mokėjimo kortelių rinkos duomenų saugumo standarto (PCI DSS). Jis bus atsakingas už saugų Jūsų duomenų saugojimą. Po įrašymo galėsite peržiūrėti tik tam tikrus mokėjimo būdo duomenis, pvz., paskutinius keturis skaitmenis. Toyota sistemos ir darbuotojai (agentai) neturi prieigos prie visos mokėjimo būdo informacijos ir negali jos perskaityti.

Taip, visi Jūsų asmens duomenys saugomi ir tvarkomi laikantis galiojančių privatumo įstatymų.

Mūsų duomenų bazės yra užšifruotos ir saugios. Visose mūsų sistemose numatyti prieigos kontrolės mechanizmai, užtikrinantys Jūsų duomenų apsaugą. Be to, duomenų perdavimas tarp mūsų sistemų yra šifruojamas, kad būtų užtikrintas papildomas saugumo lygis. 

 

Su mokėjimais susijusius duomenis tvarkome pagal Mokėjimo kortelių rinkos duomenų saugumo standartą. Tai – gairių rinkinys, skirtas kortelių turėtojų informacijai apsaugoti. 

 

Asmens duomenims taikome ES Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR) nustatytus saugumo principus, kad apsaugotume Jūsų asmens informaciją ir užtikrintume Jūsų privatumą.

Taip. Tvarkydama finansinę informaciją Toyota laikosi griežtų PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) atitikties taisyklių.

Mokėjimo informaciją saugiai laiko PCI (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) reikalavimus atitinkantis mūsų partneris Pay-D GmbH. Sandoriai apdoroti jis pasitelkia pagalbinius duomenų tvarkytojus. Jokie kiti partneriai neturi prieigos prie Jūsų finansinės informacijos. Daugiau informacijos rasite mūsų Privatumo pranešime.

Prieš automatinį metinio arba 4 metų abonemento pratęsimą el. paštu gausite pranešimą.

Kai kuriuos pranešimus galima tinkinti, tuo tarpu kiti yra privalomi (pvz., pranešimai apie nesėkmingus mokėjimus). Paspaudimo pranešimus galima bet kada išjungti telefono nuostatose.

Taip, nesėkmingų mokėjimų atveju gausite pranešimus programėlėje ir el. paštu.

Ne. Šiuo metu nėra galimybės išjungti pranešimus. Vis dėlto ateityje ši funkcija gali būti įtraukta.

Visų tipų, atsižvelgiant į pranešimo rūšį ir svarbą.

Reikalavimai įrenginiui yra tokie patys kaip ir programėlės.

Šiuo metu nėra galimybės perkelti abonemento iš vieno automobilio į kitą. Pirmiausia turite pašalinti aktyvų automobilio abonementą. Tai papildomai panaikins visus susijusius abonementus. Pašalinę galėsite įtraukti naują automobilį ir aktyvuoti jam naują abonementą.

Tiesiog prisijunkite naujuoju telefonu prie Toyota paskyros. Tada galėsite įprastai matyti ir tvarkyti esamus abonementus.

Jei nuspręsite atšaukti mokamą abonementą, bus nustatyta paslaugos deaktyvavimo data (atsižvelgiant į abonemento paketą). Atsižvelgiant į užsisakytą paketą ir atšaukimo laiką, Jums taip pat gali būti grąžinta pinigų. Daugiau informacijos rasite Naudojimo sąlygose.

Kai automobilis bus pašalintas iš programėlės, visi abonementai, įskaitant mokamus, bus atšaukti.

Taip. Peržvelkite iš įgaliotojo atstovo gautą informaciją. Ten turėtų būti pateikti Jūsų vietinio klientų aptarnavimo centro kanalai.

Tam yra daug galimų priežasčių. Pirmiausia rekomenduojame patikrinti, ar Jūsų turima kortelė yra galiojanti ir ar joje yra pakankamai lėšų. Jei klaida išlieka, kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo centrą.

Gali būti įvairių priežasčių, dėl kurių kyla paslaugų teikimo problemų. Gali būti, kad vėluojama aktyvuoti abonementą; paslauga, kurią bandote pasiekti, gali būti laikinai nepasiekiama arba gali būti vykdoma jos techninė priežiūra. Jei kyla kokių nors problemų, rekomenduojame susisiekti su vietiniu klientų aptarnavimo centru.