Naujas bandymų metodas degalų sąnaudų ir teršalų kiekiui nustatyti

Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūros pristatymas.

Nuo devintojo dešimtmečio bandymai Europos naujų automobilių teršalų ir degalų sąnaudų kiekiui nustatyti buvo atliekami taikant naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) bandymų procedūrą. Nuo 2017 m. rugsėjo 1 d. pradėta taikyti nauja pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (WLTP), kuri padeda automobilių pirkėjams ir savininkams realiau įvertinti automobilių važiavimo charakteristikas.

Kas keičiasi pereinant nuo NEDC prie WLTP



Dėl pažangesnių automobilių technologijų ir važiavimo sąlygų pokyčių beveik 40 metų senumo NEDC važiavimo ciklo bandymus teko pakeisti. Siekiant užtikrinti tikslesnį būdą apskaičiuoti ir palyginti automobilio degalų sąnaudų bei teršalų kiekį, bandymai pagal naująją WLTP procedūrą atliekami realesnėmis sąlygomis, kad matuojamos reikšmės geriau atspindėtų eksploatacines automobilio charakteristikas.

/
Bandymų ciklas Dinamiški bandymai, geriau atspindintys realias važiavimo sąlygas
/
Bandymo trukmė Bandymas trunka 30 min., t. y. 10 min. ilgiau
/
Bandymo atstumas Bandymo atstumas – 23,25 km, t.y. dukart ilgesnis už naudotą anksčiau
/
Važiavimo etapai Dinamiškesni etapai: 52 proc. mieste ir 48 proc. ne mieste
/
Vidutinis ir maksimalus greitis Vidutinis greitis – 46,5 km/h (padidėjo 12,5 km/h), o maksimalus greitis padidėjo iki 131 km/h
/
Papildoma įranga Atsižvelgiama į papildomą automobilio įrangą (veikiančią CO2 ir degalų sąnaudų rodiklius)
/
Pavarų perjungimas Kiekvienam automobiliui būdingi skirtingi pavarų perjungimo momentai
/
Bandymo temperatūra Matavimai dabar atliekami esant 23 ºC temperatūrai (CO2 rodikliai pakoreguoti iki 14 ºC), o anksčiau buvo matuojama 20–30 ºC temperatūroje

Didesnis skaidrumas

/

Nuo 2017 m. rugsėjo iki 2018 m. rugsėjo visi nauji automobiliai turės būti patvirtinti pagal WLTP bandymų procedūrą (lengvieji komerciniai automobiliai – po vienerių metų). Prius – pirmasis Toyota modelis, kuris 2017 m. ketvirtajame ketvirtyje bus sertifikuotas pagal WLTP.

Toyota palankiai vertina perėjimą prie WLTP procedūros, kuri leis mūsų klientams nustatyti tikslesnį degalų sąnaudų ir teršalų kiekį. Toyota, kaip aplinką tausojančio transporto rinkos lyderė, praleido dešimtmečius ieškodama būdų, kaip gaminti mažiau aplinką teršiančius automobilius, kurdama technologijas, tokias kaip hibridinės pavaros sistemos, kurios įrodė galinčios sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, ir padėdama formuoti mažai anglies dioksido išskiriančią visuomenę.



„Hibridai yra mūsų galios agregatų programos pagrindas. Jie padės mums iki 2050 m. 90 proc. sumažinti mūsų automobilių išskiriamo anglies dvideginio kiekį, lyginant su 2010 m. rodikliais.“


Toyota Motor Europe prezidentas ir vykdomasis direktorius dr. Johan van Zyl



Kasdieniai bandymai, realūs rezultatai



Taikant naująją WLTP bandymų procedūrą, laboratoriniai matavimai dabar geriau atspindės jūsų kasdienio gyvenimo situacijas. Tai reiškia, jog pateikti naujų automobilių degalų sąnaudų ir taršos rodikliai yra tikslesni ir realesni.

 

Sužinokite daugiau apie Toyota aplinką tausojančio mobilumo sprendimų paieškas

Ar dar turite klausimų?

K. Ar pasikeis mano automobilio realios degalų sąnaudos?

K. Ar pasikeis mano automobilio realios degalų sąnaudos?

A. Ne, Jūsų faktiniai degalų sąnaudų rodikliai liks tokie patys, tačiau gali būti, kad Jūsų automobilio oficialios CO2 ir degalų sąnaudų reikšmės dėl griežtesnio WLTP bandymų ciklo bus didesnės – panašesnės į Jūsų pastebėtus rezultatus.

K. Ar WLTP degalų sąnaudų ir CO2 rodikliai geriau atitiks realias sąlygas?

K. Ar WLTP degalų sąnaudų ir CO2 rodikliai geriau atitiks realias sąlygas?

A. Kaip ir NEDC, WLTP bus laboratorinių tyrimų procedūra. Dėl važiavimo stiliaus ir sąlygų skirtumų gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų tarp oficialių rodiklių ir faktinių rezultatų.

K. Kodėl netikėtai padidėjo mano automobilio NEDC rodikliai?

K. Kodėl netikėtai padidėjo mano automobilio NEDC rodikliai?

A. Pereinamuoju laikotarpiu (iki 2020 m. pabaigos) šalia WLTP rodiklių vis dar bus pateikiami ir NEDC rodikliai. Kadangi senosios NEDC procedūros nebegalima taikyti, reglamentuose numatyta WLTP CO2 reikšmes paversti ekvivalentiškomis NEDC reikšmėmis koreliacijų lyginimo būdu. Šiam tikslui bus pasitelktos Europos Komisijos parengtos simuliacijos priemonės arba pakartotiniai fiziniai bandymai, kurie gali sąlygoti aukštesnius Jūsų automobilio NEDC CO2 rodiklius, nes jie bus nustatyti pagal atnaujintą NEDC versiją (remiantis WLTP).

K. Ar bus atliekami bandymai pagal WLTP kitų oro teršalų kiekiui nustatyti?

K. Ar bus atliekami bandymai pagal WLTP kitų oro teršalų kiekiui nustatyti?

A. Taip, WLTP procedūra taip pat taikoma medžiagų, tokių kaip anglies monoksidas (CO), angliavandeniliai (HC) ir azoto oksidai (NOx) bei kietosios dalelės (PM / PN), kiekiui matuoti.

K. Kada bus pakeisti lengvųjų komercinių automobilių rodikliai?

K. Kada bus pakeisti lengvųjų komercinių automobilių rodikliai?

A. Visus lengvuosius komercinius automobilius (N1 (ii), N1 (iii) ir N2 kategorijų) bus privaloma sertifikuoti pagal WLTP nuo 2019 m. rugsėjo 1 d., t. y. praėjus vieneriems metams po lengvųjų automobilių sertifikavimo.

 

 

Jūsų slapukų nustatymai

Siekdami geriau Jus aptarnauti, savo interneto svetainėje naudojame slapukus. Jei su tuo sutinkate, galite toliau naudotis interneto svetaine kaip įprastai. Kitu atveju išsiaiškinkite, kaip pakeisti slapukų nustatymus čia.

Patvirtinkite savo parinktis, pažymėdami žymimąjį laukelį, jei su jomis sutinkate, arba atšaukite žymėjimą, jei su jomis nesutinkate: